Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä keskivaikea masennus, mitkä ovat paranemis ennusteet?

Vierailija
23.01.2006 |

Lisäksi nettiriippuvuus, mistä ei halua eroon. Aloitti juuri lääkityksen masennukseen ja myöhemmin tarkoitus aloittaa terapia. Onko toivoa että masennuksen hellittäessä huomaisi myös perheen, eli minut ja lapset ja haluaisi myös nettiriippuvuudesta eroon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Lääkkeet auttaa. :))

Vierailija
2/4 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus paranee yleensä n 6kk sisällä.

Voit itse tarvita keskusteluapua kun puoliso sairastaa masennusta, ei ole helppoa perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus paranee yleensä n 6kk sisällä.

Voit itse tarvita keskusteluapua kun puoliso sairastaa masennusta, ei ole helppoa perheelle.

En tunne yhtään, jolla olisi parantunut 6kk sisällä. Tunnen yhden, jolla ylipäänsä on parantunut ja siihen meni 8 vuotta

Vierailija
4/4 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli keskivaikea masennus ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Hakeuduin terapiaan kun lapsi oli n. 1v ikäinen ja olin ollut muutaman kk:n masentunut. Minulle aloitettiin myös mielialalääkitys. Reilu vuoden päästä lääkitystä alettiin purkamaan ja lopettelin terapiaa. Masennus helpotti, eikä ole uusiutunut 13v aikana.

Eli oman kokemuksen myötä voisin sanoa, että masennuksesta voi parantua. Mutta jokainen on yksilönsä, eikä jokaiseen päde samat säännöt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä