Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mulla on koko ajan painon tunne alavatsassa?

Vierailija
23.01.2006 |

jatkunut jo pari viikkoa, siis tuntuu että menkat alkais mutta eipä ole alkaneet. Syön minipillereitä ja lopetin imetyksen joku aika sitten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne pillerit oikeestaan " toimii" ? Ja voiko tällanen painontunne johtua muusta? Olisko täällä nyt joku naistentautien lääkäri tmv. paikalla.

Vierailija
2/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan niin epätodennäköseltä raskaus ja oon niin saamaton lääkäriaikojen varaamisessa ja muussa... Onneks on av missä saa rauhassa päivitellä kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompi kysyä ensin esim.täältä jotain asiaa ennen kun alkaa itse tonkimaan selvyyksiä...joskus täältä sentään saa asiallisia vastauksia

Vierailija
4/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain virtsatietulehduksen oireita ollut?

Vierailija
5/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin just raskaustestin netistä... eli voin tulla parin päivän päästä tiedottamaan.

Vierailija
6/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä asioita mitä mä olen jo mielessäni käynyt läpi:

mulla oli muutaman päivän ajan sellanen outo juttu että pissatti usein ja kun menin vessaan niin tuli kyllä paljon pissaa mutta jotenkin tuntu ihmeelliseltä, että se vaan valu eikä tuonu sellasta " ah, vihdoinkin vessaassa" tunnetta, eli että rakko ois kokonaan tyhjentynyt. Ajattelin tulehdusta mutta mitään kipuja ei ollut ja yleensä mulla on todella kivulias virtsatientulehdus. Tämä siis vois olla raskausoire, että kohtu painaa ja täytyy ravata vessassa. Sitte mietin että nodien pillereiden takia niin ehkä nyt olis ns. menkkojen aika mutta pillereiden takia ei tule menkkoja, oireet kylläkin. Sitten vaan ihmetytti että olen kuitenkin 7kk ja syöny pillereitä ilman tällasii oireita. No, vois johtua imetyksen lopetuksesta.

Ok, sitten mulla on kylmä: raskaana. Toisaalta täällä on nyt kylmempää ja ilmeisesti myös meillä sisällä. Huono iho: raskaana tai muuten vaan. Välilllä huono olo: raskaana. Tai pöpöjä liikkeellä, lapsetkin on olleet kipeinä. Väsyttää: raskaana tai sitten väsyttää että lapset on valvottaeet viimeset x vuotta.

Siis, just tällanen mä oon, päivittelen ja mietin ja päivittelen ja ihmettelen ja jos mä olisin raskaana niin se vauva varmaan ehtis jo syntyä ennen kun tekisin testin... Ei, nyt se siis on jo tilattu.

Kuitenkin, olis se aika valtava ihme, pillerit, ei menkkoja, seksiä kerran kuussa.......