Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Babybjörn sitterit

23.01.2006 |

Minkälaisia ovat Babybjörnsitterit? Onko kellään kokemuksia? Ovatko hintaansa nähden paremmat kuin muut myynnissä olevat merkit, rakennekin on erinlainen....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on ollut ihan ehdoton! Kahdella lapsella jo käytössä ollut ja edelleen palvelee tuolla nuoremmalla jolla ikää jo 8kk. Se on minusta todella kiva kun sen saa niin pystyyn, että vanhempikin lapsi istuu siinä mielellään. Meillä lapset on oppineet keinuttamaankin sitteriä itse jo aika pieninä, joten viihtyvät siinä oikein kivasti kun halutessaan voi jalkoja heiluttamalla ottaa vahtia jos paikallaan olo tylsistyttää. Lisäksi sitteri on kevyt, joten sitä nostelee mielellään :) Kangas on todella helppo heittäää koneeseen ja vetäistä vaikka sitterinpäälle takaisin jo märkänä kuivumaan. Lelukaarikin on söpö puisine nalleineen, mutta meillä siitä ei kumpikaan lapsista ole hirveästi perustanut.

Mutta siis todellakin suosittelen! Tämä meillä säästetään varmasti tuleville serkuillekin varastossa.

Anoppi muuten osti tämän meidän esikoiselle lahjaksi ja valitteli silloin hintaa (tarkaan en muista, mutta jotain 80¿ kieppeillä). Ehdotti jotain halpis-sitteriä, mutten antanut periksi. Nyt tokan synnyttyä anoppi totesi itsekin että onneksi osti silloin tämän!!!! Ja se on paljon sanottu :)

Vierailija
2/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 7,5kk ikäinen poika ja viihtyy edelleen tosi hyvin kyseisessä sitterissä. Ottaa itse vauhtia ja tykkää katella äidin touhuja. Tosiaan tuo kankaan pesumahdollisuus on tosi hyvä, kun opeteltiin syömään niin tuli usein pestyä kangasta. Tosin nyt olen älynnyt pitää harsoa pään alla niin ei tarvi niin usein pestä. Mutta olen todella tyytyväinen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Björni käytössä ja on tosi hyvä verrattuna muihin, joita joskus kylässä on käytetty. Säätöasentoja paljon ja keinuu helposti (lapsen omalla liikehdinnällä). Poika 4 kk ja viihtyy tuolissa hyvin.