AmWay!
Kerro mitä tiedät/luulet!
Menossa kokoukseen tällä viikolla.
Kommentit (4)
Tyhmiä ihmisiä sielää pissitään linssiin. Yhtä rahastusta koko homma. Useasti olen istunut kuuntelemassa " pläänejä" , mitä siinä touhussa olevien pitää pitää. Koko touhu on niin vastenmielistä, että en ole vaivautunut tosissani kuuntelemaan. Eräs lähipiiristäni on siinä mukana ja siitä tämä kosketus asiaan.
Kuinka mahtava tilaisuus tämä on.. ja blaa blaa..
Tosi asiassa saat tehdä hitosti töitä jos meinaat jotain tienata. Se vie tosi paljon sun omaa aikaa, kaikki ne jutusteluhetket jolloin kerrot tästä liike ideasta eteenpäin tai myyt tuotteita.
Tuotteet on kyllä ihan hyviä. Muttei mitään superia.. vaikka niitä niin ylistävät. Ja hinnat tiivisteestä huolimatta on aika kalliita. Vaikkakin ympäristöystävällisiä.
Ihmiset jotka on tässä mukana on tosi kivoja kaikki. Mutta itse en kokenut sitä mun jutuksi. Kokeilin sitä reilu vuoden ja lopetin. Mulla on iso perhe ja helpon rahan toivossa aloin kokeilemaan mutta petyin katkerasti.
Ihmiset on kuitenkin aika ennakkoluuloisia ja vaikeasti mukaan saatavissa joten mulle riitti kiitti! Mun AIKA EI OIKEESTI RIITÄ ees siihen et haluisin alottaa sen kunnolla.
Mutta kannattaa käydä kuitenkin kuuntelemassa!
Ota itse selvää mikä on homman nimi!! Mistä sen tietää vaikka se ois just sun juttu!
Mun alapuolelta on innostuttu kovastikin mutta mullaei puhti riitä.
joka viitsii ansionsa eteen jotain tehdä ja rehellisesti ennen kaikkea. ei turhia lupauksia niin kukaan ei joudu pettymään. katkerat ja kateelliset menkää itseenne ja tällä tarkoitan sitä, että puheet on puheita, jonkun mielestä hyvä juttu, sopii toisille ja joillekin ei. Amwayn kirjallisuudessa ei lue mistään äkkirikastumisesta, joten on omaa tyhmyyttä jos on uskonut kun niin ollaan sanottu.
Kuuluu samaan, kun muutkin verkostomarkkinoinnit.
Kuulostaa hyvältä, mutta kokopäivä työtä saa paiskia, että saa edes omat takaisin. No tuotteet aina saa käytettyä.
Alussa luvataan auttaa, apu loppuu siihen kun kirjoitat nimen paperiin.