Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan lapsillanne on kestänyt sopeutua hoitoon?

Vierailija
23.01.2006 |

Meidän lapsi on ollut hyvin epäsäännöllisesti hoidossa ja ollut pitkiäkin aikoja lomassa. Hän on 1,5v. Aina vain itkee kovasti kun viedään ja on muutenkin kärttyinen lähes koko päivän. On siis hoidossa yleensä n 4h/pv ja n. 3pv/vko.

Onkohan ihan normaalia, että ei tykkää olla siellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt pääni puhki että mitä pitäisi tehdä. Kouluakaan en haluaisi lopettaa, unelma-ammatti ja enää 1v jälellä.

Mietin vaan koko ajan, että saako lapsi jotain elinikäisiä troumoja tuosta hoidosta???

Vierailija
2/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menivät yhtä aikaa. 4v sopeutui heti ja 2v sopetuminen kesti 2kk. Itki joka ikinen aamu jo kotona ku tajusi, että mennään hoitoon ja tki tietysti kovasti myös kun lähdin.. meillä hoitopäiviä 10/kk.

Nyt on sopeutunut todella hyvin. Tsemppiä se on aika raskasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sopeutuivta todella hyvin, yhtenäkään aamuna eivät ole itkien jääneet hoitoon, elokuussa aloittivat.

Mutta sinun lapsesi on vielä pieni. Hän ei ehkä ymmärrä, miksi jätät hänet hoitoon? Päiväkodintyöntekijöiden mukaan yleensä osa-aikaisilla lapsilla on vaikeampi sopeutua kuin niillä, jotka ovat hoidossa joka päivä.

Luulen, että teidän tapauksessanne auttaa vain aika, kun lapsi kasvaa, hän ymmärtää asian paremmin.

Vierailija
4/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää oltiin yhdessä ja sitten minä vain ulkoilemassa ja jäi yksin syömään ja nukkumaan. Oli 1,5v kun aloitti, eikä kertaakaan ole itkenyt hoitoon lähtöä eikä sinne jäämistä. Johtuu paljon luonteestakin, mutta ainakin meidän tuttavapiirissä osa-aikaisilla on mennyt pitempään sopeutua eli anna vaan ajan kulua ja juttele, mitä kaikkea kivaa lapsella on hoidossa (kavereita, askartelua tai mitä nyt tekevätkään).

Vierailija
5/6 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin meinasin itse ruveta parkumaan, kun lapsellani oli ollut niin itkuinen päivä:(

Vierailija
6/6 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi heistä sopeutui hoitoon heti. Eli eka päivästä lähtien ei ollut mitään ongelmia.

Yksi heistä sopeutui kuukauden kuluttua! Ja tuon kuukauden hän vai huusi ja itki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi