LOKALAHJOJEN TAPAAMINEN TAMPEREELLA!!
tein nyt oman avauksen tälle niin on helpompi seurata missä mennään.
eli äitikolmelle oli ne tietyt päivät mitkä sopii..
mulla on 2.2. viisaudenhampaidenpoisto (IIK!),mikä ei siis sovi mulle mutta jo perjantai 3.2. sopisi..
mites muille?aika vois olla jo ihan aamupäivälläkin,jolloin meitin kakkonen ja kolmonen on päikyssä.
ehdotuksia nämä vaan,kommentoikaa muutkin! :)
-nasuli
Kommentit (45)
Mä voin olla liesussa vaikka koko päivän =D Eli perjantaina tavataan ja tehdäänkö kompromissi.. 10.30-12 ?? Tai kauanko saadaan juttua aikaiseksi. Ja minä myös toivotan tervetulleksi kaikki taustailijatkin. Näkiskö siinä aukiolla, missä on mcDonaldsin lisäpaikkoja tai jos jollain on parempi idea niin tuokee julki vaan =D Odotan innolla!
entä muut?mulle ei tosiaan ole ajalla niin väliä..
ainakin siinä mäkkärin nurkilla keskusaukiolla olis lääniä näin isolle porukalle.
ANNU:juu kyllä bussiin otetaan rattaat ja mammakin pääsee ilmaseks matkustamaan siinä sivussa.
-nasuli
ps.laitoin muuten s.postilla kuvan kaikille mulle eilen sähköttäneille..
..mukaan joukkoon mukavaan? Eli taasen taustailija täältä vihdoin itsekin kirjoittelee ja osallistuisi mieluusti tapaamiseen lokalahjojen kanssa, Tampereella kun asustellaan :)
3.2 Koskarissa (mihin aikaan aamupäivästä sovittekin) sopii mainiosti.
pupu75 ja Viivi
Että mites jos tässä nyt sovin, että tulen paikalle sovittuna ajankohtana, mutta perjantaiaamuna herra vetää herneen nenään tai ei päästä ajoissa sängystä ylös tms... Onko kaikki sitten vihaisia ohareista vai tuleeko sinne sen verran monta mammaa, ettei kukaan yksin joudu istumaan kohtaamispaikalla vaikka tuliskin viime hetken peruutuksia?
Se mäkkärin " vieri" kuulostaa hyvältä paikalta, siinähän on tosiaan tilaa.
Etköhän sinä Coppola ehdi, jos me klo 11 tavataan.. kukin tietysti voi poistua paikalta kiireidensä mukaan mutta minä voin tosiaan kauankinodotella mattimyöhäisiä. Eikä ketään osotella pahalla, jos ei pääsekään; tottahan me tiedämme että päivä voi alkaa totaalisen surkeasti =D
Sitä piti kysyä, että kuinkas kaukaa tulevat ehtivät? Eli Annu, sulle sopii mutta Emily, oot aika sissi jos lähdet kaukaa ajelemaan!! Olehan sitten tosi varovainen tien päällä :)
Ja te " hiljaisemmat" , minusta olisi kohtuullista että sitten kun ollaan juteltu ja tutustuttu lähemmin niin palailette useammin kirjoittelemaan tänne. Tuntuisi ainakin hassulta, että haluatte tavata mutta sit ei pitkiin aikoihin kuulu mitään. Olisko reilua?? Vai mitä muut sanovat.
Nyt ulos. *innoissaan jännittää perjantaita*
Olen ÄITIKOLMELLEn kanssa samaa mieltä, että taustailijat voisi ruveta kyllä pinoilemaan myös sitten :)
Joo elikkäs onko se nyt 3.2 perjantai klo 12 aikoihin Koskikeskus ja siinä mäkkärin aukiolla?
Mulla on myös joutilasta aikaa koko päivä. ja eihän sitä tiedä, vaikka este tulis itsellekin tai muuta viivytystä. Mutta innolla odotan tapaamista!
mutta taitaa olla liian rankka reissu... kun esikoistakin pitäis rehata mukana. Harmi! Mutta jos joskus mies on menossa veljensä luo tampereelle niin voisin ängetä mukaan ja katsoa sitten jos tapais teitä. Ei taida olla paljon mammoja täältä pohjanmaalta? Mutta, kertokaa sitten kuinka treffit sujui!!!
Emily (vanha kääkkä kepin ja tekareiden kans, hih)
mutta ymmärtäähän sen,totta kai.
seuraavalla kerralla sitten ja jos joskus tampereelle pääset tulemaan niin sitten järkätään uudet tapaamiset! :)
-nasuli
Jep, luvataan yrittää jopa pinoutua ja jos vaikka siihen saisi tapaamisesta vähän lisää motivaatiota.
Täytyy oikeen ihmetellä teitä kolmen-neljän lapsen äitejä, millä te ehditte tänne niin usein kirjoittelemaan..? Itse en ehdi yleensä kuin viideksi tai kymmeneksi minuutiksi kerrallaan koneen ääreen. Tempperamenttinen esikoinen 3v. ja leppoisa, mutta vähän päivällä nukkuva vaavi pitää mut lähes koko päivän työllistettynä. Iltaisin ei isin sylikään tahdo Topsulle kelvata ku koko ajan pitäis olla tissillä tai äitin sylissä. Mahdolliset väliajat menee sitten kotitöiden parissa ja itse oon valitettavasti vähän neuroottinen siivouksen suhteen, stressi iskee, jos on kauheen sotkusta.
Helpottaako se, kun on useampi lapsi ja ne viihdyttää toisiaan ja turtuuko siihen sotkuunkin sitten paremmin, kun on kaks tai useampi lapsi " järjestelemässä" paikkoja?
Suzu ja sitterissä ähisevä Topsu
Eli mukaan tulisivat NASULI, ANNU, TIIKERIKALA, COPPOLA jos herää =D, HEMULII-I ja mä
Sitte PUPU, SUZU ja NUUSKIS, miten olis jos kertoisitte vielä itsestänne vähän enemmän, kun on jotenkin ovela lähtökohta että vakiporukasta tiedetään " kaikki" ja sit hiljaisemmista emme tiedä etukäteen mitään. Ja sit mitä jo mainitsinkin niin jatketaan kirjoittelua vähän reippaammin..? Tottakai olette tervetulleita kumminkin.
Ilmoittautumisia otetaan vielä vastaan :)
Yritetäänkö tähdätä jo klo 11een, päivä oli perjantai 3.2. ja koskarin ala-aukio.
kivaa, passaa hyvin. jos pääsis pojan kanssa vaikka jo kasilta ylös, hih
annu kuittaa
klo 11 olis mulle hyvä,sopiiko muillekin?
minä aattelin ihan samaa kuin ÄITI3:llekin,eli olisi mukava jos taustailevat mukaan tulevat haluisivat kertoa jotain itestään etukäteen..
vaikka siellä kun tavataan ja kaikki on uusia kasvoja,vaikkakin" vanhoja tuttuja" ,niin pienessä jännityksessä saattaa kaikki kuitenkin unohtua.. ;)
SUZU:meillä on isommat" jo" 7-,6-, ja 4-vuotiaat,joten touhuilevat paljon omiaan.minäkin käyn vähän joka välissä kun on sopiva rako niin täällä kurkkimassa..pitkään en koskaan ehdi olemaan. :)
-nasuli
eli olen lueskellut lokakuisten kuulumisia jo raskausaikana mutten ole saanut aikaiseksi kirjoitella.. Itä-Treella asustellaan mieheni ja 2.5kk tyttelin kanssa, joka ei myöskään ihan lokakuulla siis syntynyt, hämäläinen... Pääsen koneelle vain iltaisin joten siksikin en joka päivä pysty lueskelemaan.
Tyttö on valloittava tapaus joskin kärsimätön eli hermo pettää sekunnissa ja tunnetilat vaihtelevat nopsaan..
Kovasti hän kasvaa mutta onneksi ihan viime päivinä ei ole enää tarvinnut imettää 5 kertaa yössä (huh..)
Hän on siis ensimmäisemme ja kaikki on niin uutta mutta ihanaa!
Silmät suurina lueskelin, kuinka toisilla vauvat nukkuvat 19h/vrk, ei tosiaankaan meillä, hyvä jos 13-14 tuntia.
Että tämmönen tapaus :)
pupu75 ja Viivi
Elikkäs viime kuukaudet olen lähinnä vain taustalta lukenut palstaa, mutta raskauden aikana tuli jonkun verran kirjoiteltua. Syynä taustailuun on ollut, että aina kun olisi ollut jotain kirjotettavaa niin sitten ei ole jaksanut alkaa raapustamaan tai ei ole kerinnyt. (*seli, seli...*) Harmittaa saamattomuuteni, mutta ilolla olen teidän juttuja lueskellut.
Eli siis minä 29v (kohta 30, IIK), mieheni 40v ja poikamme 3kk+2pvä (synt.221005), asumme myös itä-Tampereella. Miehelläni on edellisestä liitosta kaksi tytärtä 16v ja 18v, mutta he asuvat äidillään. Tarkemmin ajattelin kirjoittaa tuonne lokalahjojen päiväpinoon, mutta se varmaan jääpi huomiseen. Mutta lupaan kirjoittaa. Ja muutenkin alkaa akltiivisemmin kirjoitella kuulumisia.
T:nuuskis76
Olin oikeastaan niin varma siitä, että eilen jo merkkasin kalenteriin kellonaikoineen päivineen ;)
Nyt olis tietysti hyvä hetki käydä yhteisöön lisäämässä kuvia, niin tietäis etukäteen vähän minkänäköisiä mammoja on tapaamassa. Ei tietenkään tarvitse, jos ei halua liittyä. Ehtiihän sitä sitten ensi viikollakin nähdä millaisia kasvoja lokalahjojen äideiltä löytyy :)
kun en PÄÄSE sinne.. en en en. Muuten ilomielin laittaisin kuvat! Aina vaan herjaa et ole jäsen vaikka olenkin. Privana voidaan vaihtaa. Mun os. aitikolmelle@netti.fi
Nasulilta jo sainkin kiitti! Ja nuuskiksen (voiko noin taivuttaa) olen nähnyt toisessa yhteisössä.
edes ilmoittautua.... ikää kun tuli jouluna jo 33v. En päässyt ihan selvyyteen vielä ajasta ja paikasta eli perjantai 3.2. klo 11:00 ???? ja paikka oli koskarin mikä, ei varmaan ns keskusaukio, jotain puhetta oli mäkkärin aulasta eli onko se siellä ns, takaovella oleva aula
Lokakuu-05 ja Juho 3.2. 4 kk
Mulle käy sovittu aika ja paikka myös. Oliko se aula mäkkärin aula?
Puolenpäivän aikaan tai aikaisintaan klo 11 tuntumassa voitais venyä paikalle. Mutta kuten tuossa edellä jo todettiin, niin eihän kaikille voi sopia sama aika, joten jos enemmistö pitää parempana aikana aikaisempaa niin me vaan jäädään sitten pois. No hard feelings ;)