Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Alelöydöt/aleostokset tämän kesän alesta

23.06.2008 |

Listoja on aina hauska lukea eli mitä olet löytänyt tämän kesän alesta?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 2- ja 3-vuotiaalle on ostettu

- reimatecin haalarit asusteineen (koot tuntuivat hupenevan hurjaa vauhtia jo 30% alella ja jouduin metsästämään monesta liikkestä. Ei uskalla jäädä odottamaan isompia prosentteja kun ne tarvittiin)

-raiskin kaksiosaiset puvut molemmille

-Gantin huppari 3-v

-gantin rugby paita

-burberryn neule 2-vuotiaalle

-Timberin pikeepaita

-Po.p:sta muutama t-paita ja pitkähihainen trikoo ja sukkia

isot pojat ovat saaneet t-paitoja , verkkareita, shortseja, alusvaatteita ja muutaman hupparin

ja parasta kaikista löysin itsellekin vaatteet esikoisen rippijuhliin (tosin vain hame oli alessa, jakun jouduin ostamaan normaalihinnalla.)

Nyt en enää mene kauppoihin kun vasta loppualeihin. Kun saa sitä rahaa näköjään kulumaan. Joku täti totesi hyvin eilen uutisissa että ei alessa mitään rahaa sääsät kun tulee ostettua paljon kaikkea mitä ei tarvitse

Vierailija
2/44 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 44 €:lla Remun koko puvun ensi syksyksi / etelän talveksi nuorimmaiselle ja koitan jostain löytää pukuun sopivat hatun ja hanskat.. Vaikuttaa toivottamalta tehtävältä..

Mikäli jollain tulee mieleen nähneensä jossain Travalle remun vaaleanpuna-harmaa-valkoiseen pukuun sopivat asusteet niin ilolla ottaisimme vinkit vastaan.

Tänään kävin Stockmannilla (Hki keskusta) ja ostin lapsille sukkahousuja & alusvaatteita. Koitin kovasti löytää jotain kivaa mutta mikään ei oikein innostanut. Ellen t-paitoja olisi ollut edullisesti ja ihan kivojakin mutta koot eivät osunut meille.

Housuja, farkkuja, pidempi lahkeisia shortseja kaipailin tytöille koossa 110, 134 ja 146/152 mutta Stockmannilla ainakaan tullut vastaan.

KesävaateALEshoppailut olen tähän asti tehnyt netissä www.gymboree.com osoitteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään Helsingin keskustassa. Siellä Itiksessä olin 10 minuuttia ennen sulkemisaikaa, joten "paniikissa" etsin ja mietin oikeita kokoja, värejä yms. Lapset ovat tyttö reilu 2 v ja poika 5 v ja molemmilla on syksyksi valmiina välikausivaatteet eli lähinnä ensi kevättä silmällä pitäen vaatteita katselin. Tytölle en tarvitse pitkään aikaan mitään sisävaatetta (enkä myöskään kesävaatetta), koska on tullut kirppikseltä hamstrattua niin paljon. Pojallakin on sisävaatehankinnat aika hyvällä mallilla. Osa käytössä olevista kesävaatteista on viime kesänä jo käytössä olleita, osa viime kesän alesta ostettuja ja osa tänä kesänä normaalihinnalla ostettuja.

Mutta asiaan eli seuraavat vaatteet ja kengät ostin näillä kahdella shoppailureissulla:

Tytölle

-Reimatecin kosteussuojahousut (koko 98) 27,30 €

-Tähti-Jonathan kosteussuojatakki (koko 98) 34,65 €

-Tähti-Jonathan kosteussuojahanskat 6,65 €

-Seppälästä fleecevuorinen sadetakki (koko 98) 18 €

-Ellokselta fleecevuoriset sadehousut (koko 92) muistaakseni 16 €

Pojalle

-Tähti-Jonathan kosteussuojahousut (koko 110) 26,25 €

-Ticket Rain Set (koko 116) 46,80 €

-Lindexiltä UV-suojattu uima-asu 19,95 €

-Bogin tarrakengät 16 €

-Ecco kävelykengät 22 €

Vierailija
4/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuväestä mukaan lähti pinkki ticketin splash - asu kokoa 104 cm.Itse olisin halunnut isommalle reiman casual ( punaisen ) takin ja hiekan väriset housut,mutta eipäkelvannut meidän neidille.Määrätietoisesti haki hyllystä pinkin puvun. Alennusta tuli 30 %, joten hinta ei päätä huimannut. Keveriksi otin remun harmaat, suoralahkeiset housut. Käy ihanasti takkiin, jossa ticketin merkit ja napit harmaat :) Hintaa setille tuli 55 euroa.

Jaksan aina ihastellaja olla yhtä tyytyväinen pikkuväessä saamaani palveluun.

Po.p:sta mukaani lähti parit sukkahousut, kollarit ja raitapaita pienemmälle.

Vieläsaattaisi olla tarvetta pienemmälle kosteus suojahaalarille, jos sopivan edullisesti tulisi vastaan.Eilen ihastelin ticketin pinkki-vihreä-ruudullista haalaria.Super ihana! En kuitenkaan vielä ostanut...

BR - leluista ostin kaverin pojalle merirosvolaivan synttärilahjaksi - 50 %.

Itselle tarviin vielä kesämekon. Sen löytäminen vaan onkin hankalampi juttu!

Vierailija
5/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä tarttui mukaan

*tytölle (9kk) farkut, neuletakki, mekko, puolihame

*itselle pitkähihainen äitiyspaita (edelliset äitiysvaatteet kaikki kesämallia...)

*tulevalle vauvalle body ja legginsit

Ainiin, ostin kyllä Pikkuväestä lisäksi tytölle parit sukkahousut.

Vierailija
6/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4- ja 6-vuotiaat lapset (kokoa 116cm) molemmat sekä ihan kohta syntyvä vauva, joille siis olen shoppaillut alesta.

Pojalle 4v:

* Jonathan -kosteussuojahaalari

* Motions -housut

* Espritin takki, vyö, t-paita, pikeepaita, kaksi kauluspaitaa

Tytölle 6v:

* Reima casual punainen takki ja hiekanväriset sekä v.pun housut

* Reimatec -takki lila ja ruskeat housut

* Reima Olivia -pipo

* Esprit collegepuku, tunika, pitkähihainen trikoopaita, trikoohousut

* Benettonin trikoomekko

Vauvalle:

* Esprit trikoomekko ja collegemekko

* Benetton fleecetakki

* Finnwear velourhousut

Näissä kaikissa ale 30-50%.

Pojalle olisin halunnut Reiman casual takin v.sinisenä, mutta ei ollut kokoja enää jäljellä meidän JJ:ssä.

Vierailija
7/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö, 1,5 v:

- Ticket Rain Drop (n. 46 e)

- Reimatec-vk-haalari (- 30 % eli taisi olla 62 e) + asusteet siihen

- sisävaatteita (esim. Legon mekko 15 e)

- Tepsut-sandaalit (Stockalta 28 e)

Poika, 5 v:

- Ticket Rain Drop (46 e)

- Reimatec-vk-housut (27 e)

- 2 x Reima Casual housut (14,50 ja 20,30 e)

- Kangaroos-lenkkarit (Stockalta 14 e)

Lisäksi mietintämyssyssä ovat tytölle parit muutkin kengät kuin sandaalit. Mietin nimittäin, tarvitseeko tyttö syksyksi goretex-lenkkareita vai ei. Mielipiteitä/kokemuksia otetaan vastaan. :-) (Tytöllä on paritkin nahkaiset Eccon varrelliset kävelykengät kyllä odottamassa. En tiedä, onko lenkkareille tarvetta.)

Ai niin, sitten täytyy kyllä listata yksi ihan oikea löytö itselleni:

- Sand-mekko 100 e (ovh. 179 e, kuolasin tätä jo normaalihinnalla enkä todellakaan olisi raskinut ostaa sitä silloin, mutta nyt sain tämän ajattoman, kivan mekon sunnuntaina Stockan reilun 40 prossan alesta) :D

Vierailija
8/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle löysin aivan ihanat pienet Burberryn farkut koko 6m.Eivät tosin olleet mitkään superhalvat mutta superihanat kylläkin.Eikä farkut "huutaneet merkkiään" vaan ruutua oli aivan ohut kanttaus lahkeissa.Vauvalle olen ostanut lisäksi sisävaatetta Espritiltä ja Petit Pataponilta, Timberlandin housut, neuletakin ja trikoopaidan sekä Burberryn shortsit.Lisäksi ostin hänelle syksyksi haalarin.

Esikoiselle olen ostanut pitkähihaisia trikoopaitoja ja pari rugbypaitaa Gantilta ja Burberryltä.Isompi kun on tällä hetkellä armoton ritarifani niin Burberryn logo on hänen suosikkinsa.Lisäksi löysin yhdet Timben kengät.

Keskimmäiselle ostin vain pari Småfolkin t-paitaa sekä muutaman Nova Starin paidan.Ai niin, tilasin myös isommille hupparit Hilfigeriltä ja muutaman t-paidan.

Ulkovaatteet olen hankkinut isommille jo kevällä, joten olen nyt alennusmyyntien aikaan yrittänyt keskittyä ajattomiin ja hieman kalliimpiin merkkeihin, joita olen löytänyt hyvällä ale%.Perusvaatetta esim. PO.Pilta olen ostanut tarpeeksi pitkin vuotta.

Vierailija
9/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeiIIä myös 1,5 poika joka on IiikunnaIIinen, niin uIkoIeikkeihin goretex kengät on ihan väIttämättömät jo näiIIä sateiIIa. EIi tänäänkin kun mentiin uIos pojaIIa oIi jaIassa Adidaksen goretex Ienkkari ja heti ensimmäisenä niiIIä hypättiinki vesiIätäkköön. Näissä on vähän vartta, joten ovat paremmat, kun ihan mataIat. Niissä on myös kumikärki, joten ei tule mitään jäIkiä Ieikkipuiston potkumopoiiakaan ajosta. Yhdet ensiaskeIkengät meni jo rikki siinä touhussa.

Itse pidän kumikenkiä niin huonoina että niitä ei meiIIä oIe vieIä kertaakaan käytetty, mutta jos käyttää kumikenkiä pärjää varmsti iIman goretex kenkiä.

Vierailija
10/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis yhden t-paidan pojaIIe, eikä sekään haIpa oIIut 5€, mutta taas pakko saada juttu. OdotteIen suurempia aIeja, jos sitten jotain Iöydän.

Vierailija
11/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olen alesta löytänyt jo kaikenlaista, vihdoinkin alan olla "omissa" mitoissa synnytyksen jälkeen, niin uskaltaa ostaa.

Pojalle 9kk olen ostanut

- Reimatec haalari syksyksi -30%

- Minymo asuntovaunu huppari -50%

- PoP Farkut ja trikoopaita -30%

- Maxikids lippahattu -30%

- Pari trikoopaitaa ja kahdet collegehousut Lindexiltä -50%

Vielä hakusessa 80cm bodyja ja kenkiä. Mahtaakohan stoccalla vielä olla jäljellä niitä 22€ eccoja kokoa 20? Gorekengätkin ois kiva löytää pojalle.

Vierailija
12/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocs Mary Janeja oli Stadiumissa alessa (lastenkokoja). Hintaa niille jäi 24,90,-

Vierailija
13/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden mekon joudun tilaamaan jostain tanskalaisesta liikkeestä, koska Suomessa sitä ei näköjään ole.

Itselleni olen ostanut yhden tunika-mekon ja trikoopaidan siihen.

Hakusessa olisi vielä Crocs Mary Janet tytölle, jos satun alessa selllaiset näkemään. Voi pitää niitä sitten talvella eskarissakin.

Vierailija
14/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetysvaatteita heikosti - olen jo valmis maksamaan täyden hinnan. Samoin arkiset pitkähihaiset/-lahkeiset pojille näyttää olevan heikoilla meidän koossa.

Sen sijaan olen ostanut esim. 9 pikeepaitaa esikoiselle! :) Kokoja 122cm ja 128cm. Täksi kesäksi ei tarvitsisi, mutta eipä nuo kaapissakaan happane, kun ovat kuitenkin poikien normaalia kesävaatetusta ja klassikkoja tietysti eli säästyväisyys iski siinä mielessä, että miksi ei ostaisi nyt -30-50% alella varastoon, kun mieleisiä värejä ja malleja löytyy. :) Ja kaikista ostoksista olen niin iloinen. Ja Armaskin kehui hienoiksi.

Vierailija
15/44 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

mitä maksoivat harmaat Remu housut =) Siis alen jälkeen ;)

Vierailija
16/44 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiemossa oli jotain Boobeja alennuksella. Tilasin itse tammialesta heiltä ja oli maailman nopein toimitus.

Vierailija
17/44 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistaakseni Remut maksavat normaalisti jotain 39 euroa ( ovat suoralahkeiset,joissa neppareillakiristysmahdollisuus lahkeensuissa ) ja nyt sai sen - 30 %.

Vierailija
18/44 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut erittäin tyytyväinen itseeni sillä aikaa eikä

rahaa ole tällä hetkellä :D

Saldo on mielestäni hyvä

- Ticket to ´Heaven Fleecesetti 2x46,90 (Pinkki, Turkoosi)

- Ecco kävelykengät 22,00e

- Reima puuvillapipo 7,50e turkoosiin settiin ;)

- Reima Casual Housut 14,50e

Loppualesta ehkä jos oikeasti halvalla saa :D Mutta pidän

tällä kertaa tiukkaa linjaa oman budjetin takia ja tähän

mennessä olen mielestäni hyvin onnistunut.

Vierailija
19/44 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä kohta 3-v.:lle hyväksi havaitut takki + ulkohousut sekä windstopper fleece -30%. Fleece on kokoa suurempi kuin oli tarkoitus, ei löytynyt sitä oikeaa kokoa, mutta jos nyt pystyisi hyppäämään yhden yli (98cm löytyy kotoa ja mahtuu vielä just, tuo 110cm vielä vähän reilu mutta syksyllä varmaan ok).

Muuten odottelen vielä parempia prosentteja, tuntuu että monessa kaupassa hurjat aleplakaatit, ihan muutama rekki -50& ja sitten loput -10% tai norm. hintaisia... Ja sitten tuo -50% jotain ihan järkkyä...

Lindexistä löysin -50% pojille hupparit , isommalle ohuet kesähousut ja kuopukselle parit alushousut. MUTTA iso osa poikien alushousuja oli -30%, ennen olleet "osta 3 maksa 2" eli IHAN SAMANHINTAISIA (tai itse asiassa nyt ostettuna 10 senttiä kalliimpia aletaulukon mukaan juuri nuo mitä katselin..).

Vierailija
20/44 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Stockalta kesäkengät (lenkkarityyppiset, joissa verkkoa, eli eivät niin hiostavat)

- Tinyzonesta kahdet tarhatossut syksyksi

Ja ajattelin lopettaa siihen. Pojan kasvuvauhti on hidastunut selvästi vauva-aikojen jälkeen, nyt käytössä olevaa vaatetta (98-104) on ihan riittämiin ja tuntuu jotenkin hullulta ostaa varastoon 110:ä, jos ne tulevatkin käyttöön vasta parin vuoden päästä... Muutenkin tykkään ostaa vaatteita käytettyinä, mutta kengät hankin uusina.