Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" " " SYYSSÄTEIDEN iloinen maanantai!" " "

23.01.2006 |

Huomenta ja iloista maanantaita kaikille! Pakkanen hellittää ja elämä hymyilee. Tai ainakin Pyry hymyilee. =)

P

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on ohi ja todellakin pakkanen on ihan kiva (-9) mutta tuuli on ikävä. En saanut yöllä unta tuulen vuoksi ja tietty kaikki maailman avoimet asiat pyöri päässä :o(

Mutta tässäpä heräsi uteliaisuus... miksi Pyry hymyilee?!? Onko sinulla uutisia???

Vierailija
2/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas iloinen aloitus! *Kiitos Pyryttelijälle* Ihan tulee itsekin hyvälle tuulelle, vaikka maanantai ei se lempparipäivä olekkaan näin kun töihin täytyy raahautua.

Täällä simpat on passissa ja ovisplussaa odotellaan tänään saapuvaksi. Viime viikolle saatiin kolme plussaajaa *muistelee*, joten siitä on hyvä jatkaa tämän viikon testaajien. Eli hedelmällistä viikkoa kaikille!!!

Jään odottamaan muiden kuulumisia!

Villis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilijalle: mulla oli sama ongelma vime(kin) yönä. Asiat tuppaavat pyöriä mielessä eikä uni tule. Rassaavaa. Mun tarttis nyt jotenkin saada mieleni rentoutuneemmaksi, eihän raskauskaan ala jos oikeen stressaa asioista. Vinkkejä?

No nyt sen stressaavan työn tekoon.... voi jee.

Vierailija
4/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että sun testauksen perään huutelin. Mitenhän mulla on mennyt nyt nikit ihan sekaisin ja tädin teille saapuminen huomaamatta. Olin niin varma, että joku testailee viikonloppuna.

Täällä pientä oireilua rinnoissa ja mahasta nippailua, mutta ei kummempaa, kp 25. Eli piinaillaan tämä viikko.

Tauolla töissä, pakko mennä!

Vierailija
5/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun pakkasta enää 3 astetta, pääsee vihdoin ulos!! Vois mennä vaunuillen kauppaan.

Pää ihan tyhjänä et mitä pitikään kirjoittaa..

Viikonloppu meni ihan hyvin, kotona oltiin sisätiloissa. Tänään kouluun kun viime viikon olin pois sairastellessa. Onneksi se tauti ei sitten poikaan iskenyt!! Löysin tuossa vanhan kalenterin vuodelta 2002-2003 ja kierrot ollut silloin toooosi epäsäännöllisiä.. 49-69!!! Eli oiskohan toivoa että ens kuun loppuun mennessä menkat tulis..plääh! V***tuttaa!! Taidan alkaa tänään soittelemaan jonnekin tästä asiasta..

Ei mulla oikeestaan mitään uutta asiaa ole..lähdempä keittiöön siivoilemaan!

memmuli

Vierailija
6/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]Se on taas uusi viikko ja uudet kujeet... :)

Pyrtsihän on hyvällä tuulella...?!?! ;) Missäs sitä oikein leijutaan :D *tähyilee kattoon* Juu juu, ettei vaan alkaisi raskaushormonit jo vaikuttaa ja muitakin oireita kohta ilmestyä... Hyvä, hyvä!! *taputtaa käsiään* no, kerrohan nyt, mikä noin hymyilyttää tänä aamuna?? ;D *utelias* Vai muutenko vain hyvä päivä..`? ;) Roimasti plussasäteitä sinne!!

Gringo, ei se mitään, vaikka luulitkin minun testailevan ym. :) Sellaista sattuu. Plussasäteitä myös sinne! :)

Memmulille pikaista tätiä! ;)

Haaveilijalle ja Villikselle muuten vain mukavaa päivää! Ja tietty kaikille muillekin SÄteille. :=)

Oma napa vielä.. En ymmärrä tätä tätiä. Tuli siis to, ja pe-iltana hyytyi täysin, la oli miltei vuodoton päivä (eikä ne to-pe mitään älyttömän runsasta ollu, vaikka kuitenkin kunnon vuotoa) ja eilen taas sitte reilummin.. tänään taas hiljaisempaa.Ihme jahkailua.. Ja tätä jatkuu tietty taas reilun viikon, boooooooooooooooooooooring! :( No, kaitpa tuo jossai välissä tajuaa taas häipyä. ja sitten pysyäkin poissa, sanotaanko vaikka että noin 2 vuotta ;D En oo vielä niitä ovistestejjäkään tilannu , mutta kyllä ne tällä viikolla olisi tarkoitus hommata.

Juu. eipä tässä taas tämän kummempia. Plussarikasta viikkoa Säteille tosiaan!!! :)

-Jedelede

Vierailija
7/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten minä sanoin, minun ei tarvitse piinailla tässäkään kierrossa. Perjantaina alkoi se tuttu tiputteluvuoto ja jatkuu edelleen. Luulin teroilla pääseväni siitä eroon, mutta näköjään se tuli ja palasi. Nyt siis tiputtelee jo neljättä päivää, ja odotellaan, milloin täti sitten suvaitsee tulla kokonaan tänne. (Kp on nyt vasta 25.) Onneksi perjantaina on sinne gynelle aika lapsettomuuden takia ja tuo ongelma hoituu toivottavasti siinä samalla.

Mutta joo, taidan lähteä tästä omanapaisine juttuneni miehen viereen! Jos jaksais kohta lähteä lenkille, kun täällä ei ole pakkastakaan kuin -3!

t.Hippis

Vierailija
8/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa.. Mä oon tainnu pudota jo taustailijoiden taustailijaksi :) Mulla on ollu kauheata hässääkkää töissä ja kotosalla, remontti sun muuta, joten kuumeilut jäi vähän taka-alalle.

Lueskelin tuossa syyssäteiden listaa ja huomasin, että moni on plussannut! Hienoa! .. sanoo hän kateellisena ;) Mutta onneksi täällä oli vielä tuttujakin nikkejä. Tai onneksi ja onneksi, toki soisin että kaikki plussaisivat, minä itse mukaan lukien. Itse asiassa luulin jo, että tärppäsi. Kaikki pms-oireet jäi pois ja rinnat alkoivat näyttää raskausajan rinnoilta, mutta sitten tuli kova flussa ja täti tuli aivan yllättäen ilman mitään oireita jo kp 25. Aika kivuliaat menkat, joista yritän tässä toipua. Nyt siis kp 7 ja alkaa olla aika kaivaa ovistikut taas kaapista esiin.

Itse asiassa alkaa vähän huolestuttamaan, tähän asti olen nimittäin tullut raskaaksi viimeistään kolmannessa kierrossa ihan ilman mitään tikkuja tai sen kummempaa oviksen bongailua. Nyt ei mitään, tikuista huolimatta, alkaakohan mulla olla jo liikaa ikää? Tai onkohan mun tulehdukset sun muut sekafloorat aiheuttaneet jotain pysyviä muutoksia?

Ei vaan, nyt lopetan nämä omanapaiset höpinät :) Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja roppakaupalla plussaonnea!

Miia

Vierailija
9/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Ei, En ole teitä unohtanut. Olen kyllä taustaillut, mutta laiska kun on niin ei jaska kirjoittaa jos mitään asiaa ei ole.

Nyt on sit eka neuvola takana. Ihan miellyttävä kokemus oli. Tätikin oli hirmu kivan oloinen. Ei me kuunneltu sydän ääniä, enkä hokannut edes kysellä kun tuli niin paljon asiaa keralla + kaikki ne pissa-ja verikokeet, liput ja laput... No, eka lääkäri olis sitten 9.2, joten ehkä me silloin sitten kuullaan ne sydänäänetkin ja ultra on sit vasta 10.3. Jännittävää aikaa sanon mä!

Huolestuttavinta koko hommassa on meikäläisen paino, joka huitelee taivaissa. Tätikin ihmetteli, että miten sitä noin paljon on vaikka ulos päin ei näytä ollenkaan. Täytyy kuulemma tarkkailla syömistä...

Mutta näihin tunnelmiin poistun takavasemmalle. Tulkaahan KAIKKI pian tuonne odotuspuolelle. Plussatuulia puhaltelen joka suomen notkoon!!!

-Taelsa- rv. 8+2[/color]

Vierailija
10/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedelede, voisitkos poistaa minut tuolta " odottavien" osastosta, meillä kävi niin että vauvaa ei tulekaan.

Mutta toivo säilyy, ehkä vielä joskus tulevaisuudessa..

En ole käynyt täällä lukemassa teidän muiden kuulumia joten en tiedä ketä onnitella plussista ja ketä kannustaa yrityksessä, mutta kuitenkin kaikille hyvää vuoden jatkoa :)

Vierailija
11/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen lauhtuu, hyvä hyvä! Tätikin lähti meiltä matkoihinsa, joten nyt päästään sitten miehen kanssa itse asiaan. Tarvitsee laatia hyvä " sota" -suunnitelma, sillä päätin tänä aamuna että tätiä ei meille enää huolita... ei vaikka mikä olisi! (Toivottavasti uhkaus tepsii... muuten pidämme mekin muutaman kuukauden tauon ja tähtäämme sitten tammikuu 2007 vauvaan)

Meillä elellään lähipiirissä jännittäviä hetkiä. Mieheni veljen vaimolla on tällä viikolla laskettu aika! Voi kun pääsisin jo pian pitämään sylissä heidän vastasyntynyttään. Se kyllä varmasti ponnauttaisi vauvakuumeen uuteen ulottuvuuteen!

Tällaisia tältä erää!

-Hannako

Vierailija
12/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi Jedelle ja Haaveilijalle: Ei tässä mitään erikoista hymyn aihetta ole. =) Itse asiassa on tosi kiirusta ja tänäänkin menee töissä varmasti vielä monta tuntia (ainakin, jos täällä vaan pyöriskelee). Ajattelin vain piristää omaa ja muiden mieltä ottamalla positiivisen asenteen tähän aamuun! =) Ja näytti se vähän tepsivänkin.

Lehtolapselle suuren suuri rutistus! Voi surkeus. Tulehan tänne sitten taas meidän kanssa kulkemaan ylä- ja alamäkeä, kun siltä alkaa tuntumaan.

Villiseepralle ja Haaveilijalle lähettelen täältä plussasäteiden lisäksi UNIHIEKKAA! *viskoo vimmatusti* Se on kyllä vihon viimeistä, kun ryhtyy jotakin tärkeää juuri ennen nukkumaanmenoa pyörimään mielessä. Minultakin meni yhdet yöunet sitä hiivatun hääpukua miettiessä, niin monetkohan menee sitten vielä tässä toisessa ¿vähän¿ tärkeämmässä projektissa. Ainakin ennen testaamista menee pelkäksi kellon tuijotteluksi ja aamun odotteluksi.

Memmuli: Iik. 69 päivää on kyllä jo tuskastuttavan pitkä kierto. Ja vaikkei raskautumista yrittäisikään, noissa pitkissä kierroissa on sekin raivostuttavaa, etteivät ne kai useinkaan ole ihan säännölliset. Tätsyn tulon tietää siis vasta sitten, kun se on jo änkenyt toisen koipensa ovenraosta sisään.

Niin Jedelle vielä, että tiedä nyt noista oireista¿ tuntuu, että ovat vain vähenemään päin =/ Ja viikonloppuna oli taas sellaista kiukkua ilmassa, että uumoilin jo PMS-oireiden alkamista. Mutta toivottavasti kiukutteluni johtui vain noin tsiljoonasta muistettavasta/tekemättömästä asiasta. Nyt odotan aistit äärimmilleen viritettynä, että rinnat tulisivat kipeiksi, hehee. Minulla ei mainittavaa kipuilua ennen kuukautisia ole, joten se voisi olla hyvä merkki. =)

Hippikselle (ja Jedelle myös) voimia tädin kummallisen visiitin kanssa. On se ihmeellistä, kun ei tulla reilusti kerralla! =D

Miia_M: Kauanko teillä on nyt ollut yritystä? Ja minkäs ikäinen sitten olet, jos vanhuutta pohdit? Olen niin laiskimus, etten jaksa Syyssäteiden listaa kaivaa esiin, niin täällä kyselen¿

Taelsa: Jee, ihanaa, että raskaus raksuttaa hyvin eteenpäin. Ja samalla: onko sun plussasta todella noin pitkä aika?!? Kylläpä aika rientää, huh! Samaten ¿kauhistelin¿ Kidelman viikkoja tässä kerran¿ Tuntuu, että olisi itse pyörinyt täällä jo ikuisuuden.

Hannakolle, Jedelle, Riikalle ja ketä muita mahdollisia ¿taukoilijoita¿ vielä oli: Meillähän näyttää ihan hyvältä köörin muodostuminen huhtikuulle, jollei kellään nyt tässä kierrossa tärppää! Voidaan vaikka sitten perustaa Kevätsäteet, kun syksystä on sitten jo aika pitkä aika. =D Mutta toivotaan nyt kuitenkin, että päästäisiin ennen sitä syyssäteinä odotuspuolelle! Riikan osalta meidän pitääkin toivoa oikein kovasti, että ehkäisy pettäisi tai jotain¿ =D

Ei mutta, nyt takaisin töihin. Kylläpä piristi tämä ¿pyrytys¿ taas!

Pyry-Pallero (joka söi juuri TAAS karkkia), ojp 10 (eli Ovistestin Jälkeiset Päivät, hihii!)

Vierailija
13/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omituinen alavatsa nippailu, tai oikeastaan jomotus nämä pari päivää... Eilen tuumin sen olevan oviskipuja, mutta voiko ne kestää kaksi päivää?? Selkääkin vähän jäytää... Tänään kp 16/30, tuli tarkistettua vielä.

Viikonloppu oli ja meni, ihan liian nopeasti taas kerran :/. Enkä meinannut jaksaa ylös aamulla ollenkaan - taas. Ja väsy painaa...

Taidan tästä häippästä leipomaan peltileipää, jospa se piristäisi tätä nääntynyttä oloa :)!

himppu

Vierailija
14/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä voi. Minulla oli tässä kierrossa pari päivää sellainen olo, kuin joku olisi potkinut lantion seudun mustelmille. Ja parissa ekassa luomukierrossa oli kolme päivää. Kivut voivat johtua myös munasolun kehittymisestä, ei pelkästään irtoamisesta.

Nyt on pakko sulkea tämä vauva-ikkuna. Muuten olen koko ajan klikkaamassa tuota refresh-nappulaa =)

Pimpelipom-Pyry

Vierailija
15/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Voisko enää omaperäisempää otsikkoa keksiä.. :D

Pyrylle kiitokset pirteästä päivän aloituksesta, siitä tuli oikein hyvälle tuulelle! ja toivotaan mulle sitä ehkäisyn pettämistä *reps* :D Toivotaan kaikki muut puolestamme pyrylle tissikipuja!! *hih* Voi kun teillä nyt tärppäisi!

Univaikeuksista kärsivät, otan osaa, itsekin joskus kärsin ko. vaivasta. Ei kivaa ei!

Lehtolapsi, suuret pahoittelut menetyksestänne!

Taelsa, sullakin jo kahdeksan viikkoa mennyt.. kyllä toi aika rientää! Kiva kuulla, että eka neuvola oli positiivinen kokemus. Myötätuulta raskausmatkaasi jatkossakin!

Olikos memmulilla se hirmukierto menossa.. Johan nyt! Toivottavasti täti pian osuu ovellesi!

Sori nyt en muista muiden kuulumisia tämän tarkemmin... Tärppionnea kuitenkin kaikille tasapuolisesti!

Itse olen viettänyt puoli päivää koneella tutkien potentiaalisia tulevia asuinseutuja tuolla itärajan tuntumassa.. Lappeenrannassa olisi miehelle sopivia töitä parikin paikkaa, hän aikoi ainakin hakemukset laittaa menemään. Joten saa nähdä sinnekö tässä syksyllä päädyn ehkä minäkin :) Ihan mukavalta tuntuu suunnitella tulevaisuutta ja miettiä, että minneköhän elämä meitä vie. Tai minne viemme elämäämme :)

Nyt on pakko mennä, lupasin itselleni viedä kävelysauvat ulos pitkästä aikaa :) Joten kuulumisiin!

Riika

Vierailija
16/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEDE, tunnustan, että pilasin sun tekemän odottajien listan... Yliarvioin hieman tietsataitojani! :D

Käyn teitä rakkaat säteet täällä useinkin vakoilemassa, vaikken itse niin olekaan kirjoitellut. Olette kyllä mielessä ja kovasti teille peukkuja pidän, että tulisitte tuonne odotuspuolelle pinoa kasvattamaan.

Lehtolapselle suuri hali. (((*halaa*)))

Kaikille teille oikein paljon plussatuulia puhaltelen. *puuuuuhh*

mallariina ja masulainen rv 15

Vierailija
17/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI RIIKA! Tänne vaan Itärajan tuntumaan ;) En vaan voi käsittää että miehesi saisi juuri täältä töitä, minkäsalan heppuja hän onkaan? Tuntuu, ettei täällä juuri uusia työpaikkoja synny, mutta hienoa, jos olisinkin sen suhteen väärässä!!

LEHTOLAPSELLE suurimmat pahoitteluni (((halaa)))) Tulehan jakamaan surusi kanssamme kun pystyt!!!

Muitten kuulumisia en nyt kerkeä koomentoimaan, kuitenkin iloisen pirteää maanantai-iltaa kaikille!! Itse aion viettää sitä Täydellisten naisten parissa :)

-Olivia

Vierailija
18/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy]Aivan ensiksi [b]Lehtolapselle SUURENSUURI Rutistus![/b} Voimia sinne.

[b]MALLARIINA[/b] -hih, ei se mitään... kävin sulle sinne listan perään jo huikkaamassa neuvoja, kuinka seuraavan kerran onnistut paremmin ;D ja laitoin vielä värillisen versionkin perään.. johon " kostoksi" korjasin ikänne (toivon mukaan ) oikein!!!?? ;D *nauraa omalle nokkeluudelleen*

äh, nyt tulikin kiirus... palaan myöh...

-Jede

Vierailija
19/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Näköjään sitten tein " kathyt" tuossa edellisessä viestissä.. ei tullu sentään jumbokokoisina kuitenkaan ;D

Tuli äsken keskeytys, kun mies oli laittamassa esikkoa yöpuulle, mutta alkoi sille vaan äksyillä ja eihän väsynyttä kolmeveetä sillä tyylillä saa mitään tekemään.. *kokemus opettaa* No, menin sitten pelastamaan tilanteen, eikä poika kiukutellut yhtään! (kun osaa oikeista naruista vetää... ;D) Mutta mies taitaakin olla nyt sairastumassa samaan pöpöön kuin pojat viime viikon loppupuolella.. Oli AIVAN poikki-väsy-vetelä ja tosi karmean näköinen äsken! :( Joten ei ihme ettei oikein jaksanut alkaa kikkailla tuolla. No toivottavasti nyt jaksaa poitsulle edes muutaman iltasadun lukea (siihen kun kelpaa vain isi..), eikä pyörry pojan sänkyyn.....

Minä vielä palasin, kun kuopuksella on palapelit vielä kesken, eikä väsy paina, joten turha taaskaan yrittää vielä viedä sänkyyn... ;)

[b]Pyry[/b]lle tosiaan toivotaan tissikipuja ja Riikalle sitä ehkäisyn pettämistä ;D *nauraa maha kippurassa* Ja tosiaan, jos ei nyt onnista allekirjottaneella+Pyrtsillä+Hannalla (ja oliko muita....?) -niin ja jos R:n ehkäisyt pitää, niin sitten eikun KevätSäteillään täällä keskenämme! :D Toivotaan nyt KUMMINKIN sitä aikaisempaa onnistamista JOKAISELLE, koska pari kuukautta on PITKÄ aika... :O

[b]Miia[/b]stakin oli kiva kuulla pitkästä aikaa, älähän nyt vielä masennu maire! Et sinä nyt mikäään ikäloppu vielä ole ja voihan siihen tärppäämiseen joskus mennä kuukausi pari pitempään kuin aikaisemmin.. ;) Mulla esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta pillereiden jälkeen (eka varsinaienn kierto, kas kun silloinKIN tuli otettua pieni varaslähtö...;D) ja kakkonen imetyksen ollessa lopuillaan, kolmet menkat kerkesi tulla (aloitettiin kyllä jo ennen niiden ilmaantumista) ennen onnistumista.. Joten paineet tässä kyllä alkaa olla itselläkin, jos ei tästä nykyisestä kierrosta ala onnistua. Vaikkei toisaalta vielä olisi edes MITÄÄN syytä huolestua! Mutta mieli on sellainen, että se tekee tämmöstä.. ;D Tsemppiä sinne!

Kukas vielä olikaan... Juu, [b]Taelsa[/b]kin mennä huristelee jo noin mukavilla viikoilla -kuten pyry sanoikin, JOKO SIITÄ on NIIN kauan, kun plussasit...??? :O *hämmästelee* Aika kuluu kyllä hurjan nopeaan! Johan ensimmäiset Säteet alkavat olla reippaasti yli puolenvälin!! Toukokuussa taitavat pikkusäteet vähitellen alkaa putkahdella maailmaan, HURJAA!! ;)

Hitsin hitsi,kun tuo aikaisempi episodi sotki taas VAIHTEEKSI kaiken järjenjuoksun tässä päässä... :/

No, palaan sitten uudemman kerran, jos jutut palautuisi mieleen.... (yleensä niin käy samalla hetkellä kun olen painanut ok--- :D)

Jos en palaa niin sitten palaa -ennenkuin huomenna... ;D Hyvää yötä, koittakaahan saada unesta kiinni hyvät naiset! ;)

-Jede

Vierailija
20/20 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oletkos sinä sieltä päin, en muistanutkaan! Mies valmistuu terveydenhoitoalalle ja vakituisia töitä on aika harvassa. Paitsi pk-seudulla olisi paljonkin, mutta palkka on surkeassa suhteessa elinkustannuksiin, joten se vaihtoehto rajautuu sillä pois.. ehkä.. Se vain epäilyttää, että mistä ihmeestä minulle löytyy idässä töitä, jos sinne päin lopulta päädymme. Mutta katsotaan nyt ensin miten miehen hakemukseen reagoidaan :)

Nyt köllähdän takaisin miehen viekkuun kattoon leffaa.

Öitä kaikille!

Riika