mistä suutuit viimeksi KUNNOLLA ja kenelle?
Kommentit (5)
Siis mikä provokaatio näillä lapsosilla on, kun kertoo oman mielipiteensä, siihen tulee kaikenlaista paskakommenttia. Vaikka ei taida herra ehdokaskaan olla sen välkympi kun nämä täällä melskaavat kannattajansa.
No, minä pyyhin pahan mielen pois ja kävin mieheni kanssa äänestämässä, Tarjaa tottakai, vaikka ek-vaaleissa onkin meidän äänet saanut kokoomuksen rivistössä. Nyt kuitenkin on valittava yksi. Kun tuo Sauli puuhaa mitä sattuu ja puoluejohtokin on keskenkasvuista sakkia, ei kokoomusta tai saulia uskalla äänestää, se tietää tämän maan loppua.
edelle, eikä hakenut sovitusti :-( Tuli sanottua muutama " nätti" sana, kun tämä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta lyhyen ajan sisällä. Olin niin raivoissani, että tärisin...
hermot meni ihan totaalisesti kun 3-v temppuili eikä suostunut käymään pissalla ja pukemaan vaatteita päälle vaikka oli kamala kiire viedä esikoista kerhoon. puolustuksekseni lisään, että olin edellisenä yönä valvonut 3h itkevän vauvan kanssa ja nukkunut yhteensä 4h kahdessa erässä...
*ripustaa jo huono äiti-kylttiä kaulaansa*
Huonolla tuulella koko paiva, vaikka toi olikin unta...