Dubain mammat!
Hei kaikki Dubain äidit!
Olemme juuri hyväksyneet mieheni kanssa työtarjouksen ja muutamme Dubaihin ainakin kahdeksi vuodeksi ihan lähiaikoina. Mieheni siis tulee Dubaihin töihin ja minä kotiäidiksi, meillä on kaksi lasta, 2.5 v. ja 8 kk. Olisi kiva päästä heti tutustumaan teihin muihin äiteihin, jotta saamme teistä seuraa kivoihin leikki- yms. hetkiin. Olisi myös kiva saada teiltä vinkkejä, mitä mielestänne kannattaa ottaa huomioon esim. asuntoa valitessa.
Terveisin,
Kommentit (5)
ACR:
Hei kaikki Dubain äidit!Olemme juuri hyväksyneet mieheni kanssa työtarjouksen ja muutamme Dubaihin ainakin kahdeksi vuodeksi ihan lähiaikoina. Mieheni siis tulee Dubaihin töihin ja minä kotiäidiksi, meillä on kaksi lasta, 2.5 v. ja 8 kk. Olisi kiva päästä heti tutustumaan teihin muihin äiteihin, jotta saamme teistä seuraa kivoihin leikki- yms. hetkiin. Olisi myös kiva saada teiltä vinkkejä, mitä mielestänne kannattaa ottaa huomioon esim. asuntoa valitessa.
Terveisin,
Tervetuloa Dubaihin! Taitaa olla joku muuttoliike tänne suuntaan...
Tällä samalla palstalla on jo aika paljon tietoa Dubaista ja tänne muutosta, keskustelua on ollut viimeaikoina aika paljon. Katselehan sieltä.
Enpä osaa sanoa mitään erityistä huomioitavaa muuttopuuhaan ja asunnon valintaan. Kaikki kuitenkin riippuu niin paljon omasta itsestään. Itse en kuitenkaan ihan mieluusti lähtisi lasten kanssa asumaan mihkään kovin korkealle, villa asuminen varmaan mieluisin vaihtoehto teillekin. Kivoja compoundeja on paljon ja myöskin yksittäisiä villoja. Medowsissa ja springsseissä on jo melkoinen suomi mafia, sinne kun muutatte niin varmasti löytyy suomalaisia naapurustosta. ; )
Kavereita kyllä varmasti löytyy niin sinulle kuin lapsillekin, siitä ei kannata huolehtia.. Meillä pyörii sellainen leikkipiiri, joka toinen sunnuntai tavataan toistemme kotona ja aina vuoro viikoin sunnuntai aamuna käydään sitten aamukahvilla milloin missäkin. Suomalaiset käyvät keskiviikkoiltapäivisin klo 15 aikaan safa 2-puistossa ja muutenkin tottakai toisiamme tavataan. Sillon tällön jopa lähdetään iltaa istumaan ilman lapsia (siis turhan harvoin). Niin ja Suomi-koulua tiistaisin yli 3-vuotiaille. jos vaikka laittaisit tänne sähköpostiosoitteesi niin voisin sinne antaa sulle tarkempia tietoja..
Muutto iloa!
Kiitos vastauksestasi! Kuulostaa kivalta, että teillä on tapaamisia, ja teette kaikkea kivaa yhdessä! Jos vaan viitsit, niin alla on minun meiliosoitteeni, olisi mukava jutella Dubain elämästä enemmänkin.
prahm77@hotmail.com
Kiitos jos viitsit kirjoitella. Muuten, nimimerkkini on nyt vähän erilainen, sillä en jostain syystä päässyt edellisellä nimimerkilläni kirjautumaan sisälle.
Terkuin,
ACMom
Olemme myöskin muuttamassa Dubaihin helmikuun loppupuolella. Mies tulee töihin ja minä olen ollut kotiäitinä lasten, poika 5 v ja tyttö kohta 2 v kanssa.
Olisi kiva tavata muita äitejä mahdollisimman pian , kun saavumme Dubaihin.
Siis voinko kirjoitella jollekin jo etukäteen ??
Terveisin,
Cirius
Taidatte keretä paikanpäälle jo ennen meitä, mutta treffataan heti kun olemme molemmat Dubaissa. Tässä meilini, jutellaan enemmän privana:
prahm77@hotmail.com
T. ACMom :-)
...piti laittaa mukaan vielä nimimerkkini, eli ACR. :-)