Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytetyt vaatteet ja niiden hinnat

22.01.2006 |

Ihmetyttää miten joku voi/kehtaa myydä kulahtaneet vaatteet meilkein uuden hinnalla? Ok, ei ole huluu se joka pyytää vaan se joka maksaa.

Tuolla ostetaan&myydään palstalla jollakulla oli myynnissä collegpuku ja pyysi 10 euroa + postikulut, hu-hu. Ilmoituksen persuteella ajattelin, että mahtaa olla hyväkuntoinen ja " uusi" mutta kuvan saatuani meinasin tipahtaa pyrstölleni. Väriä lähtenyt, pesnukkaa ja kulahtanut. Saan avstaavan tavaran kja jopa saman merkkisen kaupasta samall hinalla jos laksetaan postikulut mukaan. Itse olisin ehkä pyytänyt noin 4 euroa, korkeintaan.

Itse en ainakaan myy ansaitaakeni rahaa vaan päästääkseni eroon vahoista vaatteista. Enkä myy sellaista mitä en itse lapsellani käyttäisi.

Tarkoitukseni ei ole tuomita mutta mitä mieltä te muut olette?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin itse kirjoitit niin aina voi pyytää mutta eri asia maksaako kukaan. En itsekään osta tai myy käytettyä kalliilla, mutta joskus harmittaa kun jostain lemppari-ihanuudesta kukaan ei hoksaa maksaa mitä itse haluaisi. Usein saa halvalla jos ostaa jonkun ison vaatepaketin, vaikka huuto.netistä. Eurotkin saa tuotteen kuulostaan halvalta mutta kun vaihtaa mielessään markoiksi niin tulee todellisempi kuva tuotteen hinnasta, vai mitä?

Vierailija
2/3 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut joskus huudosta pari vaatepakettia ja enää en moisia osta! Kun on käytön aika, niin huomaat että puolessa on reikiä, saumat pikkasen revennyt jostain, tahroja yms. Ei tietysti saisi yleistää, mutta...samaa olen kuullut monelta muulta joka on ostanut vaatepaketteja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meninpähän retkuun, myyjä vaikutti mukavalta ja rehdiltä. Kuvaa en saanut. Kun postipaketti saapui, paketti oli täyttä aivan hirveätä p---aa, muotia kymmenen vuoden takaa. Olihan paketissa yksi vanha Legon collegekin ja loput vaatteita thaimaasta tms kaukomaasta...Vaatteet olivat kertakaikkiiaan sellaisia, että ehjät lähtivät suoraan UFF:lle ja lopuilla lämmitettiin saunaa. Ei koskaan enää näkemättä kauppoja. Toki tämä on hirveää yleistystä, koska pari kertaa aiemmin olen paketit ostanut näkemättä, ja molemmilla kerroilla tavara oli sitä mitä luvattiin.