Ida T lastenvaatteet??
Mistä ovat ostettavissa Suomessa?Näyttivät kivoilta tuolla tanskan sivuilla,ihania perusvaatteita ja värejä =)
Kommentit (12)
Tilasin muutaman paidan ja otin numeroa isompaa.Kokeillaan..
Ihana oli ruskea " apina" paita, ja otinkin sen tytölle v.punaisten bootleggareiden kanssa.
Onko kellään kokemusta minkä laatuisia ovat?
kisupikkukuu:
Mistä ovat ostettavissa Suomessa?Näyttivät kivoilta tuolla tanskan sivuilla,ihania perusvaatteita ja värejä =)
Meillä tota yöhaalaria käytettiin noin 1kk ajan ja ei se ainakaan pesuissa ole pahemmin nukkaantunut, ei ole menettänyt muotoaan tms. Joten olen kyllä laatuun tyytyväinen vaikka koko olikin pieni. Meillä siis tyttö 1v5kk/noin 84cm ja koko yökkärissä oli 86cm. Hihat ja lahkeet jäi aika pian lyhyiksi, muuten kyllä ok toi koko.
munkin on pakko tilata! Aiemmin olen kuolannut katvigin vaatteita, ja niissä ainakin sanotaan, että pitää ottaa yhtä kokoa suurempi kuin yleensä. Ilmeisesti Tanskassa on pienempi mitoitus kuin Suomessa.
www.idaT.dk, valikoima suurempi. on toiminut mainiosti, paketti tullut kotiin parissa päivässä ja postimaksu vain 49 DKK.
Ostin juuri tuolta Anselmiinasta paitoja, mutta en ole huomannut että paidat olisi ollut pienempiä kokoja (käytössä on koko 92 ja ostin nuo idaT paidat kokoa 92). Onko kenelläkään kokemusta bodystä? Onko ne parempi ostaa yksi koko suurempaa vai onko tuossa koko puvussa vain näin? Tuo merkki oli meille kyllä pelastus kun pojalle olen etsinyt paitoja ja tuntuu siltä että 2v eteenpäin kaikki paidat ovat suunniteltu kuin teini-ikäiselle ihme skeittari ja englannin kielisillä teksteillä varustettuna. Olisin tilannut tuolta niin ruskean, keltaisen, vihreän kuin sinisenkin paidan, mutta kaikissa ei ollut kokoja, kuten täällä jo mainittiinkin, että huonosti oli kokoja jäljellä. Kyselin onko niitä tulossa ja kertoivat, että maaliskuussa on tulossa lisää, joten täytyy malttaa odottaa siihen asti ja sitten ostaa hieman varastoon kokoja.
Tuolla IdaT:n omilla sivuilla on paljon semmoisia tuotteita mitä Anselmiinassa ei löydy, olen vain niin huono tilaamaan mitään ulkomailta. Jos tässä innostuu tilaamaan tanskasta, niin onko tietoa onko tuo toimituskulu aina sama eli 49DKK tilasi sitten yhden paidan tai ison paketin?
Muutamien pesujen jälkeen mielestä ovat ihan uusien veroisia. Eli tähän mennessä voisin sanoa olevan laadultaan ihan ok.
huomata, että nuo vaatteet näkyi olevan kalliimpia ulkomailla! AInakin mun valuuttalaskurin mukaan.
Onko ne kulut varmasti vaan sen 49 DKK? Maksoitko silloin luottokortilla vai miten?
tanskasta on ollut sama määrästä riippumatta. hintoja en ole vertaillut että en osaa sanoa ovatko kalliimpia tanskassa. olen ostanut pari kertaa, semmossia samettihousuja, sekä bodeja. 86 senttiselle olen tilannut 92 kokoa joka on vähän iso mutta minusta kannatta kyllä ostaa vähän isompi koko (ainakaan bodeissa ei haittaa yhtään). pyaman ostin koko 98 ja se on kyllä aivan liian iso (katvigin puvut ovat kyllä paljon penempiä).
Minä olisin kiinnostunut yökkäristä. Siis jos olet myymässä sitä pieneksi jäänyttä eteenpäin. Voisitko lähettää tarkemmat tiedot (väri jne.) ja hintapyyntösi minulle sähköpostitse siiriliini@luukku.com Kiitos!
www.anselmiina.fi saa suomesta. Siellä on paitoja, bodeja, oloasuja/yökkäreitä. Tosin kokoja oli naftisti jäljellä Itse ostin tytölle ton yökkärin, mutta se jäi jo pieneksi ja lähtee myyntiin. Harmittaa sillä ehdimme aika vähän aikaa sitä käyttämään. Mielestäni koko oli hieman nafti.
kisupikkukuu: