Kirpputoriasiaa Tampereelta!
Tamperelaiset hoi, mikä kaupungin kirppareista myy hyvin? Meille on kerääntynyt kaikenlaista tavaraa, joista haluaisin eroon - on jonkun verran lasten vaatetta/leluja/kirjoja, aikuisten vaatteita, kodin tavaraa ja tekstiilejä yms. Mikään ei ole ns. mummunvinttikamaa.
Mille kirpparille kannattaa viedä?
Kommentit (13)
On kallein, mutta myös paras. Sinne itse veisin.
Hinnat siis kalliit, eli jos ei hyvällä paikalla pöytää ole saatavilla, en veisi sinne. Ja toinen juttu mikä kannattaa huomioida, hälytä vähänkin arvokkaampi, sillä tavaraa varastetaan siellä yllättävän paljon.
(multa esim yks mainosnahkatakki, jonka taatusti tunnen kun tulee kaupungilla vastaan, sekä t-paitoja ym)
Maksaa 30¿/6pv, mutta siellä liikkuu tavara parhaiten. Jos sinulla taas on mahdollisuus itse myydä, ota yhteys LA-kirpputoriin Lielahteen. Siellä viikonloppuisin myyntikojuja, joilla siis pitää itse olla läsnä. Tavara käy kaupaksi sielläkin huiman hyvin.
...alueella ja siellä oli vapaita pöytiäkin jokunen, on siistein näkemäni kirppari.
Paljolti se menekki on kiinni hinnoittelusta. Monet laittavat kyllä niin utopistisia hintoja! Jos H&M:n aletangosta saa halvemmalla uutta, niin voi olla varma, että moni valitsee sen halvemman.
Ensinnäkin siellä liikkuu tavara huonosti, toisekseen sen pitäjästä olen kuullut ikäviä juttuja. Mm oli perinyt vuokraa tuplana.
...poistavat heti kopeista esim. hinnoittelemattomat tuotteet. Pitävät ns. jöötä siellä, koska haluavat paikan olevan siisti ja sehän ei sovi kaikille ;-)
...jotkut ei tykkää siitä, kun ei saa huseerata miten tykkää. Kirpparithan ovat perinteisesti olleet sellaisia sekaisia ja likaisia paikkoja. Vois hyvin uskoa, että perättömiäkin juttuja on nyt liikenteessä.
Kyllähän semmoinen tulee heti ilmi ja saa kai vuokrastaan kuitin, kun on sen maksanut. Sitä ei kannata hävittää ennen kuin homma on ohitse! Kyllähän tommonen moka voi käydä missä vaan, jos kuittinsa hukkaa...
se tapahtui perheenjäsenelleni. Vuokra oli maksettu ajallaan, mutta omistaja intti, että eipäs ole maksettu. Aikansa kaivettua oli äitini sitten löytänyt jostain kuitin maksetusta pöydästä. Hän on lievästi dementoitunut ja omistaja tiesi tämän. Kyse oli vielä yli viikkoa aiemmin erääntyneestä vuokrasta. Jos vuokra olisi ollut todellisuudessa maksamatta, olisi äitiini otettu varmasti yhteyttä aiemmin.
Sen kummemmin niitä erittelemättä, totean vain, että ainakin siellä on melko hiljaista ollut joka kerta kun olen siellä käynyt.
Vihreä Harakka. Kuninkaankadulla sokoksen alapuolella. Siellä on ostajia usein tosi paljon, mutta myytävää melko vähän. On aikas uusi kirppari. Maksaa 20e/6vrk ja paikan työntekijät huolehtivat, että pöytä on aina siisti. Ainakaan sieltä ei varasteta mitään. Käyn siellä aina kaupungilla käydessä ja joka kerta mukaan tarttuu jotakin.
Meillä kanssa kaapit pursuaa lasten vaatteita, kavereille annettu, mutta myytävääkin olisi vaikka kuinka. Olemme myyneet aiemmin Bonuksella Itsenäisyydenkadulla. Sielläkin mennyt ihan hyvin. Ja on aina väkeä. Arvokkaampiin, kuten esim. rintareppuun olen sielläkin ottanut hälyyttimen, ei ole mitään hävinnyt.
Mutta nyt mietin tätä uutta kirppistä. Olisko uutuuden viehätystä ja siksi paljon kävijöitä? En ole itse vielä käynyt. Onko sitä vielä edes avattu?
Ei viitsisi hyvää tavaraa poiskaan heittää.