Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jeesus että mulla on tylsää,mitään tekemistä.

Vierailija
22.01.2006 |

koko viikonloppukin meni ihan pilalle kun ei tehdä mitään,kun ei keksitä. mitä muut tekee??????????????????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen samanlainen tylsä viikko tulossa ja ihan pelottaa tuleva viikonloppu.-ap

Vierailija
2/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule meille, täällä ei tekeminen lopu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa lukea, osaat leipoa, ihan varmasti! Nyt mä innostatn sut leipomaan. Mistä pidät, jos sat syödä jonkun muun leipomaa?

Vierailija
4/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa joskus olo ettei ole mitään tekemistä, aina hirveästi puuhaa ja puoliakaan ei ehdi tehdä!

Vierailija
5/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä saisin päättää nukkuisin 34h putkeen:)-ap

Vierailija
6/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi pestä pari koneellista pyykkiä, pestä lattiat, siivota vaatehuone... Jossain välissä pitää laittaa ruokaa. Kamala kaaos täällä... tuntuu että lapset sotkee ja minä siivoan perässä. =/ Meilläkin on vähän alle 2-vuotias, joka jatkuvasti kiikuttaa roinaa paikasta toiseen jne.

Vierailija
7/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista sunnuntaiohjelmaa:

Tee kauralastuja. Tosi helppoja ja hyviä. Niiden leipomiseen voi lapsikin osallistua. Kun lastut ovat valmiita, niin kata pöytä nätisti ja keitä kahvit. Kutsu vaikka naapuri kahville ;)

Leipomisen jälkeen otat mukavan kirjan ja painut lapsen kanssa omalle sängyllesi lukemaan. Lue lapselle kaikessa rauhassa se kirja, ja kun lapsi nukahtaa päiväunille niin lue itse jotakin kivaa tai ota vaikka päiväunet.

Päiväunien jälkeen voisitte vaikka leikkiä lapsen kanssa piilosta tai piirtää. Jos teillä on sauna, niin saunominenkin voisi olla mukavaa näin sunnuntaina.

Vierailija
8/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 g margariinia tai voita

2 dl kaurahiutaleita

1 rkl vehnäjauhoja

1 tl leivinjauhetta

1 dl sokeria

1 muna

sulata rasva kattilassa, lisää muut aineet sulaneeseen rasvaan. Sekoita ja nostele taikinasta lusikalla pellille pieniä nokareita. Jätä reilut välit! Paista 200 asteessa noin 5 minuuttia.

Vierailija
9/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana huvi ja harrastus tylsiin hetkiin. Kokeile edes!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme