Onko mitään toivoa parisuhteessa, jos oma mies inhottaa kaiken aikaa?
Nukumme eri huoneissa. Pari kertaa olemme eräistä syistä joutuneet nukkumaan samassa sängyssä, ja pyörin koko yön ahdistuneena. Miehen hipaisut, äänet ja läsnäolokin ahdistavat. Hän tuoksuu hyvältä ja pitää hygieniasta huolta, mutta hänen vartalonsa ei herätä mitään (positiivisia) ajatuksia minussa, vaikka hän on hoikka ja vartalonsa kiva. Meillä on juuri 1 vuotta täyttänyt lapsi. En imetä enää. Mitä teen. Olenko tulossa hulluksi? Ei ole ketään jolle puhua tästä.
Kommentit (6)
Myös se ahdistaa ja inhottaa. En ymmärrä millä elän, jos lähden 1 vuotiaan kanssa. ap
Puhuimme siitä (syksyn tienoilla) miehen kanssa ja olin jo sanonut että haluan erota, koska en tunne mitään vetoa häneen. meillä oli tosi vaikeeta!
OIkeastaan sen jälkeen kaikki muuttui, itsekkin yllätyin että kuinkas tässä voikaan käydä ihan toisin päin että monen vuoden jälkeen yht´äkkiä olenkin hänen kimpussaan kun vaan sauma tulee.
PUHUKAAA!!!
Minä olin jo valmis luovuttamaan, mutta mies anoi vielä mahdollisuutta kokeilla edes lasten takia.
Hyvä ettemme luovuttaneet, ehkä se oli vaan yksi huono vuosi!
Olen minäkin eroa väläytellyt, mutta en tunne häneen edelleenkään vetoa. Mitä tarkoitat? ap
Meillä tosin lapsi 2v... Tänään mies ehdotti seksiä (jota on ollut lapsen syntymän jälkeen ehkä kaksi kertaa). Ei todella kiinnosta. Olen jo sanonut aiemmin, että saa käydä vieraissa, mua ei kiinnosta.
En tiedä, johtuuko tämä masennuksesta (ei diagnosoitu), hellyyden puutteesta yleensä (nukutaan myös eri sängyissä) vai siitä, ettei ole koskaan kahdenkeskistä aikaa... Mä vaan en jaksa edes yrittää, ja jo pelkkä ajatus seksistä miehen kanssa ällöttää. Toisaalta näen unia, kun olen jonkun sellaisen miehen kanssa, joka todella välittää musta - ei vain omasta tyydytyksestään.
Muuten mies on mitä parhain, aina tekemässä jotain ja on hyvä isäkin. Olemme puhuneet paljon, ja päätyneet siihen, että asutaan toistaiseksi lapsen takia yhdessä, katsotaan myöhemmin tilanne uudelleen.
Mua vain hämmästytti, että keskustelujemme jälkeen mies vielä haluaisi harrastaa mun kanssa seksiä - vaikka ollaan sovittu toisin... Kai ne miehet jaksaa yrittää.
SAMA täällä! Mies on hyvä isä ja huolehtii perheestään, mutta jonakin päivänä alan KIRKUA vielä jos hän koskee minuun. Minäkin olen sanonut että mene vaikka huoriin, se olisi huojentavaa...
Jotain hampaankolossa?