Mitkä asiat ovat hyvinvoivan parisuhteesi salaisuuksia?
Vinkkejä kaipailen...
Meillä se taitaa olla välien selvittämisen taito riitatilanteissa ja
huumorin kukkaset
Kommentit (10)
Se, että vietämme paljon aikaa yhdessä. Ei ole mahdollisuutta " kasvaa erilleen" .
Muistaa sanoa joka päivä, että rakastaa ja osoittaa sen myös teoin. Ei loukkaa toista tieten tahtoen, keskustelua, ystävyyttä ja se että on myös hauskaa yhdessä.
T. onnellinen vaimo
Minulla on aivan ihana mies, olen seurustellut hänen kanssaa 14-vuotiaasta asti (nyt olen 30 v.), meillä on yksi tytär ja toinen lapsi tulossa, naimisissa olemme olleet 4 vuotta.
Ollaan avoimia ja luotetaan toisiimme!
JA TÄRKEIN:
Toisen kunnioitus!!!¨
Tämän viimeisen viisauden tiesi jo vanhan kansa neuvoa nuoremmilleen.
kunnioitus ja yhdessä tekemisen ilo, yhdessä nauraminen ja lasten kanssa hauskan pito koko perheen kesken
Yhteinen huumori. Älylliset keskustelut. Kunnioitus.
se että voi puhua kaikesta suoraan, oman tilan ja vapauden antaminen toiselle, itsekkyys sopivalla tavalla, tasavertainen arki, omat ja yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat ja unelmat.... jne.
Yhteinen huumorintaju ja se, että voidaan rennosti pitää hauskaa yhdessä. Yhteiset kiinnostuksen aiheet ja harrastukset. Se, että jutellaan paljon joka päivä, ihan kaikenlaisista asioista.
Toisen kunnioitus tosiaan. Se, että meidän parisuhde ei ole mikään keskinäinen kilpailu taikka ihmissuhdepeli, vaan puhalletaan yhteen hiileen ja kummallakin on parisuhteessakin samat perusoikeudet, kun aikuisilla ihmisillä muissakin sosiaalisissa suhteissa: oikeus olla kuulematta loukkauksia, joutumatta häirinnän taikka muun ikävän käytöksen kohteeksi, hyvät tavat ja kohteliaisuus kunniaan perheenkin sisällä.
Ja välittäminen