Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, muutamme pian omaan kotiin :)

Vierailija
21.01.2006 |

Ihanaa suunnitella uuden kodin sisutusta, valita huonekaluja ja verhoja jne. Nyt laitan sitten kaiken justiin niin kuin olen haaveillutkin :)

No, koti ei sinänsä ole uusi vaan -99 rakennettu, mutta meille siis uusi. Neliöitä on yli tuplasti nykyiseen, joten tilaa riittää! Ja huonekaluja pitää (tai saa) hankkia. Tänään kävimme valitsemassa olkkariin ihanan kulmasohvan ja nyt olen valinnut siihen sopivia verhoja... Ja lastenhuoneeseen on verhot ompelun alla, samoin makkariin. Kaikkiin huoneisiin olen jo valinnut värimaailmat pitkällisen harkinnan jälkeen ja aivan sormia syyhyää päästä kaikki ideat toteuttamaan :) Vielä kuukausi pitäisi malttaa odottaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille uuteen kotiin! Mekin on asuttu jo kaksi vuotta omassa talossa ja joka päivä muistan olla onnellinen siitä, että saa maksaa omia seiniä. Sisustaminen ja suunnitteleminen on huippumukavaa!

Vierailija
2/2 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt laittaa kotia, mutta nyt on ihan eri fiilis, kun tosiaan voi ajatella jopa seinämateriaalien vaihtamista! Ei sitä täällä vuokra-asunnossa ole oikein huvittanut omaan piikkiin maalailla ja tapetoida... Nyt saa valita lapselle kivat tapetit ja makkariin juuri niin voimakkaat sävyt kuin huvittaa :)

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi