Rintakipuilua ja päänsärkyä
Hei!
Onko teillä ollut päänsärkyä? Mulla se on jokapäiväistä ja ahdistaa kun harvase päivä pitää syödä panadolia :(
Entäs sitten vielä rintakipua? En tiedä oonko saanut kylmää tms, mutta toista rintaa särki aamusta alkaen jo lujaa, pelottaa vaan kun minulla on löytynyt kasvain tosin eri rinnasta joka oli vaaraton ja silloin huomattiin myös tässä nyt kipeytyneessä rinnassa pieniä muutoksia. Nyt sitten tietty panikoin, että ei sinne tule mitään ikävää.
Muilla kokemuksia siitä, että vain toista rintaa jomottaisi raskauden vuoksi???
Ellis 13+5
Kommentit (3)
särkee rintoja välillä tosi lujasti, vuorotellen tai samaan aikaan. Koko raskauden ajan olleet arat, mutta nyt alkanut särkemään. Kai se on sitä rintojen " valmistautumista" imetykseen, näin itse olen ajatellut...
Ota asia puheeksi neuvolassa, mutta mun mielestä ihan normaalia, koita olla huoleti.
deanny rv 16
Onko rinta punoittava, arka? Jo odotusaikana voi nimittäin iskeä rintatulehdus, vaikka tosi harvinaista onkin. Oireina nimenomaan rinnan särky, kuumotus, kuume ja päänsärky... Itsellä oli odotusaikana rintatulehdus ja aika ikävä vaiva onkin. Minulla ei tuolloin ollut kuumetta, joten se voi puuttuakin tai tulee sitten vasta myöhemmässä vaiheessa. Ota yhteys neuvolaan jos vaiva jatkuu!
Siis jomottaa tosiaan välillä ihan kumpaakin, mutta tänään jostain syystä vain toista ja se pelottaa :(