SYYSnollaneloset: toka punnitus, olkaa hyvät!
kävin vasta tänään vaa' alla, eikä toista pinoa näkynyt?
Aloitus (muistaakseni): 68,4
uusi paino: 67,6 elikkäs jos osaan laskee niin -800g.
Lukemaa latitstaa se tosiseikka että kun työpaikan laihisryhmässä oli punnitus, vaaka näyttä melkeen kolme kiloon enempi :( meni siis yli seitsemänkymmenen. Toki se oli vaatteet päällä ja iltapäivällä, kun muuten punnitsen aamuisin. Ja aloituskokouksessa ehdimme ämpätä salaattia ja keittiön tyttöjen kääretortut jäi yllätys yllätys syömättä. kukaan ei viitsinyt ottaa vaan santsasivat salaattia :D
No joo, karkkilakko on pitänyt silleen, että fasupaloja ja muutaman after eightin oon syönyt. tänään meinaan sen verran muuttaa että sallin kerran viikosssa karkkipäivän, lähinnä tahdoin itseäni tutkia, pystynkö siihen. Ja pystynhän mä, hyvä minä! No eihän tuo täydellinen lakko oo, mutta meikälle tosi hyvin. Pitiskin päästä karkkikauppaan, mutta toisaalta onko järkee lähtee kauheessa pakkasessa kauppaan, kun toinen auto on umpijäässä eikä roikassa ja toinen auto on tallissa monen mutkan takana, miten niin laiska? Miehen aktiivisuus päättää siis meidän karkkipäivän, jos kehtaa hakee niin hakekoot, mä en taida.
Ruokarinki kuulostaa taivaalliselta. Mutta tulisi vähän kalliiksi osallistua siihen, kuolaan sitten reseptejänne tai teen niitä yksin. Vai pitääkö mun valmistaa ja syödä niitä virtuaalisesti, webbikamera päälle ja kokkkaamaan!
Painoterkuin
Tuttis
Kommentit (2)
Kaivoin esiin vuoden takaisen taulukkoni, johon olen merkinnyt painon sekä erinäisiä ympärysmittoja (vyötärö, lantio, rinnan alta ja -päältä sekä reiden ympärys) sentteinä. Sittemmin mittanauha hävisi.
Tänään ostin uuden mittanauhan. Vaaka meillä onkin, sellainen viisarimalli, mutta ihan riittävä. Lisäsin taulukkoon päivämääriä viikon välein, alkaen ensi maanantaista.
Tämä kuukausi on mennyt miten sattuu, en ole edes käynyt vaa' alla. Vaatteista päätellen mitään radikaalia ei ole tapahtunut. Seuraava maanantai on " ensimmäinen" punnituspäiväni - ja mittanauhapäivä myös. Hehheh, edellyttäen, että hätäpäissäni muistan kun on sinne a-sairaalaan meno.
Nyt on ihan, ihan pakko alkaa tapahtua; syksyllä on töihinmeno edessä, enkä halua mennä sinne tällaisena paksukaisena. Vaikka tahti olisi vain reilu kilo kuukaudessa, ehdin saada vielä kymmenen kiloa pois. Sitten alkaisin olla edes suunilleen ihmisen muotoinen.
Kun on yli 30, kilojen karistaminen ei ole helppoa ja tästä se vaan vaikeutuu. Pakko nyt vaan sitkeesti yrittää.
PAinossa ei mitään muutosta. Liikkunut olen niin paljon kuin voin.
Hiljalleen kevenevä PL