Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**** SYYSKUISTEN viikonloppu ***

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joka tapauksessa...

Ikäeroa meillä 1v10kk. Esikoinen on vielä vaipoissa. Alku meillä oli aikasta rumbaa, asiaan vaikutti tietty se, että itsellä kamalat paineet ettei esikoinen vain tunne itseään syrjityksi. Imetyksen ajaksi aina keksin tekemistä, luettiin tai tehtiin palapeliä. Onneksi vauva syö nopeasti, eikä " vietä aikaansa " rinnalla. Ärsyttääkin nuo imetystukihlöiden ohjeet imetysmaratoneista " saa luvan kanssa käpertyä sohvan nurkkaan katsomaan telkkaa " , joo-o, mutta entäs kun on se esikoinenkin hoidettavana?? Sen lisäksi, että syyskuussa tuli vauva, niin me muutettiin syyskuunalussa uuteen kotiin. Esikoinen reagoi näihin muutoksiin aika hyvin, mutta illat meni hulinaksi. Eli isi sai nukuttaa yli tunnin ( ja yleensä ei silloinkaan nukahtanut ) joka ilta. Mustasukkainen on isästään, ei niinkään minusta. Sekin tuntui alkuun raskaalta. Kolmenkuukauden kohdalla alkoi sujua jo helpommin. Kyllä edelleen esim. uloslähtö melkoista rumbaa. Esikoisen uhmaikä ei lainkaan helpota. Välillä olen minäkin aikasta poikki, enkä myöskään edes ajattele kolmatta lasta tähän samaan syssyyn hankkivani :)

Galluppiin; turhin hankinta meillä tutit ja tuttipullot. Ei suostu vauva käyttämään.

Sitteri ehdoton, samoin ihana merinovillainen peitto vaunuihin ja lattialla oleiluun.

Saas nähdä onko ensiyökin " tissisuussayö" , huoh. Aikasta hurjilta kuulostaa nuo makujenmäärät mitä monissa kodeissa jo syödään! Meillä päästään samaan sitten joskus hamassa tulevaisuudessa. Nyt mennään rintamaidolla. Tänään annettiin lusikan kärjellä aprikoosisosetta synttäripäivän kunniaksi ja yllättävän hienosti osasi nielasta ja aukaisi suunkin. Se tieto minulle riittääkin. Lisää maistellaan tosiaan sitten joskus. Jos en muissa asioissa onnistu vauvan kanssa, niin imetys sujuu ja olen siitä onnellinen ja ylpeä! Vielä en ole valmis luopumaan täysimetyksestä. Vauva kasvaa ja on tyytyväinen. Sidoksissa olen kun pulloa ei huoli, mutta kovin on lyhyt tämä vauva-aika, niin eiköhän sen kestä!

Vauvantuoksuista yötä toivottelee Minsku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla