Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kesti kierron palautuminen Mirenan jälkeen?

20.01.2006 |

Moi!

Mirena poistettiin minulta muutama päivä sitten. Tässä tuumailen, että milloin pitäisi alkaa odottelemaan ekoja vuotoja? H-kierukan aikana niitä siis ei ollut. Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka oli paikoillaan siis yli 5v, minä aikana ei tullut vuotoja lainkaan. Eka kierto kierukan poiston jälkeen oli 41 pv, sitten 55 ja 53pv...eli aivan hillittömän pikät kierrot, jotka sitten puolen vuoden sinnittelyn jälkeen saatiin lyhentymään 28pv:ksi ensimmäisellä Terolut -kuurilla. Tarkoitus olisi jatkaa Teroluteja vielä pari kiertoa. Toivottavasti kierrot alkaisivat tästä tasaantumaan. Niin, että näinkin voi käydä...

Vierailija
2/3 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä viikon päästä oli ekat menkat (tooosi niukat) ja siitä 35 pv päästä uudet, vähän runsaammat. Kierukan aikana ei ollut menkkoja, mutta kyllä ne kierrot silloinkin " rullaa" vaikkei menkkoja olisikaan. Ja kierron pitäisi palata heti sellaiseksi kuin se oli ennen kierukkaa, mulla 33-37vrk eli toi 35 on ihan normaali mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistettiin ko.kierukka lokakuussa 05 ja päivä sen jälkeen alkoi kuukautiset.Kierto pysyi samantien ennallaan!Ehkä heitti päivällä jompaan kumpaan suuntaan!