Sisunaiset 23.6.
Hei!
Aloitanpa uuden pinkan, kun minlee lomilla. Johan ne syömiset (mitä ja miten sattuu) näkyy puntarilla. 64,2 kg tänään. Nyt kurinpalautusta mulle ja ens viikolla taas alle 64:n. Tsemppiä muillekin masentuneille :p . Ja onnea hyvät lukemat saaville!
t. Napos
Kommentit (24)
tarkoituksena minulla olisi saada ainakin 5kg pois.
paino on jojoillu koko ajan samassa kohti,eikä tunnu tippuvan alas millään..76-79kg..sitä rataa koko ajan..
eilen aloitin diet & detoxin tueksi tähän urakkaan,liekkö auttaa.mut kokeillaan.
pakko päästä liikakiloista eroon,kahden lapsen yksinhuoltajana liikunta mahdollisuudet keskittyy lähinnä lenkkeilyyn ja täällä pikku kaupungissa harrastus mahdollisuudet on huonot:(
tukea tarvitaan koitokseen!!:)
Päivä rupeaa olemaan pulkassa..onneks!!Aamulla taasen töihin, joten justiinsa pian lähden nukkumaan, kunväsyttääkin jo niin vietävästi!
NAPOS:Varmasti oli juhannusturvotuksia..hieno juttu, että paino palaillut taas oikeisiin uomiin :o)!
EMONAMOHA:Kauanhan me täällä ollaan tosiaan taaperrettu hdessä ja ainakin mulla se on ollut liki tuloksetonta..ei ymmärrä mikä mättää, mutta nyt taas draivi päällänsä, joten josko se tästä taas..tsemppiä myös sulle!!
-ÄITI86-:Tervetuloa mukaan..täällä me tuetaan toisiamme kovasti eli ihan oikeaan pinoon olet eksynyt..tsemppiä kovasti :o)!
Nyt tää lähtee taas..moikkelis!!
köris
p.s.Päivä sujunut muuten taas pisteissä pysyen..
Tervetuloa , monta UUTTA nimeä oli listassa ja aina on kiva
saada lisää porukkaan.
Eli TERVETULOA
- Tinna78
- Herkkusuu
- Äiti86
Mahtavaa on kun kilot putoaa, vähemmästäkin sekoaa....
Mutta täällä ei taaskaan ole sujunut. Väsynyt olen ollut ja tuntuu
että silloin on niin vaikea kieltäytyä herkuista eli tunnusta NAM NAM...
Onneksi ei kamala luku mutta ei miinustakaan, SNIF...
Mutta taasko lupaan aloittaa uuden suunnan. Ensi viikko on viellä
raskasta mutta jos sitten vaikka pääsisi keventymään :D
TSEMPPIÄ KAIKILLE TASAPUOLISESTI ;)
eikä syytäkään tarvitse kaukaa hakea: oma suu on niin herkkusuu nykyään, että huh! En minä paljoa herkkuja mätä, mutta ilmeisen tarpeeksi siihen, että paino ei ainakaan laske. Lenkitkin jääneet väliin kun lenkkikaveri on kipeänä ja olen iltaisin jostain syystä tajuttoman väsynyt :-/
Kuntosalilla sentään ne kaksi kertaa (=minimi) tullut tälläkin viikolla käytyä eli ihan rötväilyksi en ole hommaa päästänyt. Mutta kyllä aika lailla saa vyötä kiristää jotta ensi viikolla saisi 76:lla alkavat lukemat tauluuun. Pakko yrittää silti!
[b]Körikselle[/b], kanssamatkaajalle jo ties kuinka monennetta vuotta, tsempitän keveitä lukemia!! Ollaanko me jo kolmannella yhteisellä laihistaipaleella...? Kääk! Jos siis laskee mukaan sen mun ensimmäisen epätoivoisen räpistelyn joskus kotiäitiaikoinani... ;)
Mutta joo, viikonloppua pukkaa ja sen mukana p-a-k-o-t-a-n itseni lenkille. Ei tästä muuten mitään tule!
Tsempitykset kaikille sisukkaille (ja vähemmän sisukkaillekin)! Jäätelö silloin tällöin ei todellakaan tätä hommaa katkaise, mutta suklaapala aamuin, iltapäivisin ja illoin näemmä sen tekee... olisko TAAS menkat tulossa kun kaikki maistuu..
Emo