Sisunaiset 23.6.
Hei!
Aloitanpa uuden pinkan, kun minlee lomilla. Johan ne syömiset (mitä ja miten sattuu) näkyy puntarilla. 64,2 kg tänään. Nyt kurinpalautusta mulle ja ens viikolla taas alle 64:n. Tsemppiä muillekin masentuneille :p . Ja onnea hyvät lukemat saaville!
t. Napos
Kommentit (24)
Juhannuksena ei tullut muuten paljon ylimääräistä syötyä, mutta karkkia meni luvattoman paljon kun mies osti melkeen kahden kilon pussin irtokarkkeja. Tosin pihahommiakin tuli tehtyä. Et luulis et siinä olisi edes muutama kalori kulunut. Tuloksena siis plussaa peräti 600grammaa lukemat nyt siis 84,6kg. Tänä aamuna näytti vielä isompia lukemia eli nyt on syytä todellakin ryhdistäytyä.
Toivottavasti joku tulee pian ilmoittamaan kunnon miinukset.
Joo, mä kaivan pistevihkon esiin kertausta varten ja tarkastan annoskokoja. Ensi viikolla sitten ainakin -300 grammaa, jotta alle 64 kilon.
Täällä ainakin sataa, mutta ei masennuta.
Mun tekee mieli syödä rahkoja. Huomasin että Vanillan rahkavaahdossa on rasvaa 4,5g ja kaloreita 140kcal. Ei taida olla kovin hyvä vaihtoehto? Mitäköhän rahkaa voisin syödä? vai täytyykö mun heivata ne ruokavaliosta pois.
NAPOS:Jos ei tällä viikolla tule kunnon miinuksia niin ens viikolla sitten ilmoitetaan senkin edestä jokainen miinuksia, eiks jeps ;o)?!
ALLAKKA:Ei tuo nyt ihan paha rahka ole, mutta huomattavasti kevyempää saa, kun ostat ihan maitorahkaa, makeutat makeutusjauheella ja lisäät jotain marjoja tms...minä ainakin tykkääm ja tulee proteiinia, joka on tärkeetä (laihduttajalle) ;o)!
Nyt lähden laittamaan itseni kuntoon, jotta pääsen lähtemään ajoissa kaupunkiin tilaamaan hautavihon ja sieltä sitten illaks töihin eli ei muuta, kun se on moro :o)!!
köris
Ja puntari näytti aamulla 69,4 kg eli pudotusta tullut -600 kg.
Yksi kuntoilija ystäväni suositteli kans tuota maitorahkaa siihen pakastemustikoita ja makeutusainetta, Hyvää ja laihduttajan makean nälkään hyvää!
Mulla on motivaattorina ystävän häät, jotka on elokuussa! Pakko saada kiloja pois! Olen painanut 61 kg alkaessani odottaa tätä pienintä viime kesänä! Haluaisin painaa vähän alle 60 kg, silloin olis hyvä olla!
Taas kaivataan, pitää mennä!
Etta samoissa ollaan kuin viikonloppunakin, eli 67,5 kg nayttaa. Sellaista kilon viikossa vauhtia yritan pitaa, tanaan taas lahdossa lounastunnilla salille, tarkoitus nyt liikkua vahintaan 3x viikko, mulla se auttaa parhaiten painon pudotukseen, saannollisen ruokailun lisaksi. Mieheenkin on tarttunut taa karpanen, kavi _spinningissa_ eilen ekaa kertaa elamassaan. ;-) Mielessa haamottaa tuo valitavoite 65 kg, vaikka viela on 2,5 kg matkaa. Rahkasta kannattaa tosiaan katsoa etta sen on _rasvatonta_ (ainakin taalla pain maailmaa on kaupoissa rasvattoman lisaksi yltiorasvaista rahkaa) ja siihen voi tosiaan lisata marjoja ja hedelmia, en tieda tarvitseeko edes makeutusainetta jos ei ole niin makealle perso, hedelmissahan on niiden oma sokeri.
Viisi kiloa olis tarkotus pudottaa pikkuhiljaa. Pituus 164cm ja painoa 55,3kg
Juuri tässä vetelen iltapalaleipää kirjoittelun lomassa ja päivän pisteet syötynä sitten juuri niinkuin pitääkin..tosin tänään töissä söin salmiakkia ja mansikkaeskimon, mutta kaikki merkkasin kiltisti ylös eikä pisteitä tullut ylitettyä :o)!
TINNA78:Hienosti sujui eka viikko siis ja vaikka luulenkin, että pudotus oli 600g eikä 600kg ;o) niin vallanmainio tulos silti..onnea :o)!!
HERKKUSUU:Tervetuloa mukaan menoon ja meinikiin ja ennen kaikkea kevenemään siinä ohella :o)!Minlee on nyt lomailemassa, joten hän lisäilee sinut sitten palatessaan varmasti listoille ja päivittelee painoja joita oomme siihen mennessä kerinneet tiputtaa :o)!
Nyt vielä lukasemaan sähköposti yms. ja sen jälkeen eikun pehkuun!
köris
Itseäni ainakin yllätti, että juhannuksen jälkeiset luvut olivat 77:lla alkavia - olin jo ihan varma sen karkki-porkkanakakku-pulla-viini-lonkero-linjan jälkeen saavani huimat nestekertymät. Vaan ei, ja hyvä niin. Tarkasti ottaen luku voisi olla tuo eilisen 77,1kg eli plussaa 200g.
[b]Rahkaa[/b] tulee syötyä melko paljon minullakin ja sehän on vaan terveellistä! Oma suosikkireseptini on: reilusti rasvatonta Gefilus-piimää (vastustuskykyä, proteiinia), loraus <10kcal Valion mehukeittoa (makeutta, kuitua), puolikas purkki Ehrmannin maustamatonta rahkaa (sakeus, proteiinit), kourallinen pakastemarjoja (kylmä, vitamiinit, kuitu) ja kukkurateelusikallinen talkkunaa, eli kypsää kaurajauhoa (kuidut). Nuo sekoitan sileäksi juomaksi ja nautin aamupalaksi. On muuten mahtava aloitus päivälle ja pitää nälkää paljon kaurapuuroa paremmin!
Hiljaista on töissä, pöh. Aika kuluu paljon hitaammin näin :-/
Mulla ei alkanu tää keventyminen kovin mallikkaasti.aamulla kun kävin viemässä lapset hoitoon niin oli pakko herkutella jäätelöllä ;). Se on kyllä suurin paheeni karkin ja roskaruoan ohella. Kekseistä olen päässyt onneksi eroon.
jos nyt tekis pienen esitelyn eli: olen 26vuotias kahden pojan äiti pohjois-pohjanmaalta. lapset on jo 2 ja 4 vuotiaita. Liikuntaa harrastan vähintään 3krt viikossa, joten mun ongelma on syöminen. Miten sais syötyä keveesti ja kohtuudella.
Nuo rahkat olis kyllä hyvä proteiinin lähde, mutta mä en voi niitä syödä. Seurauksena on kamala mahakipu.
Kiitoksia että sain liittyä mukaan. teillä tuntuu olevan täällä mukavan lepposa ilmapiiri :x
Nyt pitää kyllä jatkaa jääkaapin pesua ja alkaa valmistautumaan iltavuoroon
t. herkkusuu
innoissani, että grammat ja kilot meni sekaisin :p
Kävin eilen tunnin kävelykenkillä ja toissapäivänä puolen tunnin juoksulenkillä. Noita harrastuksia haittaa vaan miehen vuorotyö... aina on suplittava hoitajat, sillä kuopuksen voi ottaa mukaan vauhuihin, mutta 3 veen kanssa lenkki ei ole tehokasta. Tää 3 vee ajelee kyllä sujuvasti pyörällä, mutta silloin matkanteko on niin ailahtelevaa, välillä mennään täysiä ja välillä keräillään kukkia matkanvarrelta ;)
Mutta nyt pääasiaan ja syömään..
Kiva, että miinuksiakin ilmoitettu. Lucky you!
Tervetuloa herkkusuu!
Runohan tästä muodostuu,
kun minunkin vaakalukemat laskuun jo kallistuu
(700 grammaa vähemmän kuin maanantaina).
Kepeetä keskiviikkoa!
Eli tervetuloa herkkusuu (vaikka et sina nyt niin kamala herkkusuu voi olla noilla mitoilla, painoindeksiskinhan taytyy olla tosi matala?! ;-) - jokaisella on tietysti se oma hyvanolon paino, eli tassa vain hiukan kieli poskella kommentoin, ala pahastu)!
Ja kiva kiva etta miinuksia kolisee myos. Mulla tanaan ei paino laskenut (en sita viela odottanukaan) MUTTA rasvaprosentti oli 30%!! Pari viikkoa sitten siis yli 32%. Tiedan etta mittaukset on epatarkkoja, mutta suunta jok. tap. laskeva. Eli siita iloitsen tassa.
Tsemppia muillekin, mina lahden nyt salille.
Meiltä lähti tietsikka huoltoon 23.5. ja edelleen sitä odotellaan siltä reissulta palaavaksi. He puolestaan odottavat jotain osaa Pomilta, mitä ilmeisesti ei nyt vain kuulu heille asti... plääh, tylsää olla ilman konetta, kun on siihen niin tottunut! Pankkiasioitakin on hankala hoitaa...
Mutta! Painorintamalla menee hyvin! Eilen illalla kävin omaohjaajani puntarilla ja paino oli 59.6kg! :) Että mukana ollaan ja kovasti! Kahden viikon päästä loppuu tuo mun painonhallintaryhmä, mutta projektini jatkuu varmasti vielä ominpäin ja sitä painonhallintaahan se on loppu elämä. :)
Mutta näin : palailen viimeistään, kun saan koneen kotiin! Pääsen taas teidän tilastoihin kuitenkin tämän viestin myötä, enkä tipahda listoilta pois.
unnika
ElsaAlice: en pahastu;) nimenomaan sitä hyvänolonpainoa tavoittelen. Lisäksi irtiottoa tästä jatkuvasta mässäämisestä :(. painoindeksini on varmaan jotain 20..en ole vähään aikaan laskenut.
Ihanaa, kohta pääsen salille ja sen jälkeen toivottavasti (jos lapset nukkuu) kattomaan unelmien poikamiestä.
t.herkkusuu
Päivä taasen pulkassa..onnistuneesti :o)!
Aamulla vaaka näytti jo mukava lukemia, mutta tuloksia ilmoittelen kuitenkin vasta ens maanantaina :o)!
EMONAMOHA:Kuulostaapa herkulta tuo sun aamuinen terveyspläjäyksesi.. mä vaan oon aamuisin aina niin nälkäinen, etten jaksais ruveta tuommoista sekoittamaan, joten mun aamupalani onkin oikeastaan aina leipää :o)!
Hilkun päälle 77 vaan paino sulla..ens viikolla taas reilusti alle..tsemppiä!
HERKKUSUU:Vai jätskillä aloitit uuden keveemmän elämän..välillä pitääkin herkutella, mutta kannattaa valkata sieltä keveimmästä päästä, jos oikein usein herkututtaa :o)!!Tsemppiä!!
TINNA78:Hienosti sinä oot liikkunut..mä oon ihan liian laiska liikkumaan..tai no välillä tulee kausia, kun oikein tekee mieli lenkille, mutta useesti on juuri tätä, etten liiku juuri mihinkään..tosin töissä juoksen liki 8h päivässä ;o)!Onpa teillä taitava 3vuotias, kun jo lenkkeilyvauhtia pyöräilee itse..meidän neiti ei oo vieläkään hokassut sitä polkemisen jaloa taitoa..tosin veljensäkin oppivat aika myöhään pyöräilemään eli saattaa olla samasta luusta tehty ;o)!
NAPOS:Vautsi miten piristävästi kirjoitit runon muodossa :o)!!Ja hienoja lukemia näytti vaakakin..onnea!!
ELSAALICE:Hienoa, että rasvaprosentti pienenee..kumpa mullakin pienenis ja reilusti sittenkin ;o)!
UNNIKA:Kiva, että huikit välillä, vaikka harmillisesti kone onkin huollossa..toivottavasti se tulee pian kuntoon ja pääset taas kanssamme sisuilemaan, vaikka hienosti oot sisuillut ilman meitäkin näköjään..onnea :o)!
Eips mulla taas muuta..nyt meen maksamaan vielä laskuja ja sitten nukkumaan :o)!
köris
Mulla tuli toi juhannus otettuun todellakin rennommin ja listalta löytyi irtsareita, pitsaa, hampurilaisia, grillilihaa, sipsejä, siideriä, viinaksia, jätskiä...hmmmm mitähän vielä? lista olis loputon. No tällä viikollakin oon vähän herkutellut mutten ihan juhannus safkoille sentään;) No tänään aamulla paino oli sama kun viikko sitten eli 67,4kg. On se ihan kiva huomata, että ei se repsahtaminenkaan niin pahasta ole jos saa taas sen jälkeen kevytvaihteen päälle....
Mukavaa viikkoa kaikille ja uusille kovasti tervetuloa mukaan porukkaan!
Tulinpa taas piipahtamaan, kun iltapalan napsin tässä samalla..
Tää viikko on kyllä mennyt yllättävän nopeasti ja se on sujunut vallan mainiosti.. oikein odotan jo maanantaita, jolloin pääsen katsastelemaan puntarille painon.. uskon/toivon miinusta pukkaavaan :o)!
Huomenna on vapaapäivä ja ne enon hautajaiset..raskas päivä tulee olemaan, mutta josko suru sitten rupeis pikkuhiljaa jo helpottamaan..toivon ainakin niin!
RAGNA:Hurjasti oot saanut herkutella ja nyt jo samassa painossa..hienoa :o)! Mulle ei käy kyllä koskaa noin..jos herkuttelen vähänkin reippaammin niin paino nousee vauhdilla huimasti ylöspäin, muttei tule alas niin millään..se on inhoa!
Eipä mulla taas muuta..kauniita unia kaikille!!
köris
unnika, kiva kuulla sinustakin!
herkkusuu, voit kyllä huoletta syödä jätskiä silloin tällöin.
Ragna, ei se herkuttelu harvakseltaan haittaa, kunhan jatkaa sitten viisaita valintoja.
Körömölli, sulla on hyvä draivi päällänsä. Voimia hautajaisiin!
En oo ehtinyt pistevihkoa edes kaivaa esiin, mutta paino näyttää löytäneen taas uomansa. Oisko ollut jotakin juhannusherkkujen nestejämiä maanantain punnituksella.
Mukavaa viikonloppua kaikille sisunaisille!
Mä en tänään vaa´alle mennyt, kun tulos ois ollut varmasti plussaa, vaikka Juhannus sujuikin mukavasti herkuitta, mutta menkat turvottelee, joten ens maanantaina sitten taas :o)!
Tänään taas kiltisti merkattu kaikki syömiset ylös ja pisteitä kului 21,5 eli 0,5p vajaaks jäi ;o)..hyvä päivä!
NAPOS:Juuh..älä vaan päästä nousemaan mihinkään hirmulukemiin ainakaan, kun niin hienosti karistit ja hyvin oot onnistunut jo pitkään tasapainoilemaan.. tsemppiä :o)!
Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!
köris