Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****CLOMISTIT****

20.01.2006 |

Hei kaikki!

Ajattelin avata kokonaan uuden pinon Clomisteille.

Tänään meni sitten viimeinen Clomifen. Ostin jo apteekista Clearbluen ovistikut ja niitä on siinä pakkauksessa 7 kpl. Pitäisiköhän jo huomenna aloittaa tikuttelu? Nyt on kp 9 ja edellinen Terokierto oli pituudeltaan 28pv. Toissapäivänä valkovuoto oli vielä kirkasta, mutta nyt se on muuttunut kermanvalkoiseksi ja paksummaksi. Eipä noista limoista ole kohdallani voinut aiemmin mitään ennustaakaan. Jännä, että nyt menkkojen jälkeen ei ole ollut lainkaan sitä tavallista kuivaa kautta. Oliko teillä muilla samoin?

Terot aloitan sitten ihan normaalisti kp 15, vaikkei sitä ovista olisikaan ilmaantunut. Käsittääkseni se ei kuitenkaan estä ovista tulemasta, vaikka ovis tapahtuisikin myöhemmin.

Mitään erityisiä oireita clomifen ei minulle mukanaan tuonut, mistä olen kyllä todella iloinen. Kuumia aaltoja tuli lähinnä satunnaisesti yöllä ja illalla, mutta ne eivät haitanneet mitenkään, päinvastoin, oli kiva kun oli lämmin, minä kun olen ihan mahdoton vilukissa.

Toivottavasti se ovis nyt tulisi. Toiveessa on hyvä elää. Tsemppiä kaikille! En muista nyt kuka on missäkin kierron vaiheessa, mutta jossakin vaiheessa omaa kiertoani ajattelin olevani ainoa meistä, joka ei ole päässyt edes aloittamaan Clomeja :-) Nyt on kuuri syöty ja ei muuta kuin ovista metsästämään!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ovisonnea neiti-kesäheinä ja kanelisokeri!!!

Mulla ei sitten mitään todennäköisesti irronnut :(

Kp21. menossa ja luget päällä parasta aikaa. Tikutuksen aloitin hyvissä ajoin kp9 ja limat tuli kp13 ja 14 mutta ei kuitenkaan ovisplussaa. Nyt pitääkin vaan toivoa, että tikut valehtelee :)

Eilen illalla oli vasemmalla puolella kipuilua ja juilimista usean tunnin ajan ja toivonkin nyt, että joku matti myöhänen sieltä olisi irronnut.

Mulla luomuovis kesällä oli kp24 joten voi sinänsä olla vielä mahdollista ja kp20 oli eilen.

Tosin saattaa olla myös, että nuo luget aiheuttaa kipuilua niin kuin silloin terotkin aiheutti menkkakipua usean päivän ajan, mutta tuo kyllä hieman mietitytti kun kipu oli koko ajan vasemmalla puolen.

No ensi kierrossa menen ultraan ja jos ei mitään irtoa niin sitten pitää neuvotella nostetaanko annostus kolmeen päivässä vai mitä...

Vierailija
2/10 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 8/~28, eilen otin viimeset clomit ja neljäs clomikierto jo siis menossa. Ja reseptikin loppuu tähän, jotta paree olis tärppi tulla ;)

Soitin jo lääkärille ja se mulle jotain lähetettä on laittamassa lisätutkimuksiin, en vielä tiedä mihin. Tänään se oli soittanu, mut en päässy puhelimeen ku olin töissä, niin nyt sit kärvistellään ens viikkoon ennen ku saa tietää.

Mullakaan ei muuten ole nyt ollu mitään kuivaa kautta. En kyllä ala testailee ovistakaan vasta ku ens viikosta, kun viimeksikin oli vasta kp 18.

plussatuulia kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli kiertopäivä 19/25, oon jo menettänyt toiveeni et se ovis tulis. Sain muutama päivä sitten pari haaleaa viivaa, mutta en yhtä tummia enkä limojakaan huomannut tai en sitten erottanut pupuilun tuotoksista. Olen aika varma, että se ovis jäi tulematta, mutta kuitenkin sitä toivoo et jos olis vaikka ihme tapahtunut.

Kuitenkaan en malta olla testaamatta lähipäivinä vaikka enpä enää ihmeisiin usko, taitaa hukkaan mennä nekin testirahat, mutta kun se vain on niin vaikeaa olla testaamatta.

Kerrankin toivon, että täti tulis ja pian, niin pääsisin aloittamaan toisen clomikierron.

Parempaa onnea kaikille muille, jospa joku meistä saisi clomeilla nopeasti vauvan alkuun ;)

Vierailija
4/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ovisplussan, en meinaa uskoa todeksi kun on viime kuukausina tullut niin paljon tikuteltua pelkkää miinusta! Tänään menossa kp9 ja myöskin vielä clomipäivä tänään, aloitin testailun tänään ja heti pamahti selvä plussa. Vähän kyllä nyt harmittaa, etten testannut jo eilen niin olisi voinut verrata mahdollisia haaleus-eroja. No, testaan kai vielä huomenna niin näen kuinka kauan plussatulos säilyy. Testeinä mulla on aconit 40mIU/mL, kuinka herkkä testi se on, osaako joku kommentoida?

Helpottavalle kyllä tuntuu ajatella, että clomeista on kohdallani apua. Alavatsalla on ollut kipuja nyt clomipäivinä aika paljon, jonakin yönä oikein heräsin siihen kipuun. Lima-rintamalta en osaa sanoa juuta en jaata, sillä minä en kyllä erota toisistaan noita mahdollisia ovislimoja ja pupuilun jälkituotoksia, kuten joku muukin tässä äsken pinossamme pohdiskeli. Rinnat aristavat vähän, mutta ne taisivat säikähtää kylmää kun olen eilen ja tänään roikkunut napaa myöten pakastimissa ... juu, ihan oikein luit, pakastimissa. On niin hyvät paukkupakkaset nyt, että intouduttiin ukon kanssa sulattamaan arkkupakastimet.

Tsemppiä teille kaikille, etenkin teille joiden osana on ollut miinustulokset ovisten suhteen. Kyllä sen joskus täytyy tärpätä, uskotaan siihen!

Vierailija
5/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin, aamupäivällä hihkuin ovisplussaa ja nyt päivän mittaan olen alkanut vahvasti epäillä että jotain on pielessä. Tietääkö kukaan, onko tällainen mahdollista, että ovis olisikin näin aikaisessa vaiheessa clomikiertoa? Kaikissa opuksissa kun sanotaan, että ovulaatio tulee 7-12 vrk kuluttua viimeisen lääkeannoksen ottamisesta. Entäpä, aiheuttaako clomifen väärän plussan ovistesteissä jos testaa samana päivänä kun ottaa clomin? Voi hitsit, pää sauhuaa nyt kysymyksiä eikä tuskaani kyllä yhtään helpottanut surffailu erinäisillä clomifen-aihetta koskevilla sivuistoilla. Jos joku osaa vastata yhteenkään kysymykseeni, niin olisin superkiitollinen. Pitäisiköhän ensi viikolla kysellä aikaa gynelle ja painella sinne näitten kysymysteni kanssa, vai tarvitaanko tässä vain paljon jäitä hattuun?!?

Vierailija
6/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Ainakin mun ovistestien pakkauselosteessa lukee (Clearblue), että Clomifenin syöminen ei vaikuta oviplussaan millään tavalla...*kuulenko helpotuksen huokauksen? :-)*

En nyt muista onko sinulla todettu PCO:ta, mutta siinä samaisessa pakkauselosteessa lukee jotakin sen suuntaista, että PCO voi vaikuttaa tikkujen tuloksiin...Toisaalta, jos olet syönyt Clomeja vahvistaaksesi sinulla normaalisti tulevaa ovulaatiota, voi hyvinkin olla, että se ovis paukahti kehiin jo nyt...ihmiskehossa kaikki on mahdollista.

Älä nyt hyvä ihminen heitä kirvestä kaivoon :-)! Koeta kestää. Voin hyvin kuvitella, että ajatukset lähtevät laukkaamaan itse kullakin, jos ja kun se viiva nyt edes ruutuun paukahtaa :-).

Itse sain hailun ovisviivan kun illalla testasin. Taisin ostaa ne tikut turhaan kun minulla kerran on se PCO. No, kunhan nyt tämän kierron tikuttelen, meni syteen tai saveen...

Vierailija
7/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä onnitella sinua Severon saamasi ovisplussan johdosta!!!!!!!

T. Kanelisokeri

Vierailija
8/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri määräsi kp5-9 clomeja aamuin illoin ja terot sit kp15-25.Mulla kuukautiskierto säännöllinen n.27 päivää. Yksi lapsi luomusti ennestään, mutta toista ei kuulu ja lääkäri sanoi et se on se luontoäiti mikä ei lasta anna. Nyt siis aloitin lääkityksen ja toivottavasti pian tärppää!!! Lääkäri sanoi et kp12/14/16 on oltava " perhe-elämää" , silloin siis tärppää ja toki voi yrittää muulloinkin, mutta nuo on ne otollisimmat päivät.

Vierailija
9/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisethan ovuloi jo luomustikin noilla päivillä, niin ei se mahdottomuus olisi. Toivottavasti se oli sitä!

Hmm. tuo onkin juuri aihe, jota olen itekkin miettinyt...

Elikkä siis pco voi antaa vääriä tuloksia ovistikuilla ja jos tuo totta on niin sitten lopetan tikuttamisen. Tuolla lapsettomuuspuolella oli kirjoitusta aiheesta. Ajattelin kysyä pitääkö tuo paikkaansa kun menen ensi kierrossa seurantaan.

Mä en ole ovisplussaa saanu vielä koskaan, yhyy;

Lämpöjä olen nyt mitannut ekaa kertaa tässä kierrossa, mutta niistä ei ota selvää. Ne kun on nyt koko ajan noussut 0,1 astetta kerrallaan. Mutta mitään selvää kerralla tapahtunutta nousua ei ole ollut, mistä voikin päätellä ettei mitään irronnut :(

Uutta kiertoa odotellessa...

Vierailija
10/10 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen jälleen mukana pinoutumassa vaikka mihin pinoihin...toiveissa saada ihan ensimmäinen vauveli alulle...

Huomenna aloitan clomit. Tämä on minun kolmas clomikierto...

Ekassa ei mitään...silloin ultrattiin kp 12 ja tokassa nostettiin annosta 2 tablettiin päivässä. Ja muka pongasin tikuilla oviksen, joten en ottanut teroja ollenkaan ja kiertohan venähti ja oli 68 vrk ja voi olla, että ilman teroja ei olis vuotoa vieläkään kuulunut...arvatkaas monta raskaustestiä meni... ; )

No nyt vaan jännäillään. Mulla olis taas follikkeliultra kp 12 eli 30.1 ja toivottavasti jotain olis silloin nähtävissä...

+++++++säteitä kaikille+++++++++