Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen väkivalta on sallittua?

Vierailija
09.01.2015 |

Kumppanini kohdistaa minuun väkivaltaa usein. Väkivalta liittyy lähes aina riitatilanteisiin. Aika pitkään meni, että väkivalta oli "vain" kehoon kohdistuneita iskuja, vaatteista repimistä, päälle sylkemistä ja voimakasta tönimistä. Nykyään tulee jo nyrkistä päähän useammin, kuin kerran viikossa.

Kun valitan hänelle väkivallasta, hän kertoo minun olevan naurettava valittaja, koska fyysiset seuraukset ovat toistaiseksi olleet ainoastaan naarmuja ja mustelmia ja päähän lyönnit useimmiten avokämmenellä. Kertaakaan ei siis ole veri lentänyt. Minusta tuntuu, että hän on sen verran kokenut nyrkin käyttäjä, että osaa lyödä paikkoihin, joihin ei jää jälkiä, kuten pään sivulle ja yläselkään.

Lähes jokapäiväistä on se, että minut pakotetaan "keskusteluun" siten, että hän seisoo oven edessä, eikä päästä minua huoneesta pois, vaikka pyydän. Hän päättää, koska keskustelu on käyty.

Kumppanini on verrattain pienikokoinen ja pystyisin varmasti fyysisesti haastamaan hänet, mutta olen yrittänyt itse pitää nollatoleranssia. Muutaman kerran kun hän on kuristanut tai repinyt vaatteista portaissa yrittäen kaataa minut, olen puolustanut kuitenkin itseäni niin kovasti, että myös häneen on tullut naarmuja tai mustelmia. Tämän johdosta olen saanut kuulla itse olevani se suhteen sairas väkivaltainen puoli.

Viime yönä lapset heräsivät siihen, kun vaadin häntä liian kovaäänisesti lopettamaan päähän lyömisen. Seurauksena minut ajettiin sohvalle nukkumaan, vaadittiin poistumaan talosta ja pyytämään lapsilta anteeksi. Lisäksi uhattiin soittaa poliisit, koska olin herättänyt lapset.

Olen useasti sanonut, että suhteen jatkamisen edellytys osaltani on, että hän hakeutuu terapiaan, jossa käsittelee taipumustaan todella nopeaan syttymiseen ja erittäin matalaan kynnykseen käyttää väkivaltaa. Hän ei suostu.

Osallistun sanalliseen riitelyyn ihan tasapuolisesti ja olen siinä suhteessa "yhtä syyllinen" riitoihin, mutta suostunko mielestänne ottamaan liikaa vastaan fyysistä väkivaltaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:55"]

Oikeutettu kosto. Jos mun nainen raiskattaisiin ja tapettaisiin niin aivan varmasti kävisin tappamassa tekijän(jät). Silmä silmästä saatana.

[/quote]

Olet varmaan se joka sihisee takapihalla ukemeja tehdessään ja potkii puita!!!!

Oi että kun testosteroni oikein hyökyy viestistäsi. Nyt saatiin alfauros paikalle, KREEGAH!

Vierailija
22/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja lähde tuollaisesta suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:58"]Minä ainakin käytän väkivaltaa päivittäin sekä henkisesti että fyysisesti. Täytyyhän muija pitää ruodussa.

T: Mies
[/quote]

Olet törkyinen sika!

Vierailija
24/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on rikollinen. Nyt vaan laitat semmosen salakameran kuvaamaan tapahtumia ja kännykän nauhoittamaan keskusteluja. Tossahan käy niin että kun ei oo todistajia niin ukko vie vielä pahimmassa tapauksessa lapset. On pelottava tapaus.

Vierailija
25/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi täyttää antisocial personality disorderin kriteerit kirkkaasti. Jätä se psyko!

http://geronimo89.dk/blog/wp-content/antisocial_500.png

Vierailija
26/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:58"]Minä ainakin käytän väkivaltaa päivittäin sekä henkisesti että fyysisesti. Täytyyhän muija pitää ruodussa. T: Mies [/quote] Olet törkyinen sika!

[/quote]

Uuh olet niin seksikäs vihaisena.

Vierailija
27/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä PROVO

Vierailija
28/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on selvästi persoonallisuushäiriö. Jätä hänet ennen kuin menetät henkesi.

Vierailija
29/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:55"]

Oikeutettu kosto. Jos mun nainen raiskattaisiin ja tapettaisiin niin aivan varmasti kävisin tappamassa tekijän(jät). Silmä silmästä saatana.

[/quote]

Olet varmaan se joka sihisee takapihalla ukemeja tehdessään ja potkii puita!!!!

Oi että kun testosteroni oikein hyökyy viestistäsi. Nyt saatiin alfauros paikalle, KREEGAH!

[/quote]

Tykkäät kummiskin kun uros sua puolustaisi ;D

Vierailija
30/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhyys valuu drip drip drip... mies nainen onko eroa? Tuntuu monelle juntille naiville olevan.. toivon maailman rauhaa ja nollatoleranssia...

Väkivalta ei ole suotavaa vaan en epäile käyttää sitä jos minua uhataan.. Kun lapsenne uhkaa teidän rauhaanne joko aiheutte itsellenne tai hänelle.... Rehellisyyttä toivotaan. Myös täällä on tapana esim peukuttaa miettikää itse omia funktioitanne tehdessänne niin! Ei aikuisten oikeasti miten naiveja ihmiset on tai epärehellisiä.

Vierailija
31/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 14:10"]Miehesi on rikollinen. Nyt vaan laitat semmosen salakameran kuvaamaan tapahtumia ja kännykän nauhoittamaan keskusteluja. Tossahan käy niin että kun ei oo todistajia niin ukko vie vielä pahimmassa tapauksessa lapset. On pelottava tapaus.
[/quote]

Miten niin "miehesi"? Eihän aloittaja maininnut lainkaan sukupuolia tekstissään.

T. Nainen

Vierailija
32/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/35 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa luettavaa. :(