Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No oliko sitä äitienpäiväseksiä?

Vierailija
12.05.2008 |

Meillä ei ollut.. aina täälläkin palstalla kerrotaan miten sitä pesää saa kun pitää naista hyvänä.

Aamupalat laittelin, kattoin pöydät nätisti. Oli kukat ja kakut hommattu, Syömään vein, pöydät oli varattu ja illalla vielä 3 tuntia hieroin hartiota yms televisioo katsellessa... mutta ei, ilman jäin.

Ei mahdu enää päivään mitään mitä enemmän voisi tehdä. Ei kyllä huvitakkaan... tyhjän saa pyytämättäkin

T: Mies

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies

Vierailija
2/10 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja). Oli reissussa pari päivää ja kun sieltä tuli niin pääsi kyllä petipuuhiin. Ihanan päivän olit kyllä vaimollesi järjestänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei vaimosi osannut arvostaa, itse olisin ollut aivan otettu tuollaisesta.

Mutta kyllä meillä mies sai seksiä, ja hyvää saikin;) Ollaan osteltu useampi erilainen vagina, -klitoris- ja penispumppu, ja niitä käytellessä meni ilta. Aivan tajuttoman upeaa on seksi, kun käyttää esmees vaginapumppua ennen kun rupeaa puuhiin. Orkku vie tajun sen jälkeen. Uh huh.

Vierailija
4/10 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä oli hommannut kakun ja laittoi sapuskankin. Minä toki pääsin tiskaamaan. TIetokoneelle tuo jumitti, ja illalla katsoi telkkaa. JA kun sänkyyn mentiin, niin nukkumaan vain. Joo...

Viimeksi kai joskus 2 kk sitten. Mutta eihän nainen saa haluta. Ei.

Vierailija
5/10 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kunnon "kyytiä" mies antoikin. Jäi vaan jääkiekon toinen erä näkemättä, mutta siinäpä ei paljon menettänyt ;)

Tosin sain jo la-su välisenä yönä esimakua tulevan illan "kyydistä" ja mukavaa oli jo silloin.

t.nainen

Vierailija
6/10 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekäs, että laitat äitienpäiväksi tarjoiluja yms vain siksi, että saat seksiä? Voi apua... Ketähän raukkaparkaa on tuollaisella äijällä paiskattu!

Kyllä kai se on äidin päivä, ei sinun päiväsi.

Ja mitä tulee järjestämiisi juttuihin, minun mielestäni kuulostaa siltä, että olit järkännyt liikaa tekemistä!

Jos et osaa hartiahieronnasta edetä muun kropan hierontaan, niin kyllä saat syyttää pelkästään itseäsi. Naistasi varmaan harmittaa kun on tuollainen mies joka vaan hieroskelee, eikä ryhdy tosi toimiin.

Vierailija
7/10 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Aamupalat laittelin, kattoin pöydät nätisti. Oli kukat ja kakut hommattu

Pitäisi olla jokin yllätys. Ainakin meillä jo tunnin kuluttua oli naama happamena, kun oli niin tylsän tavallista. Meillä oli ihan sama kuvio ja lapsetkin olivat tehneet hienon kortin.Olen huomannut, että kotitöiden tekemisellä, yms ei seksiä saa, jos seksistä on suhteessa pulaa. Ei se vaimo anna, jos ei haluta, ei vaikka tekisit mitä. Ainoa ratkaisu on saada vaimo haluamaan. Tai sitten tyytyä seksittömyyteen, pettää, erota, jne...

Vierailija
8/10 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laittanut näitä äitienpäiväjuttuja vain seksin takia... Olen laittanut aina ennenkin ihan ilman taka-ajatuksia, mutta kun päivä oli mennyt oikein kivasti ja vaimo poikkeuksellisen hyvällä tuulella niin ajattelinpa että jospa se seksikin vaimolle maistaisi. Vaan ei.. ja todellakaan kyse ei ollut siitä että olisi pitänyt aiemmin käydä tosi toimiin. Nimittäin vaimo nimenomaan halusi katsoa nämä ohjelmat ja jos siinä vaiheessa olisi alkanut seksin puolelle hommaa kampeemaan, en olisi saanut kuin vihat niskaan. Lopputuloshan oli tietysti minun kannalta aivan sama paitsi että nyt vain minua jäi hieman harmittamaan kun vaimoni ei halunnut rakastella kanssani. Vaimoni oli seuraavanakin päivänä oikein hyvillä mielin onnistuneesta äitien päivästä. Ei ole tapanani mykkäkoulua pitää tai muuta konfliktia nostaa jos seksiä ei ollut, harmittaa toki.. Eikös arvon leidejä koskaan harmita jos teidän tekisi mieli miehen lemmensauvaa ja herra ei jaksa tai viitsi moiseen puuhaan ryhtyä.Sinällään äitienpäivällä ja seksillä ei ollut mitään tekemistä keskenään, olin ajatellut kivalle päivälle kivaa päätöstä.

Vierailija
9/10 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään sirkuspelle ja vaimon viihdyttäjä. Jos ei tuntia pidempään naama kestä iloisena niin antaa olla. Eikö parisuhteessa pitäisi olla iloinen siitä puolisosta ja nauttia hänen seurastaan. Yllätyksetkin menettää merkityksen jos niitä jatkuvasti täytyy olla, tai että ilman niitä elämä on tylsää ja arkista. Kyllä parisuhteen onnistuminen on kiinni siitä ihan tavallisesta arjesta..

Vierailija
10/10 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytämässä ollaan ja ilman riitaa nykyisin siitä pääsee kun kuittaa että suhteessa pitää antaakin. Niin hellyyttä, hyväilyä, huomiota, keskustelussa kuuntelua, seksiä, hierontaa, vapaa aikaa, jne jne. Kun ei niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi