Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte, jos selviäisi, että miehellänne on lapsi, josta ette tiedä mitään?

Vierailija
20.01.2006 |

Minulla on ihana pieni kolmivuotias tytär. Lapsen isä ei tiedä tytöstä. Sanoin hänelle aikoinaan, että menkat myöhässä ja siihen loppui yhteydenpito.

Mitään en mieheltä vaatisi, ainoastaan haluaisin hänen saada tiedon tytöstä.

Miehellä on kuitenkin perhe, oli jo suhtemme aikana. Inhottava tilanne.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ilmoitat!!

Vierailija
2/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistäs sitä tietää, jos vaikka hurjien sinkkuvuosien aikana olisi siittänyt lapsen. On kuitenkin reissannut maailmalla yms. Tavallaan harmittelee sitä, ettei tiedä. Mulle asia olisi ihan ok, enhän ole mikään nunna ollut itsekään, ja seksin harrastamisessa on aina " vaaransa" . Mutta veikkaisin, että olen keskivertoa huomattavasti vapaamielisempi asiassa. Suurimmalle osalle naisista olisi varmaan aviokriisin paikka, ja voisi miehellekin olla negatiivinen ylläri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä kertoa hienovaraisesti asiasta ja lupaa ettet juorua asiasta muualle ettei miehen vaimo saa tietää jos ei mies itse halua kertoa

Vierailija
4/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lapsi olisi saanut alkunsa suhteemme aikana niin mieshän olisi silloin pettänyt minua ja se olisi taas ihan toinen juttu

Vierailija
5/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on menneisyys, en ole siitä mustasukkainen. Mieheni mm. pitää yhteyttä pariin entiseen tyttöystäväänsä eikä se ole millääntavalla minulta pois. Jos taas lapsi olisi saanut alkunsa suhteemme aikana sitä en jaksaisi hyväksyä.

Vierailija
6/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jtoenkin sen ymmärtäisin tai en mitenkään suuttuisi siitä, että jos nyt sinkkuvuosina olisi käynyt vahinko... Patistaisin miestä tutustumaan lapseensa, mikäli äiti antaisi luvan.

Mutta jos selviäisi, että tämä lapsi on saanut alkunsa meidän yhdessä olo aikanamme niin varmasti siitä tulisi aviokriisi, enkä tiedä kestäisikö meidän avioliitto sitä. Vaikka

Vierailija
7/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosin jo ex-mies, eikä koskaan ehditty kuin seurustella, mutta kaksi vuotta yhdessä kuljettiin.

Mies ei kertonut lapsesta, sanoi, että ei halua vielä vuosiin lapsia, joten käytimme ehkäisyä tiukasti.

Aloin kuitenkin ihmetellä kun monesti mies sanoi saaneensa juuri palkan ja sitten JOKA KUUKAUSI oli ihme menoja viereiseen isoon kaupunkiin. Heti palkkapäivän jälkeen. Eikä mies edes selitellyt, että ostoksille menee vaan sanoi vaan menevänsä taas käymään " tuolla" .

Lopulta mä kysyin, että mikä ihme sinne vetää aina kun rahaa on tilillä ja mies lopulta kiemurrellen kertoi, että hänellä on siellä tytär.

TÄH!? Sanoin minä!

Kuulemma oli käynyt niin, että he olivat seurustelleet aikanaan ja tyttö oli tullut raskaaksi ja päätynyt aborttiin. Kuitenkin tyttö päätti pitää lapsen ja katkaisi välit tähän mieheen. Mies sai syntymän jälkeen tietää, että tytär on syntynyt ja heille siis vei rahaa aina palkastaan.

Vierailija
8/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin mieheni HETI.

Jos taas aikana ennen minua, ei se haittaisi.

Vierailija
9/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu ihan toisella puolella Suomea ja suhteemme oli lyhyt salainen. En ole kellekään paljastanut lapsen isää, paitsi veljelleni.

ap

Vierailija
10/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luultavastikaan saanut viennistä kuittia joten miten todistaa tarvittaessa, että on maksanut elatusmaksut??

Vierailija
11/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tarina on tällainen, että meillä on exän kanssa kaksi lasta. Tyttö on 5 ja poika 3. Erottiin pojan ollessa pieni. Nyt kuulin muutama kuukausi sitten lasteni papalta(exän isältä) että lasteni isä on muutanut yhten naisen kanssa, ja naisen tyttö on exän lapsi. Ja ikää lapsella 5v, elikkä samanverran kun mun ja exän tytöllä. Siis okei, ei mua exän elämä kiinosta, mut onhan se shokki tietää, että exä on pettäny mua raskauden aikana, kosa tää tyttö on vaan muutaman kuukauden meidän tyttöä vanhempi. Ollaan nyt juteltu tästä asiasta, ja exä kertoi, että hän ei tiennyt tytöstä aikasemmin, mutta nainen on hänen vanha tuttunsa. Myönsi myös , että on ollu naisen kanssa useammankin kerran meidän avioliiton aikana. Harmittaa vaan suunnattomasti, ettei isä halua enää pitää mitään yhteyttä meidän yhteisiin lapsiin:( Eromme johtui kuitenkin siitä, että mies sanoi mulle pojan syntymän jälkeen ettei ole valmis isäksi, eikä halua lapsia. Tavallaan olen tosi vihainen, että yksi tytär nyt kelpaa mutta toiset ei.

Vierailija
12/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee kyllä aikuiset toisena, oli vaimo tai kuka vaan.

Miten olit tai miten olet selittänyt lapselle ettei isä ole maisemissa? Ja miten luulet lapsen reagoivan jos isompana saa tietää että et ole edes kertonut hänestä hänen isälleen? Mieti mikä on sun lapselle paras ratkaisu!

Toivottavasti on fiksu mies!

Vierailija:

Mies asuu ihan toisella puolella Suomea ja suhteemme oli lyhyt salainen. En ole kellekään paljastanut lapsen isää, paitsi veljelleni.

ap

Vierailija
13/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakkohan sen miehen on tietää että on mahdollista että sillä on lapsi, jos kerran olit sanonut hänelle että menkat myöhässä!

Vierailija
14/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se vieras lapsi on sun lasta vanhempi?????

Vierailija:

Tai tarina on tällainen, että meillä on exän kanssa kaksi lasta. Tyttö on 5 ja poika 3. Erottiin pojan ollessa pieni. Nyt kuulin muutama kuukausi sitten lasteni papalta(exän isältä) että lasteni isä on muutanut yhten naisen kanssa, ja naisen tyttö on exän lapsi. Ja ikää lapsella 5v, elikkä samanverran kun mun ja exän tytöllä. Siis okei, ei mua exän elämä kiinosta, mut onhan se shokki tietää, että exä on pettäny mua raskauden aikana, kosa tää tyttö on vaan muutaman kuukauden meidän tyttöä vanhempi.

Vierailija
15/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuulisin miehelläni olevan lapsen jonkun muun kanssa niin tietenkin siihen vaikuttaisi se, tietäisikö mies itse. Jos ei tietäisi, niin ei minulla olisi mitään asiaa vastaan, olisin iloinen että mies saisi vihdoin tietää. Mutta jos mies itse tietäisi eikä olisi kertonut minulle mitään niin silloin kyllä olisin hyvin pettynyt ja vihainen.

Kyllä sekä isä että lapsi ansaitsevat tietää toisistaan. Se on sitten isän itsensä päätettävä, miten paljon haluaa olla lapsensa kanssa tekemisissä.

Vierailija
16/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä sekä isä että lapsi ansaitsevat tietää toisistaan. Se on sitten isän itsensä päätettävä, miten paljon haluaa olla lapsensa kanssa tekemisissä.

Vierailija
17/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttömästi. :(

Vierailija
18/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mitään ole vaatimassa mieheltä niin asiahan ei tule mitenkään ilmi ellei mies halua sitä kertoa.

Vierailija
19/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun se vieras lapsi on sun lasta vanhempi?????

Vierailija
20/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun motiivisi? Sun kuuluu lapsen äitinä ajatella lapsesi parasta. Onko hänelle hyväksi, että otat yhteyttä isään? Oletko valmis siihen, että mies hakee tapaamisoikeudet ja yhteishuoltajuutta? Menetät melkoisesti valtaa vanhempana - ehkä hyödyt taloudellisesti. Mutta miten tämä kaikki vaikuttaa lapseen? Saako hän vastahankaisen isän? Puolitutun isän? Osallistuvan isän? Katkeran, välinpitämättömän isän?

Teet sitten mitä vaan, niin punnitse tarkkaan lapsesi kannalta seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan