Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syyskuisten pino

20.01.2006 |

terve vaan kaikille.

vuosimallia olen minä 76 mieheni myös ja perheeseen kuuluu 3 tenavaa 6v 4v ja 24.9 syntynyt poju. olen imettänyt viimeviikkoon asti täysiimetyksellä ka vaavi on ollut 2 ekaa kk kiltti ja tyytyväine vaavi mut noin 3kk vanhana kaikki muuttui vaavista tuli itkuinen melkein koko vuorokauden iho meni tosi huonoon kuntoon ja vaaveli raapi päänahan ihan auki ja vatsaansa huusi.viimeviikol menimmekin neuvolaan näytille ja käskettiin hakea apteekista soija maitoa. jarasvoja. siihenpä loppuivat iho sekä huudot .itse olen ollut maidottomalla dietillä ja yrittänyt imettää ja lypsää pakkaseen maitoa. keskiviikkona kokeiltiin nan tuotetta ja huudot ja ihon kutina palasi. joten olisikohan maitoallergiasta kysy. eilen sitten soitin neuvolaan ja neuvottiin et nyt siirrytään kokonaan soija-maitoon ei rintamaitoa ollenkaan ja ensiviikol neuvola lääkäri ja lähete testeihin. kyl harmittaa kun joudun luopumaan kokonan imetyksestä ja miten pienimies tuumaa siitä. lähdenkin tästä ruuan laittoon. kaikille hyvääperjantai jatkoja

räkänokka ja pienimies

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla