Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saulin kannattajat - ammatti ja koulutustausta!

Vierailija
19.01.2006 |

Pannaan paremmaksi eli pidempi ja " fiksumpi" ketju kuin Tarjan kannattajilla! Itse olen tosin " vain" yo-matkailumerkonomi mutta kumminkin työelämässä koko elämäni! Hyviä ja huonoja hommia mutta en työttömänä kuin pienen hetken!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ekonomi ja minä yo-mrkmerkonomi. Molemmat vakituisessa työssä mutta olemme kokeneet myös työttömyytä - siinä yksi syy miksi kannatamme Sauli Niinistöä (lisää työpaikoja).

Niinistö ei ole muuten vain koulutettujen ehdokas vaan ihan kaikkien.

Vierailija
2/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yo-matkailumerkonomi, mies rakennusalalla. Ei siis mitään korkeasti koulutettuja olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuitenkin uskoo enemmän Saulin lupauksiin työllisyydestä kuin Tarjan höpötyksiin pyrkimisestä parempaan yhteiskuntaan... höh.

Vierailija
4/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä oikeastaan Vanhasen kannattaja, mutta jäljellä olevista vaihtoehdoista valitsen Niinistön.

Vierailija
5/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä palkalla ja työehdoilla se on sitten toinen juttu. Voipi tulla vaikka omaa ammattiliittoa ikävä.

Vierailija
6/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies duunari. Haluamme että

-työnteko on kannattavampaa kuin työttömänä tarkoituksellisesti olo ja tukien kerääminen. Työ luo hyvinvointia.

-vanhemmuuden kustannukset on jaettava tasan kummallekin vanhemmalle (parantaa naisten asemaa enemmän kun mikään muu)

-julkisen sektorin pätkätyöt pois koska tehtävät työt eivät ole kausiluontoisia vaan pysyviä. Nykyajan perusduunari on koulutettu asiantuntijatehtävässä oleva nuori ihminen, useimmiten nainen, kunnalla tai valtiolla, joka saa maksimissaan 6 kk työsopimuksen samassa paikassa, samassa tehtävässä, kerta toisensa jälkeen.

Siksi Sauli. Eikä haittaa, että osaa esiintyä selkeästi ja jäsennellysti sekä keskustella omaa mutta myös muiden mielipidettä kunnioittaen.

Vierailija
7/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tietojenkäsittelyn pätkätyöläinen/opiskelija/nettimyyjä, joka on koulutukseltaan filosofian maisteri.

Yksi tekninen suunnittelija, jolla BSc -tutkinto.

Vierailija
8/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

millä palkalla ja työehdoilla se on sitten toinen juttu. Voipi tulla vaikka omaa ammattiliittoa ikävä.

Vierailija
9/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi AMK x1 ja kasvatustieteen maisteri x1, töissä molemmat

Vierailija
10/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taatusti äänet Niinistölle.

Vierailija
11/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinööri ja minä tradenomi. Olen kotihoidontuella kotona tällä hetkellä ja mies keskipalkkaisessa työssä.

Vierailija
12/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on korkeassa asemassa yksityisellä sektorilla, minulla AMK-tutkinto ja miehellä kansainvälinen korkeakoulututkinto. Vanhempani olivat duunareita, isä voimakkaasti vasemmalle kallellaan. Äiti äänestää nykyään kepua.

Niinistö on ihan ykkösainesta presidentiksi, pesee koko kansan Tarjan mennen tullen! Sivistynyt mies, jolla on todellisia ja ennen kaikkea omia näkemyksiä.

Vierailija
13/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli on kyllä puhunut siitä että pitää saada työtä mutta ei palkasta ole ollut mitään puhetta! Totta kai Niinistö haluaa että kansa tekee töitä jotta varakkaat 10% kansasta voi kerätä voiton osinkoina ja osakkeiden arvonnousuna. Sairaista, lapsista ja vanhuksista hän ei mitään välitä.

Siis ainahan orjia on tarvittu! Miettikää kokoomuksen perinteisiä kannattajia ja heidän motiivejaan!

Itse kannatan siis Halosta, olen kauppatieteiden maisteri ja ekonomi, aina olen ollut töissä ja aktiivinen työelämässä, tällä hetkellä konsernilaskennassa pörssiyrityksessä.

Vierailija
14/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
15/15 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi