Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaanako?

19.01.2006 |

voinkohan mahdollisesti olla viimein onnellisesti raskaana, kun rinnat taas arat (ollut kyllä ennenkin), mut nyt enemmän tuolta kainaloiden puolelta. välillä kuvottava olo, mut siin ne oireet sit onkin...niin ja masukin on pipi välillä. ehkä mulle on iskenyt luulotauti, kun niin kovasti toivon vauvaa. aina on menkat alkanu vaiks rinnat tosi kipeet n. vko ennen menkkoja. nytkin menkkojen pitäs alkaa vko pääst ja rintakivut alko vkoloppuna. voisko olla mahdollista et oisin raskaana. minkälaisia oireita teillä on ollut ja kuinka aikaisin ne on alkanut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään oo kokemuksia...

en malttais millään oottaa vielä viikkoa :)

Vierailija
2/2 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla raskaanakin, mutta itse olen huomannut näiden muutaman kuumeilukuukautemme aikana, että tunnustelen tuntemuksiani aivan koko ajan ja kuvittelen vaikka mitä. Ja aika monenlaisista oireista saa kyllä väänettyä raskausoireita, jos niin haluaa. Minä ainakin. ;o) Mutta en sano, etteikö sinulla oireet voisi olla aivan oikeitakin. Odottele nyt kuitenkin rauhassa. Minä olen ainakin jo useamman turhan testin tehdä, ennen kuin kuukautiset edes olivat myöhässä. Plussasäteitä ja pitkää pinnaa sinulle!

-Amy-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla