Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liitoskipuja jo rv 14-15?

19.01.2006 |

Hei, mulla siis rv nyt 14+2 ja aivan kamalat LIITOSKIVUT vaivana! Sain esikoisen tasan vuosi sitten, eikä silloin liitoskipuja ollut vasta kun ihan viimisillä viikoilla. Ja kyllä nämä ihan selviä häpyliitoksen kipuja ovat, hyvä kun pääsen istumasta ylös, niin kovin vihloo :( Onko kellään muulla ollut näin aikaisessa vaiheessa liitoskipuja?

Lootuska, tyttö TASAN 1v ja rv 14+2

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla jo rv12 ekan kerran hiukan, nyt tuntuu jo aikas usein liitoskipuja. Varsinkin liukkaalla kelillä, kun varoo askeliaan, on kävelyn jälkeen nivuset TODELLA kipeinä...

Charlotte ja poika 8kk ja rv20+6

Vierailija
2/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin oli lievänä n. rv 15-18 ja uudestaan n. rv 28-32. Jälkimmäinen oli pahempi eli vei jo osittain " jalat alta" . Ensimmäinen oli enemmän vihlontaa ja juuri liukastumista varoin.

Voi siis sinullakin mennä ohi, eikä välttämättä kestä lopppun asti.

Titi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista millä viikoilla alkoi, nyt jo helpottanut...

Rv 15+1

Vierailija
4/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hetken pois, ja tulleet nyt pahempina takaisin (nyt tasan 20 viikkoa).

Liikkuminen on tähän saakka auttanut, mutta liika taitaa olla liikaa. 3 kilsan reipas kävely ja sen päälle 1,5h jumppaa ei ollut hyvä idea...

mulla siis häpyliitos kipuilee, ja kipu säteilee selkään ja lonkkiin. Vaapun välillä kuin ankka, vaikka mahaa ei ole nimeksikään. Ja nuo liukkaat kelit tietty tuo oman mausteensa...Esikoisesta kivut alkoivat PALJON LIEVEMPINÄ vasta joskus viikon 30 jälkeen...

Onko kipu muilla toispuolista? Musta tuntuu, että kipua tuntuu vain oikealla puolella - tosin pahimmillaan se säteilee sitten tuonne vasemmallekkin :/

Eggis rv 20+0

Vierailija
5/5 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoivat liitoskivut esikoisen kanssa rv12. Siitä eteenpäin ne olivatkin niin järkyttävät että olin loppuajan saikulla. Kävelemisestä ei tullut yhtään mitään ilman vahvoja reseptisärkylääkkeitä. 500m kävely kesti mulla noin 10 min ja senkin taitoin itkien. Tsemppiä, tiedän että se on kamalaa, mutta onneksi se on vain äiti joka oireilee, vauvasi voi varmasti oikein hyvin.