Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmistä joka ei kuule tai ymmärrä mitä sanotaan

Vierailija
08.12.2014 |

Jos toinen puhuu esimerkiksi kipeästä selästä, tämä ihminen ei "kuule" sitä vaan alkaa puhua omista asioista tai muusta aiheesta. Ei koskaan ikinä sano mitään kannustavaa tai kilttiä. Valittaa vain omista asioista joihin keskustelukumppani reagoi normaalisti väittämällä. En osaa oikein selittää. Olen niin väsynyt tähän läheiseeni joka on yksi energiasyöppö. Minulla on ollut vaikeaa ja kun yritän sanoa jotain saadakseni vähän tukea, hän ingooraa sen täysin. Onko kyse ettei välitä? En enää jaksa olla hänen tukenaan koska hän ei ole minun. Mielipiteitä tai ajatuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ihmisiähän kaikki ovat Sueemssa. Kukaan ei kuuntele vana puhuu omaa monologiaan

Sitten sano että oli hyvä keskustelu.

Suomalaisilla on sosiaaliset taidot kateissa.

Vierailija
22/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se o n adh... 

Vierailija
24/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Narsisti Eikö niin

Vierailija
25/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena hakattu ja nussittu

Vierailija
26/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii oivana karkotteena. 

Vierailija
27/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen veto auttaa. 

Vierailija
28/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekeskeinen ja välinpitämätön ihminen ei ole kiinnostunut ympäristönsa asioista. Kaikki pyöri hänen oman napansa ympärillä, eikä mikään muu ole tällaiselle ihmiselle tärkeää. Kommunikointi ja vastavuoroisuus ei toimi. On parasta jättää se omiin ympyröihinsä ja etsiä mielenkiintoisempia ystäviä.

Hankalista ihmisistä tulee vaan harmia ja mielipahaa itselle. Oma elämä helpottuu huomattavasti, kun poistaa ylimääräisen painolastin ja etsii virikkeellisempää seuraa. Valitse tarkoin ne ihmiset, jotka päästät lähellesi ja joiden kanssa jaat ajatuksiasi.

Niin, valitettavasti naisvaltaisten työpaikkojen johtohahmot omaavat ko. piirteitä

Vierailija
29/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan oikeasti huonot sosiaaliset taidot? Ihanaa että heti ruvetaan miettimään\leimaamaan että voisiko olla narsisti, mikä on ihan oikeasti vakava persoonallisuushäiriö... Mikä johtaa siihen että jos tämä huonot sosiaaliset taidot omaava saisikin jostain tietää että häntä ajatellaan tämän takia narsistina=itsesyytökset & itse ainakin etääntyisin. 

Vierailija
30/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti nollaa toisen ihmisen tunteet. Eli jos sanot, miten tunnet, narsisti sanoo "etkä tunne noin".Vähättelee, ignooraa. Toisaalta asetelma voi olla myös toisin päin, ja ap narsisti. Kohtelen juuri kuin sukulaisesi ap:ta ihmistä, joka on narsisti. Hän siis ensin pe*seili oikein olan takaa. Nyt sitten vetää uhriroolia ja valittelee olemattomia sairauksia osoittaakseen kuinka kylmä ja tunteeton olen.

Vierailija
31/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ihan oikeasti huonot sosiaaliset taidot? Ihanaa että heti ruvetaan miettimään\leimaamaan että voisiko olla narsisti, mikä on ihan oikeasti vakava persoonallisuushäiriö... Mikä johtaa siihen että jos tämä huonot sosiaaliset taidot omaava saisikin jostain tietää että häntä ajatellaan tämän takia narsistina=itsesyytökset & itse ainakin etääntyisin. 

Toisen tunteiden mitätöinti ei selity vain huonoilla sosiaalisilla taidoilla. Ei välttämättä ole narsisti, vaan voi olla narsistin lapsi, joka oppinut vähätteleviä fraaseja, joita toistaa ymmärtämättä mitä sanoo. Siltikin, aikuisen ihmisen pitäisi kyetä ajattelemaan mitä sanoo, ja kuvittelemaan mitä toinen ihminen tuntee.

Vierailija
32/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisuus

Vierailija
33/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, sanoiko joku jotain? 

Sitähän minäkin. 😂 

Vierailija
34/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvytön ihminen. Ota etäisyyttä korrektisti, siihen sinulla on oikeus.

Vierailija
35/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö kenties itsesi aiheessa?

Vierailija
36/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon poistanut monta samanlaista energian imijää elämästäni. Enkä kadu pätkääkään, päinvastoin.

Jotenkin kaikki ongelmatkin hävisivät niiden myötä.

Vierailija
37/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiksi syntyy helposti jos ketään ei anna turpiin niin että palautuu maan pinnalle.

Vierailija
38/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Kertokaapa lisää.

Vierailija
39/42 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kun näitä narsistiksi heti leimattavia keskusteluja lukee, niin tulee empatiaa näitä "haukuttavia" kohtaan. Sekun tuntuu olevan muotisana millä pystyy leimaamaan ihmisiä. Ja kyllä, myönnän että puhun omasta kokemuksesta siinämäärin, että olin itse käymässä avioeroa missä menetin lähestulkoon kaiken ja tämä sillon oireili erilaisin oirein, enkä ollut sillon kiinnostanut muiden asioista kun hädin tuskin sain itseni pidettyä koossa. Ja joku tiputti silloin sanan narsisti, tuntuu vieläkin vaikka tästä on jo aikaa. Niin toivoisin että ihmiset vähän miettisi ennenkun tällä lähtee leimaamaan. Nyt jo asiat hyvin, mutta tuo on jäänyt kyllä mieleen. 

Vierailija
40/42 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato jos sillä on vain sinut, niin tottakai sulle purkaa. Siellä on joku manipuloiva päällikkö!!!! Iknow!