Mitä lempinimiä teillä oli opettajille?
Kommentit (53)
Kumi v .ttu
Sierain
Leuka
Jumbo
Kolmas kerta. SaaS nähdä meneekö läpi. Toi eka piti kirjoittaa hieman muunnellen. 😳
Jukka Takatukka, ja joo hänellä oli ysärillä takatukka tai poninhännällä hiukset.
Kana - ruotsinopettaja. Kissanainen - saksanopettaja. Kinkku - poikien liikunnanopettaja.
Näistä opettajien nimityksistä on tehty jopa gradu. Tärkeä aihe siis.
Xerox = äikänmaikka, joka tuli tunneille aina ison nivaskan kanssa monisteita oppilaille.
Tuulitukka = miesope, joka oli kasvattanut pitkät haivenet toiselle puolelle päätä, niitä se veti peittämään päälaen kaljua. Tuuli niitä haivenia heilutteli mukavasti :)
N a t s i = todella ankara enkun ope. Sen tunneilla ei kukaan uskaltanut tehdä muuta kuin opiskella ja puhua vain, kun ope kysyi jotain.
Oli niitä muitakin, mutta nää jäi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Uskonnonopettaja oli Golgatan Olga
Työpaikkalääkäriäni taas kutsuttiin Golgatan Olgaksi:)
Kyttä! (syytä ei tarvitse arvailla).
Mynä. Uskonnonopettaja, joka meuhkasi "Minä en ole mikään X. X. vaan MINÄ OLEN MYNÄ!"
Asia oli siitä eteenpäin selvä...
Notku-Topi. Oikea nimensä oli ihan jotain muuta, mutta lisänimi tuli siitä kun liki kaksimetrinen äijä aina naisille puhuessaan meni ihan punaiseksi ja veti ihmeellistä, monenkymmenen sentin kyykistelyä ja heilumista. Näin siis amiskan metallipuolella, jossa siistijät, köksäpuoli ja muut kävivät monta kertaa päivässä korjuuttamassa jotain pientä.
Potta joka tuli opettajattaren hiustyylistä. Luolamies jonka nimi tuli kulmakarvoista. Rotta jonka nimi tuli hengityksen hajusta. Tosin en tiedä mihin se perustuu kun haiseeko rottien hengitys pahalle?