Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
16581/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se Malonen haamu nousi kummittelemaan Dawnin ja Billyn suhteeseen kuten arvelin. Ihan ymmärrettävää, että Billy reagoi noin kun ajattelee, että on hetki sitten tapaillut sarjamurhaajaa. Suloinen parihan tuo on, mutta veikkaan myrskyisää suhdetta, jos jatkossakin erimielisyydet ratkotaan tuolla lailla, että heti ollaan eroamassa. Vähän ovat vielä kypsymättömiä avioliittoon, mutta se rakkauden huuma...

Vierailija
16582/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, en ole päässyt katsomaan kaikkia jaksoja. Jaksaisko joku lyhyesti kertoa, miksi pubi rähähti? Tää ketju on ihanan pitkä, mutta vaikea löytää yksittäistä tietoa.

Al pisti lusikan mikroon ja mikron käyntiin sekä kaasun päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16583/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, en ole päässyt katsomaan kaikkia jaksoja. Jaksaisko joku lyhyesti kertoa, miksi pubi rähähti? Tää ketju on ihanan pitkä, mutta vaikea löytää yksittäistä tietoa.

Al laittoi metallivispilän mikroon ja ajasti sen käynnistymään silloin kun itse oli Kerryn kanssa *humpsispumpis*. 

Vierailija
16584/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää jo tunnusmusiikki, pari minuuttia katsoin joskus , oli niin englantilaista. Hyvässä ja pahassa, mutta jotain brittisalkkaria kai, ajanhukkaa minulle.

Anteeksi vain fanit.

Vierailija
16585/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä veikkaan että joku peukaloi alin autoa? ottiko mac jotain alin salkusta?

Katsoin, että Mac otti Alin puhelimen, mutta näinkö oikein?

Luulisi tuollaisen "liikemiehen" huomaavan puhelimen (jos Mac sen otti) katoamisen aika nopsaan.

Vierailija
16586/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi tuollaisen "liikemiehen" huomaavan puhelimen (jos Mac sen otti) katoamisen aika nopsaan.

Taannoinhan samalta "liikemieheltä" vietiin lukitsemattomasta autosta läppäri, jossa arkaluontoista tietoa pubin suunnitelmista... Ei hän huomaa mitään 😅

Vierailija
16587/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimainen käänne: Dinglet jälleen kerran suunnittelemassa vankilapakoa. Eikä kellään kiinnosta Vinnyn erittäin järkevä ajatus siitä että Liv tarvisi ihan muuta apua kuin vankilapakoa. Eikä ketään häiritse muutenkaan Livin viimeaikainen käytös kaikkia kohtaan. Miksi he riskeeraisivat mitään auttaakseen hänet pakoon??

Vierailija
16588/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se puhelin vai auton avaimet eli sellainen kaukosäädin. Kuljettajalla voi olla toiset avaimet mukana eikä hän huomaa että laukusta puuttuu jotain.

Vierailija
16589/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottimainen käänne: Dinglet jälleen kerran suunnittelemassa vankilapakoa. Eikä kellään kiinnosta Vinnyn erittäin järkevä ajatus siitä että Liv tarvisi ihan muuta apua kuin vankilapakoa. Eikä ketään häiritse muutenkaan Livin viimeaikainen käytös kaikkia kohtaan. Miksi he riskeeraisivat mitään auttaakseen hänet pakoon??

Mandylta ja Samilta voisi tuollaista uskoakin, mutta se, että Cain oli myös ihan mukana tässä suunnitelmassa, ei mene kyllä minulle läpi. Cain, vaikka onkin tuollainen pahis, on kuitenkin järkevä.

Vierailija
16590/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalessa asuu aika paljon väkeä, jotka ovat olleet vankilassa, tai tapp*neet jonkun.

Vierailija
16591/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää jo tunnusmusiikki, pari minuuttia katsoin joskus , oli niin englantilaista. Hyvässä ja pahassa, mutta jotain brittisalkkaria kai, ajanhukkaa minulle.

Anteeksi vain fanit.

Seuraat kuitenkin Emmerdale-ketjua, vaikka et katso ko. sarjaa?

Vierailija
16592/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meena äkkiä takaisin.....

Vierailija
16593/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Emmerdalea sensuroitu Suomessa eli jotakin väkivaltaa leikattu pois, joka on kuitenkin Englannissa näytetty? Jotenkin tällainen käsitys on jäänyt. Suomessahan saippuasarjassa sallitaan taas enemmän seksuaalista sisältöä siinä missä Englannissa väkivaltaa.

Emmerdalea näytetään meillä alkuillasta (pikku kakkosen kanssa samaan aikaan), joten leikkaukset ovat jopa toivottavia. Kunhan ei sitten leikata mielivaltaisesti. Pientä suunnitelmallisuutta, kiitos. Muistan muutamia vuosia sitten oli kohtauksia "korjailtu" ja niistä jäi oleellisia asioita leikkuriin. Siitä nousii pieni myrsky.

Katsomon kautta, jos katsoo monta jaksoa peräkanaa, niin sen jaksojen automaattisen siirron alle jäi toisinaan jotain tärkeetä.

Esim itse ihmettelin, että mistä tää Kerry nyt noin puskista tuli sinne Charityn ja Macin murtautumaan taloon. Se tieto oli jäänyt juurikin tuommoisen automaattisen siirron alle. On näitä ollut muitakin ja oikeasti tärkeitä juttuja.

Laitoin silloin palautetta ja he kiittivät palautteesta ja lupasivat tehdäa asialle jotain... Nyt olen kattonut "livenä", etten ole huomannut onko asiaa korjattu.

No, minkä takia Kerry sitten oli siellä talossa?

Se tosiaan oli töissä, jonkun sorttisena palvelijana - mitä he nykyään olevatkaan. Siivoavat, pesevät pyykkiä, ruokkivat lapset... vahtivat lapsia.

Kerry oli ikäänkuin au pair: lasten hoitoa ja kevyitä kotitöitä. Tässä tapauksessa teinin kanssa oloa ja kotitöitä.

Mulle on täysin epäselvää miten aikoinaan lähti pois? Miksi? Outo kuvio myös palaaminen. Hahmo on kyl kiva pöhkö hupsu hyväuskoinen hutsahtava naikkonen...

Muistan lukeneeni, että Kerry olisi aikoinaan poistunut näyttelijän äitiysloman takia. Ja lapsen isä on Dazin näyttelijä. En muista miten sarjassa silloin selitettiin Kerryn lähtö.

Eikö Kerry ja Amy räjäyttäneet karkkitehtaan ja Frankin siinä samassa. Tracy ja Vanessa sai tietää syylliset, niin Kerryn omatunto laukkas sen verran, että pakko lähteä pois. Menihän siinä aikaa räjäytyksessä, kunnes lähti, mutta näin mä sen muistan..

Äityislomalle tosiaan lähti irl.

Vierailija
16594/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme sinänsä, että Andrean omaiset eivät ole nostaneet oikeusjuttua seikkailuhaasteen järjestäjiä vastaan siitä, että seikkailuhaaste aiheutti Andrean kuoleman. Tarkoitan siis aikana, jolloin Meenan toimet eivät vielä olleet tulleet ilmi.

Sitä on katseltu jenkkisarjoja.

Eihän omaiset voi noineen vaan nostelle erikseen syytteitä. Etenkin kun virallinen taho on lopettanut tutkintansa.

Vierailija
16595/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Manpreetin pitää herätä "koomastaan", jotta Liv saataisiin vapaaksi. Manpreethan kertoi Vinnyn lisäksi myös Liamille Meenan tekosista (eikö kertonutkin, muistakin kuin Leannasta?), joten kuulustelisivat Liamia. Toivon, että jos Liv pääsee vapaaksi, Vinny pysyy kaukana hänestä. Vinny ansaitsee parempaa.

Tää on jotenkin Vinnyn päässä, että Manpreetin todistajalausunnolla olisi jotain merkitystä. Tai voihan se fiktiivisesti ollakin, mutta tavan elämässä ei mitään painoa. Tai ehkä yksi tutkija voi kuunnella ja lähtee hartaammin etsimään konkreettisia todisteita. Muutoinhan noiden kaikkien todistamiset ovat kuulopuhetta.

Vain Meenan tunnustuksella on väliä.

Vierailija
16596/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yllättynyt, että se Livin kämppis hakkasi Livin niin pahasti. Aiemmin se täti vaikutti niin herttaiselta. Hommasi Liville viinaakin joskus kun Liv pyysi. Mutta nyt kun Liv sanoi kahdesti turpa kiinni niin olikin pahoinpitelyn paikka?

On vankilassa pienemmästäkin saanut turpiinsa. Esim. Aaron. Silloin vaan sukunimi aiheutti ongelmia, vaikka tämä yritti olla omissa oloissaan.

Livhän oli suht tyly sille muidulle. Eikä sellaista vankilassa siedetä, vaikkei edes todistajia ollut. Jos ottaa päänaukomista vastaan ilman seurauksia, niin se on heikkouden merkki.

Kuka Livin pahoinpiteli? Näytettiinkö se?

Itse halusin ajatella, että kunpa tässä nyt olisi erilainen vankilatarina. Kerrankin olisi hyvä tyyppi, joka oikeasti pitää Livistä huolta, ottaa siipiensä suojaan.. Ei sitten. Vaikutti taas, että sen tädin rooli muuttui tässä matkan varrella.

Vierailija
16597/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mandylta ja Samilta voisi tuollaista uskoakin, mutta se, että Cain oli myös ihan mukana tässä suunnitelmassa, ei mene kyllä minulle läpi. Cain, vaikka onkin tuollainen pahis, on kuitenkin järkevä.

Eihän Cain nyt ketään vankilasta auttais pakoon, ei. Niin paitsi Adamin, Aaronin kanssa ja hyvinkin menestyksekkäästi.

Itsehän tuo lähti näyttävästi poliisia karkuun aikoinaan Kingin rahojen kanssa.

Cain on silleen järkevä.

Vierailija
16598/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se puhelin vai auton avaimet eli sellainen kaukosäädin. Kuljettajalla voi olla toiset avaimet mukana eikä hän huomaa että laukusta puuttuu jotain.

Minullakin on avaimeton käynnistys enkä itse ainakaan ikinä pidä vara-avaimia mukana. Jos vara-avain on autossa (siellä salkussa ja salkku autossa) niin lukitut ovet aukeaa kahvasta kun avain on lähellä.

Vai silläkö se läppärikin oli helppo pölliä kun vara-avain aukaisi ovet?

Vierailija
16599/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Cain nyt ketään vankilasta auttais pakoon, ei. Niin paitsi Adamin, Aaronin kanssa ja hyvinkin menestyksekkäästi.

Cain on silleen järkevä.

Mihin muuten ne Kingien rahat päätyivät? 625

Vierailija
16600/44653 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cain on silleen järkevä.

Mihin muuten ne Kingien rahat päätyivät? 625

Lisäys...tuo 625 ei tarkoita mitään! Sen piti mennä tuohon bottien poistosarakkeeseen! ;oD

Ketju on lukittu.