Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa spoilauksiin varoitus. Sitten voidaan kaikki keskustella sulassa sovussa.
Niin, sillai, et varoituksen ja paljastuksen valissä on monta riviä. Muuten tulee vahinkoja. Ja sitten niihin kommenttien pitää olla samalla tavalla suojattuja. Koska mitään hyötyä ei ole, jos vaan ekassa kommentissa on varoitus, mutta ei jatkoissa.
Vierailija kirjoitti:
Nauran niin makeasti kun tulee "sivua ei voi näyttää" teksti🤣 Katsotaan uskalletaanko määräillää muita enää sen jälkeen
Eli trollauksesi on tahallista ja haluat vaan saada ketjun suljetuksi? Katsotko koko sarjaa edes?
Ketjun myrkyllisyyden huomaa siitä että spoilaajia pidetään automaattisesti trollaajina ja ilkeilijöinä. Tuollainen olettaminen käy jo kiusaamisesta. Kaikki ei täällä ole tahallisia ilkeilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran niin makeasti kun tulee "sivua ei voi näyttää" teksti🤣 Katsotaan uskalletaanko määräillää muita enää sen jälkeen
Eli trollauksesi on tahallista ja haluat vaan saada ketjun suljetuksi? Katsotko koko sarjaa edes?
Tai sitten hän varoitteli että määräilijöiden pilkka vielä osuu omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi osittain samat henkilöt kuin Salkkareiden ketjussa trollailee täällä. Jo monta ketjua poistatettu. Harmi jos tämä lähtee, kun sentäs niin pitkäikäinen ketju. Tainnut olla suhteellisen rauhallinenkin ennen sitä.
Kyllä on niin naurettavaa tämä olettelu. Oikein ollaan tietävinään kuka on kuka ja mitä tehdään missäkin. Sitä paitsi eihän täällä ole lainkaan samanlainen meinkinki. Tässä on pikemminkin kahden puolen välienselvittely. En itse kannata että tahallaan spoilataan, mutta tuo ns. "määräilijöiden" olettelu toisista että he ovat trollaajia ja ilkeilijöitä on aika epäkohteliasta myöskin. Ihan kun ei voisi tykätä jutella tulevista ihan hyvässäkin hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät olenko mä täällä trollaillu pidempään tai sitten tullut äskettäin ketjuun? Täällä voi kuule olla useampikin häiriköijä.
Eli ihan suoraan myönnät olevasi häirikkö! Ylläpito huomio, bannia tälle kiusaajalle kiitos!
Meena oli huolimaton, kukahan onneton löytää sormuksen ja joutuu seuraavaksi tappolistalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa esitetään aika tasan 2v vanhoja jaksoja. Uudemmat jaksot maksaa enemmän siksi näin.
Mua ei haittaa Aaronin lähtö en oikein okein jaksanut katsella sitä..Ihmettelen vaan miksi Aaron voi nyt lähteä Adamin perään kun aikoinaan Victoria joka oli sentään vaimo ei voinut.
Livkin voisi häipyä. Mites muuten jos me ei tiedettäis että Meena tappoi Benin niin olisitteko niin varmoja ettei se voinut olla Liv?
Tottakai olisin varma, että se ei ollut Liv.
Siitä syystä, että umpihumalassa oleva tyttö vastaan treenausta ja retkeilyä harrastava nuori MIES.
EI. Ei missään nimessä olisi Liv. Kun Liv olisi kaatunut jo sormella tökätessä.
Ja pituus ero.
Liv on lyhyempi kuin Ben, ei sieltä kulmasta voimaa löydy. Kun taas Meena on pitempi .
Sen lisäksi, ne puuttuvat Valvontakamerat.
Niihin ei tokkurainen tyttö pysty.
Ihme kyllä, poliisit eivät mitenkään puutu just noihin kameroiden poissaoloon.
Mielenkiintoista miten pikkuhiljaa asiat etenevät.
Ben laittoi valvontakamerat pimeeksi, kun kerran luvatta meni toimistolle.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos perustetaan oma ketju "EI juonipaljastuksia" otsikolla. Sitten siitä tulisikin pääketju jatkossa, spoilaajat jää yksin vähemmistöön yksin tänne, entiseen pääketjuun!!!!
Ketäs sitten kiusaatte? Veikkaan että meitä on kuitenkin enemmistö jotka haluaa katella jakso kerrallan ja säilyttää jännityksen. No mä luulen että tää meno rauhoittuu kun koulut alkaa onneks maanantaina. Toi oli varmaan joo sama kuin salkkariketjussa, haluaa vaan saada ketjun poistetuksi. Oli kateellinen kun täällä oli aiemmin hyvä meininki ja hän ei pikku paitaressu edes tiennyt mistä puhutaan!
Mä lasken itseni spoilaajiin, kun spoilaus ei mua häiritse.
Itse en spoilaa, mutta toisinaan luen, jos kohdalle sattuu. Pidän omana tietonani.
Toisinaan ihmettelen, että kuinka ihmiset käyttää nettiä yms. Kun mulle Google toisinaan heittelee Emmerdale otsikoita brittilehdistä. Kuka hahmo kuolee tai näyttelijä on tulossa/lähdössä sarjasta. Eikö muille sitten algoritmit näitä eteen heittele..?
Eikä kaikilta spoilaaminen ole kiusaamista.
Osa on kivasti laittanut sen Spoiler ilmoituksen ja välilyönnit. Helppo skipata.
Sitten osa ajattelemattomuuttaan vastailee palstalaisten kysymyksiin. Täällä usein esiintynyt kysymys, milloin Meena jää kiinni? Ja siihen vastattu yhtä monesti.
Älkää kysykö tulevia ja muistakaa merkata spekulointi.
Sitten on tietysti ne oikeat trollit. Tässä ketjussa ehkä pari tapausta, jotka toisinaan ottaa asiakseen ketjussa kiusaamisen. He tulevat ja menevät. Tuskin ovat edes vakiokatselijoita, kunhan ottavat vähän selvää asioista ja tulevat aiheuttamaan kaaosta, kuten nyt..
Sarjaa kun esitetään näinkin paljon jäljessä meillä, niin pienellä googlauksella saa mehevimmät paljastukset ja eikun trollaamaan.
Sitten kun osa kirjoittajista on öö, hieman tiukkapipoja, on sotatila valmis ja saavat nauttimansa huomion.
Ton kun kaikki pystyis handlaamaan, älä ruoki trolleja. Ne sivuutetaan kommentoimatta, ehkä vaan ilmoitetaan asiattomíksi ja keskustelu jatkukoot.
Nyt on tehty kaikki perusmokat trollien suhteen. Ketjussa on sivutolkulla kiukkusta viestiä toisensa perään. :(
Jätettäis kiusaajat omaan arvoonsa. Ei vastattais niille, jätettäis omaan arvoonsa.
Kiitos ja hyvät pyhät.
Vierailija kirjoitti:
Meena oli huolimaton, kukahan onneton löytää sormuksen ja joutuu seuraavaksi tappolistalle.
Oliko se Andrean sormus?
sormus oli leannan. andrealta oli mom käsikoru ja beniltä avaimet. prinsecin lelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos perustetaan oma ketju "EI juonipaljastuksia" otsikolla. Sitten siitä tulisikin pääketju jatkossa, spoilaajat jää yksin vähemmistöön yksin tänne, entiseen pääketjuun!!!!
Ketäs sitten kiusaatte? Veikkaan että meitä on kuitenkin enemmistö jotka haluaa katella jakso kerrallan ja säilyttää jännityksen. No mä luulen että tää meno rauhoittuu kun koulut alkaa onneks maanantaina. Toi oli varmaan joo sama kuin salkkariketjussa, haluaa vaan saada ketjun poistetuksi. Oli kateellinen kun täällä oli aiemmin hyvä meininki ja hän ei pikku paitaressu edes tiennyt mistä puhutaan!
Mä lasken itseni spoilaajiin, kun spoilaus ei mua häiritse.
Itse en spoilaa, mutta toisinaan luen, jos kohdalle sattuu. Pidän omana tietonani.
Toisinaan ihmettelen, että kuinka ihmiset käyttää nettiä yms. Kun mulle Google toisinaan heittelee Emmerdale otsikoita brittilehdistä. Kuka hahmo kuolee tai näyttelijä on tulossa/lähdössä sarjasta. Eikö muille sitten algoritmit näitä eteen heittele..?
Eikä kaikilta spoilaaminen ole kiusaamista.
Osa on kivasti laittanut sen Spoiler ilmoituksen ja välilyönnit. Helppo skipata.
Sitten osa ajattelemattomuuttaan vastailee palstalaisten kysymyksiin. Täällä usein esiintynyt kysymys, milloin Meena jää kiinni? Ja siihen vastattu yhtä monesti.
Älkää kysykö tulevia ja muistakaa merkata spekulointi.
Sitten on tietysti ne oikeat trollit. Tässä ketjussa ehkä pari tapausta, jotka toisinaan ottaa asiakseen ketjussa kiusaamisen. He tulevat ja menevät. Tuskin ovat edes vakiokatselijoita, kunhan ottavat vähän selvää asioista ja tulevat aiheuttamaan kaaosta, kuten nyt..
Sarjaa kun esitetään näinkin paljon jäljessä meillä, niin pienellä googlauksella saa mehevimmät paljastukset ja eikun trollaamaan.Sitten kun osa kirjoittajista on öö, hieman tiukkapipoja, on sotatila valmis ja saavat nauttimansa huomion.
Ton kun kaikki pystyis handlaamaan, älä ruoki trolleja. Ne sivuutetaan kommentoimatta, ehkä vaan ilmoitetaan asiattomíksi ja keskustelu jatkukoot.
Nyt on tehty kaikki perusmokat trollien suhteen. Ketjussa on sivutolkulla kiukkusta viestiä toisensa perään. :(
Jätettäis kiusaajat omaan arvoonsa. Ei vastattais niille, jätettäis omaan arvoonsa.
Kiitos ja hyvät pyhät. <3
Minulle algoritmit eivät syötä Emmestä mitään. En ole täydellisen allerginen paljastuksille, mutta haluan itse päättää, jos, koska ja mitä. Siksi en halua niitä tähän ketjuun.
Olen vastaillut näihin trollikeskusteluihin sillä ajatuksella, että niistä kommenteista joku haluaa käydä sen asiallisesti, eikä siis trollina. Mutta osa näistä haastajista on selkeästi vaan haastamassa. Jossain vaiheessa sen kyl huomaa. Siitä jankutuksesta.
Toivottavasti tämä riitely pian loppuu. Hyvän mielen asia muuttuu pahantuulen aiheuttajaksi, ja tämä pieni eskapismi menee pilalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät olenko mä täällä trollaillu pidempään tai sitten tullut äskettäin ketjuun? Täällä voi kuule olla useampikin häiriköijä.
Eli ihan suoraan myönnät olevasi häirikkö! Ylläpito huomio, bannia tälle kiusaajalle kiitos!
Sua varmasti ärsyttää, kun et voi tehdä mitään. Jos minä haluan puhua tulevista, niin minä puhun. Et sinä voi sitä kieltää.
Vierailija kirjoitti:
"Ketäs sitten kiusaatte?" Just joo. Ajattele meitä vaan kiusaajina. Toi sun olettelus kyllä on sitä. Oikeasti tulee paha mieli, kun noin käydään päälle että tässä jotain ilkeilijöitä oltaisiin. Minä aion pitää oikeuksistani kiinni.
Nyt alkoi taas tämä että oletellaan meitä "spoilaajia" koululaisiksi. Nää on kyllä niin kamalaa sakkia nämä "määräilijät". Minä juttelen täällä kuulkaa maanataina mihin minulla on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä alkaa olla harhat tulilla. Ei tänne kehtaa enää kirjoittaa mitään, kun tällaista soopaa saa vastaan.
Kuka täällä muka edes trollaa? Eihän täällä ole lainkaan samanlaista kuin Salkkarit ketjussa.
Ilmottakaa vaan ylläpidolle. Vastauksena kuitenkin varmaans saatte, että ketään ei voi estää kirjoittamasta, ellei kyseessä ole oikeasti jokin vakava juttu. Tämä tuskin ylittää sitä kynnystä.
Taisi Bernice vähän kolahtaa Williin kumminkin. Ei siinä mitään paremmin he yhtään sopis kuin Will ja Kim vaikka taitaa Kim vetää taas pidemmän korren.
Onko muuten Livillä eka mukava sellitoveri? Kaikilla aina ollut hirveitä kiusaajia.