Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, eikös Emma Bartonkin ollut sairaanhoitaja? Kylläpä yhteen kylään osunut kipeitä hoitsuja, kun nyt Meena myös.
Ja Rebeccaa piti joku hoitsu vankina Laclanin käskystä.
Chas luumi pitkään tappaneensa Carlin. Carl kävi Chasin kimppuun tappaakseen ja Chas löi kivellä, luuli Carlin kuolleen. Cameron sen kuitenkin viimeisteli.
Cain auttoi Samin vaimon Alicen eutanasiassa.
Dinglet on hyvin pidetty nyrkkisankareina ja pikku rosvoina maineeltaan. Ei ole tappajia.
Emma muistaakseni tappoi poikansa Finnin. Bartonin Ross ja Kartanon Rebecca muutti lapsineen pois. (Moses Charityn poika ja se Robertin lapsi?) Pete Barton myöhemmin muutti Rossia lähemmäs.
Robert Sugden tappoi Katien Wylien tilalla. Tuuppas lahosta lattiasta läpi. Andy ja Katien olivat ostamassa kys tilaa..
Kathy pisti aikoinaan kahvilan pystyyn. Eric piti samassa tilassa ravintolaa iltaisin ja Kathy kahvilaa päivisin.
Kathy ei ole kuollut, vaan muutti sen kasvatti tyttärensä (veljen muksu) kanssa ausseihin.
Nämä nyt ulkomuistista. Korjatkaa jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Cain "valetappoi" sen Debbien poikaystävä Taten. Onko Cain muuten tappanut ketään vaikka onkin sarjan suurin pahis? Ei?
Entäs Graham? Oliko tappanut?
Cain lähes tappoi tai oli osallisena tai jotain (muisti pelaa pätkittäin) jonkun poliisin kanssa kahakassa. Vai oliko niin, että se kohde sit kuitenkin selvis, mut meinas kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Chas luumi pitkään tappaneensa Carlin. Carl kävi Chasin kimppuun tappaakseen ja Chas löi kivellä, luuli Carlin kuolleen. Cameron sen kuitenkin viimeisteli.
Dinglet on hyvin pidetty nyrkkisankareina ja pikku rosvoina maineeltaan. Ei ole tappajia.Emma muistaakseni tappoi poikansa Finnin. Bartonin Ross ja Kartanon Rebecca muutti lapsineen pois. (Moses Charityn poika ja se Robertin lapsi?) Pete Barton myöhemmin muutti Rossia lähemmäs.
Robert Sugden tappoi Katien Wylien tilalla. Tuuppas lahosta lattiasta läpi. Andy ja Katien olivat ostamassa kys tilaa..
Kathy pisti aikoinaan kahvilan pystyyn. Eric piti samassa tilassa ravintolaa iltaisin ja Kathy kahvilaa päivisin.
Kathy ei ole kuollut, vaan muutti sen kasvatti tyttärensä (veljen muksu) kanssa ausseihin.
Ihanasti muistit nimiä myöyen oikein! Ei sitä Kathya ole sit mainittu täs enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dinglet on hyvin pidetty nyrkkisankareina ja pikku rosvoina maineeltaan. Ei ole tappajia.Emma muistaakseni tappoi poikansa Finnin. Bartonin Ross ja Kartanon Rebecca muutti lapsineen pois. (Moses Charityn poika ja se Robertin lapsi?) Pete Barton myöhemmin muutti Rossia lähemmäs.
Ihanasti muistit nimiä myöyen oikein! Ei sitä Kathya ole sit mainittu täs enää?
Näemmä saanut Ausseissa lapsen. Ja kävi Sethin hautajaisissa. Sellainen mennyt minulta ohi, eli on tainnut olla silloin taukoa katsomisessa.
Voi Priyaa. Ne arvet sen selässä... toivottavasti keskustelumme edes auttoi sitä vähän. Vaikka minullakin on vaikeaa, niin pitäisi silti iloita etten satuttanut itseäni siinä tulipalossa. Se oli kyllä hirveä onnettomuus!
Hei älkää pliis puhuko menneistä. Mä en oo nähny vanhoi jaksoi. En haluu spoilaantuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo pitempään haaveillut että pääsis tuonne kulisseihin vierailemaan. Jotain fanikierroksiahan sinne järjestetään. Av-mammat kasaan ja lähdetään porukalla? :D
Mä olen haaveillut myös 😄 muistan että joskus oli myynnissä fanimatkoja, onkohan enää? Missä päin brittejä tuo kylä sijaitsee?
Ainakin lomalinja järjestää noita matkoja, kiertää myös sydämen asialla sarjan maisemia samalla.
https://www.lomalinja.fi/risteily/vehrea_yorkshire_sydamen_asialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo pitempään haaveillut että pääsis tuonne kulisseihin vierailemaan. Jotain fanikierroksiahan sinne järjestetään. Av-mammat kasaan ja lähdetään porukalla? :D
Mä olen haaveillut myös 😄 muistan että joskus oli myynnissä fanimatkoja, onkohan enää? Missä päin brittejä tuo kylä sijaitsee?
Ainakin lomalinja järjestää noita matkoja, kiertää myös sydämen asialla sarjan maisemia samalla.
https://www.lomalinja.fi/risteily/vehrea_yorkshire_sydamen_asialla
Ihan unelmakohde olisi tuo Emmerdalen kuvauspaikka.
Aika kova Chas oli Liville. Katuukohan myöhemmin.
Missä kohtaa Amelia on tulee raskaaksi kun saa tyttövauvan? Ja ennen kaikkea kenelle?
Käykö toi Meena koskaan töissä? Kaikki päivät hengailee kiusaamassa muita.
Noi juo ihan älyttömästi alkoholia. Tästä varmaan ennenkin ollut puhetta. Mut aina se pistää silmään. Tykkään kyllä itsekin juoda, mutta en ihan päivittäin tai viikottain. Kim lähes kaikissa kohtauksissa lasi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää pliis puhuko menneistä. Mä en oo nähny vanhoi jaksoi. En haluu spoilaantuu!
Menneistä saa puhua kyllä, se jos häiritsee niin pysy poissa ketjusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin arvasin ton ja odotin koska kakaroita alkaa harmittaa. Tuntevat itsensä ulkopuolisiksi kun eivät olleet syntyneet vielä silloin mistä tapahtumista nyt ollaan juteltu. Joskus näinkin päin!
Luulin, että täällä puhutaan Emmerdalen tapahtumista. Mutta tuntuu, että keskustelijat vain haukkuvat toisiaan. Aika tylsä keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Käykö toi Meena koskaan töissä? Kaikki päivät hengailee kiusaamassa muita.
Samaa mietin...taitaa elää lääkäri-siskonsa siivellä vaan, kun työssäkäynti ei maita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin arvasin ton ja odotin koska kakaroita alkaa harmittaa. Tuntevat itsensä ulkopuolisiksi kun eivät olleet syntyneet vielä silloin mistä tapahtumista nyt ollaan juteltu. Joskus näinkin päin!
Menneet vähän kuuluu tähän keskusteluun, kun sieltä juontaa myös monet juonet.
Vierailija kirjoitti:
Aika kova Chas oli Liville. Katuukohan myöhemmin.
Tietenkin katuu. Emmerdalessa kaikki tekevät kaiken aina vaikeimmat kautta.
Välillä todellakin ärsyttää hahmojen epärationaalisuus, mutta joku tässä koukuttaa kuitenkin :D
Aaronin ja hänen suhde olisi tehnyt hyvää kummallekin ajan myötä. Aaron olisi oppinut rentoutumaan ja Ben pitämään puoliaan.