Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ellis sopisi paremmin Bellelle. Priyalle ei yhtään.
Muuten se Charles -papin ex-puoliso lupasi palata vielä poikansa elämään. Ja tuopi myös tyttärensä esiteltäväksi.
Ei vielä ole näkynyt. Mutta jopa eilen oli siihen viittaavaa keskusteluissa.
Kartanon väki on jäänyt nyt sivurooliin.
Johan Bearnicella ja Silmillä on yhteinen makuuhuone ?
Ja sopivasti Kim palaa näyttämölle.Mä luulen että se nainen jonka kanssa Nate "vahingossa" muhinoi onkin se Charles papin tytär ja Ethanin sisko. Sitten se tulee kylään ja Nate ei pääsekään eroon ja salaisuus paljastuu Tracylle.
Tietääköhän se papin tytär isästään ja veljestään? Tää case jäi mulle jotenkin sekavaksi...
Jääköhän tuo Meena koskaan kiinni noista tekemisistään?
Aaron kai lähti pois sarjasta joksikin aikaa. Ihana se hymy siinä lopussa. Tuli itselle hyvä fiilis, vaikka lähtikin kylästä.
Oon jo pitempään haaveillut että pääsis tuonne kulisseihin vierailemaan. Jotain fanikierroksiahan sinne järjestetään. Av-mammat kasaan ja lähdetään porukalla? :D
Mielestäni papin tytär oli nimeltään Noami ja kylään ilmestynyt nainen, jonka luona Nate oli yötä, on nimeltään Fiona.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo pitempään haaveillut että pääsis tuonne kulisseihin vierailemaan. Jotain fanikierroksiahan sinne järjestetään. Av-mammat kasaan ja lähdetään porukalla? :D
Mä olen haaveillut myös 😄 muistan että joskus oli myynnissä fanimatkoja, onkohan enää? Missä päin brittejä tuo kylä sijaitsee?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Benin puhelimessa ollut mitään pääsykoodia, salasanaa tai muuta?
Oli: 1234
Minulta on jäänyt paljon jaksoja väliin. En muista, kuka tämä Adam on, jonka luokse Aaron lähti.
Vierailija kirjoitti:
Minulta on jäänyt paljon jaksoja väliin. En muista, kuka tämä Adam on, jonka luokse Aaron lähti.
Moiran poika. Oli naimisissa Victorian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en muista miksi lähti kylästä? Jonkun murhan takia?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni papin tytär oli nimeltään Noami ja kylään ilmestynyt nainen, jonka luona Nate oli yötä, on nimeltään Fiona.
Voihan olla ettei kertonut ihan oikeaa nimeä natelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mennyt niin, että Moira tappoi Emman, Adam suojeli äitiään tunnustamalla itse, sitten Adam lähti maanpakoon Cainin ja Aaronin avustamana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Benin puhelimessa ollut mitään pääsykoodia, salasanaa tai muuta?
Oli: 1234
Ben ei tainnut osata pelätä, että kukaan aiheuttaisi hänelle mitään pahaa. Se sitten koituikin kohtaloksi.
Kun se baarimuija ilmestyi ja sanoi että Nate oli vaikea löytää, olin varma että hän ilmoittaisi olevansa raskaana. No, ehkä vielä on liian aikaista tietää.
Kaksi kysymystä, ketkä kaikki ovat Emnerdalessa tappaneet ihmisen, Moira, Meena, Dawn, tappoiko Chaskin jonkun hullun joka meinasi tappaa hänet?
Ja mihin joutuivat tuon Emman, joka tappoi miehensä, komeat pojat oliko niitä kaksi vai kolme, toinen lähti jonkun naisen kanssa, joka oli Robertin lapsen äiti, oliko näin? Oliko tämä poika myös Charityn lapsen isä?
Välillä on niin monimutkaista ettei jaksa muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mennyt niin, että Moira tappoi Emman, Adam suojeli äitiään tunnustamalla itse, sitten Adam lähti maanpakoon Cainin ja Aaronin avustamana?
Kaikki aina pakenevat Ranskaan, josta ketään ei koskaan palauteta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kysymystä, ketkä kaikki ovat Emnerdalessa tappaneet ihmisen, Moira, Meena, Dawn, tappoiko Chaskin jonkun hullun joka meinasi tappaa hänet?
Ja mihin joutuivat tuon Emman, joka tappoi miehensä, komeat pojat oliko niitä kaksi vai kolme, toinen lähti jonkun naisen kanssa, joka oli Robertin lapsen äiti, oliko näin? Oliko tämä poika myös Charityn lapsen isä?
Välillä on niin monimutkaista ettei jaksa muistaa.
Eikö Emman poikia ollut Pete, joka Naten kanssa vielä hetki sitten farmia. Se Charityn Moseksen isä, jonka nimi just hukkui päästä ja nuorin, homonörtti...nimi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ellis sopisi paremmin Bellelle. Priyalle ei yhtään.
Muuten se Charles -papin ex-puoliso lupasi palata vielä poikansa elämään. Ja tuopi myös tyttärensä esiteltäväksi.
Ei vielä ole näkynyt. Mutta jopa eilen oli siihen viittaavaa keskusteluissa.
Kartanon väki on jäänyt nyt sivurooliin.
Johan Bearnicella ja Silmillä on yhteinen makuuhuone ?
Ja sopivasti Kim palaa näyttämölle.Joskushan Ellis olikin Bellen kanssa. Ei siitä tainnut vuosisadan rakkaustarinaa tulla.
Niinpä, ja eihän Bellelle kelpaa kuin ukkomiehet, siis naimisissa olevat! Ellis ei ole riittävän varattu bellen makuun.... ( sarkasmia) ;) Se yks tumma tohtori silloin ja Jamie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ kaikkea tää Meena on saanut aikaiseksi - näin sen 18v tytön toimittamisen jokeen ja olen edelleen shokissa. Ei vaikuta järin miellyttävältä tyypiltä..??? 😲
Etkö ole sen jälkeen katsonut Emmerdalea? On tapahtunut vaikka ja mitä kuten voinet kuvitella, kun et katso jotain sarjaa viikkokausiin...
Eikä Lianna ollut edes Meenan ensimmäinen uhri.
Hänhän teilasi jo aikoinaan nuoruuden ystävänsä.
Senkin lavasti "itsemurhaksi" ...Kun Diana joskus viime vuonna , loppukesästä alkoi sitä tutkimaan netistä ja kertoi Meenalle mitä löysi netistä, niin Meenahan sai hirmu RAIVARIT , käski Diana lopettamaan asia tutkimisen ja käski unohtaa koko asian. Että se on myös Meenan tekosia.
Eikä kukaan aavistaa mitään.
Tilanne muuttuu....
Ai niin muuten joo olin jo unohtanut... IHME ettei teilannut Dianea jo silloin kun pääsi liian lähelle Piinan salaisuuksia!
Harmi kun noita tuplajaksoja ei voida näyttää pidempään. Ensi viikolla tulee taas vain yksi jakso per päivä.