Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Miksi muuten poliisi ei ole kysellyt mitään Billyltä illasta, jolloin Ben kuoli? Ben soitti Billylle vähän ennen kuolemaansa ja kertoi kameratallenteesta, jossa näkyy jotain epäilyttävää.
Poliisilla on nyt hallussaan Benin kännykkäja siitä näkyy, kenelle hän on viimeksi soittanut. Billy voisi kertoa, miksi Ben soitti hänelle.
Poliisitutkimukset ovat vasta alussa. Voi olla, että tutkitaan vielä Benin puhelintiedot. Vapautuukohan Liv syytteestä ja selviääköhän todellinen tappaja: Meena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mietti miten Liamin lompsa kestää downshiftailla palstalla. Epäilen että on lääkärin tuloilla luonut kätevän sijoitussalkun ja elelee tuotoilla. On muutenkin aika vaatimattomaan elämäntyyliin tyytyvä, että jos muutaman kuukauden vähän puutarhaa kuopsuttelee niin ei varmaan vielä taloudellinen katastrofi uhkaa.
Mutta ei siitä ole kauaa kun Davidin puodissa Liamin maksukortti ei kelvannut ja Leyla pelasti tilanteen.
Ei kai se kaikkia rahoja samalla tilillä makuuta. Eikö ollut maksamassa Leannan vuoden maailman ympäri matkailuakin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten poliisi ei ole kysellyt mitään Billyltä illasta, jolloin Ben kuoli? Ben soitti Billylle vähän ennen kuolemaansa ja kertoi kameratallenteesta, jossa näkyy jotain epäilyttävää.
Poliisilla on nyt hallussaan Benin kännykkäja siitä näkyy, kenelle hän on viimeksi soittanut. Billy voisi kertoa, miksi Ben soitti hänelle.
Just olin tulossa tänne kirjoittamaan samaa. Billyhän tietää että Meena meni sinne vai tietääkö?
Ihanaa, jotain valoisampaa Aaronille, sai lähteä tosiaan nykyään niin synkeästä kylästä ja kiukuttelevasta, juopottelevasta Livistä.
Dinglen suku on kiinteä ja pitää aina toistensa puolta. Liv itkee Aaronin perää sydäntäsärkevästi. Aaronin jättäessä kylän Cain ja Aaronin äiti hyvästelevät tämän liikuttuneena.
Vierailija kirjoitti:
Mä en noteeraa mitenkään näitä häirikkö Mielenterveys potilaita.
Toivottavasti Livi pääsee kohta vapauteen ihan lopullisesti.
Ihme kun poliisit eivät juurikaan reakoi sitä että, : kuka poisti päältä valvontakamerat...
Ei ainakaan känninen Livi.Faith , Cain ja Chas ovat mun suosikkeja.
Vahvaa suorittamista taas Emnerdalen poliisilta. Luulisi heidän tajuavan että todennäköisesti pitää olla työntekijä tai hakkeri että osaa poistaa valvontakameravideot.
Meena murhaa ihmisiä jatkuvasti, tekee muita hirmutekoja ja urkkii ovelasti tietoja rikostapauksista muilta kyläläisiltä. Miksei kyläläiset jo huomaa hänen kierouttaan ja tekoystävällisyyttään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on yksinkertainen. Jokaisella on oikeus kirjoittaa mitä haluaa. Ei ole oikeutta kieltää.
Tällä mennään
Ja Emmerdalea SAA kutsua miksi kukakin haluaa.
Olipa Emis, Emmu, Emppu, Emmentaali tai daali tai ihan mikä tahansa.
Se ( tunnettu) kommentoija joka puuttuu epäoleelliseen tai äksyää ja kettuilee on se 🐒💩Mitä tahansa ei saa kirjoittaa ja on epäkohteliasta väkisin kirjoittaa sellaista, joka isoa osaa harmittaa. Isoa osaa harmittaa Emmerdale-nimen vääntely ja sinun typerät äksy-harhasi. Voisit 💩 poistua, ole hyvä.
Siinä olet kyllä oikeassa, että mitä tahansa ei voi kirjoittaa. Mutta tuolla , mitätahansa, tarkoitetaan että ei haasta riitaa, eikä lähetä kiukkuisia kommentteja.
Suurinosa on sitä mieltä että se ei vaivaa yhtään, että miksi Emistä kutsutaan,
vaan se on suurin häirintä kun äksyillään toisten kirjoittamis-tyylistä.
vaimoni kutsuu yleensä Emmerdalea Empuksi. ja minä Emikseksi. [/q
Miksi valehtelet? Suurinta osaa todellakin häiritsee sinun Emmerdale-vääntelysi.
Miksi kiukuttelet? Sähän et mitenkään voi tietää, mitä mieltä kukin on yhtään mistään mitään. Ethän sä mitenkään voi edes tietää kuinka monta keskustelijaa tässä ketjussa on esim yhden päivän aikana. Jos keskustelijoita olisi vaan me kolme, niin sähän olisit alakynnessä, kun mua ei kiinnosta toi nimien vääntely.
Tietenkin vaikeuttaahan se keskustelua, jos sanoo Bobia Pamelaksi, mutta eipä se mun nokkaani kaiva pidempiä. Jos en pysy kärryillä siirryn seuraavaan. Tee säkin niin, äläkä taas ota ittees ja ala räyhää joutavista.
Rish ei olekaan niin hyväntahtoinen ja epäitsekäs, kun olen luullut hänen olevan. Hän vaatii avioeroa ja elatusapua Manpreetiltä,. Lisäksi takaisin rahoja, joita häneltä on mennyt Manpreetin velkojen maksuun. Rish ei ole enää rakkauden sokaisema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun poliisit eivät juurikaan reakoi sitä että, : kuka poisti päältä valvontakamerat...
Vahvaa suorittamista taas Emnerdalen poliisilta. Luulisi heidän tajuavan että todennäköisesti pitää olla työntekijä tai hakkeri että osaa poistaa valvontakameravideot.
Eikö se Liv ole töissä siellä? Helpostihan kamerat pois päältä saa kuka vaan, ei se paljon vaadi. Jos olisivat tallentavia kameroita, niin tallenteiden poistaminen olisi aivan eri juttu. Ei sekään vaikeata, mutta vaatii aikaa ja keskittymistä. Sitä ei varmaan känniääliö-Livillä olisi ollut, mutta valvontakameroiden sammutus naps vaan pois päältä... voisi onnistuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Liv ollutkin siellä töissä?
Vierailija kirjoitti:
Rish ei olekaan niin hyväntahtoinen ja epäitsekäs, kun olen luullut hänen olevan. Hän vaatii avioeroa ja elatusapua Manpreetiltä,. Lisäksi takaisin rahoja, joita häneltä on mennyt Manpreetin velkojen maksuun. Rish ei ole enää rakkauden sokaisema.
Onhan Rishi tähän mennessä ollut mukava ja kaikkea kivaa. Ekaa kertaa häntä rikottiin kunnolla ja kun sen tekee rakas noin vaan puskista, niin miksi ihmeessä siinäkin tilanteessa pitäisi ymmärtää ja olla kiva?
Muija tuli Rishin elämään, varasteli ja juoni, maksatti jättivelkansa Rishillä noineen vaan. Nyt on hyvä aika vaatia tasausta. Rishi on aivan oikeassa vaatiessaan elatusta.
Aika hepposilla todisteilla Liville nostetaan syyte niinkin vakavasta rikoksesta kuin murhasta. Livin DNA Benin kynsien alla todistaa vain, että Ben koski Liviin. Ei toisin päin. Vihaisuus videonauhalla ei myöskään todista murhaa. Ei kait siinä nauhalla tullut edes mitään tappouhkauksia? Puhelimen vieminen ei myöskään todista murhaa, eikä känniörvellysvideon poistaminen.
Onneksi se yksi itkupilli poistui sarjassa. Hyvähän se on, että mieskin osaa itkeä ja näyttää tunteensa, mutta joku roti. Aaron on jatkuvasti itkemässä.
Ärsyttää se kun Meenalla aina käy tuuri. Meena ehti jo tunnustaa Benille, että yritti hukuttaa Vicin. Ben pääsi pakoon, mutta tietenkin Meenan tuurilla Ben palasi varmistamaan että Meena on kunnossa. Miten Meena voikin olla niin varma onnistumisestaan, että nytkin tunnusti uhrilleen jo ennen kuin oli varmaa että saa uhrin hengiltä? Avoimessa huoneessa en voisi mitenkään pitää varmana, että nainen saa ilman tappovälineitä tapettua terveen miehen. Meenan tuurilla vielä sattui Liv riehumaan kännissä juuri sopivaan aikaan.
Billy on muuten tosi komea.
Vierailija kirjoitti:
Billy on muuten tosi komea.
Helposti sarjan komein.
Hauskaa, että Adam mainittiin pitkästä aikaa.