Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
14161/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pollard on saaneen näkönen.

Vierailija
14162/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faithilla on niin iso suu, että sinne saa työnnettyä sen kuuluisan tulitikkupuntin, eikä ota edes reunoista kiinni. Ja aina aukomassa sitä väärässä paikassa. Hyvä että aaron lähti, jos tuo pillittäminen nyt sarjassa vähenisi. Upeita jaksoja on syksyn mittaan ollut paljon, maissipeltoseikkailut, meenan kepposet sun muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14163/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Butch kuollut kun se lentsikka putos Emmerdalen kadulle...?

Tuskin. Mä en lentsikka aikaan vielä kattonut, enkä Beniä muista. Sen tiedän siitä, että Chris Tate invalidisoitui lentsikkaonnettomuudessa. Hän oli kiukkusena Kartanolla, kun aloin seurata. Kuntoutukset tehty jne.

Butch oli yksi mun lemppareista. Marlonin kanssa keekoilivat pitkin kyliä ja tekivät murtokeikkoja ja kävivät lyömässä hevosista vetoa. Sitäkin paikkaa näytettiin tuon tuosta.

Jossain vaiheessa Butch stalkkas yhtä punapäätä. Oli ihastunut siihen ja kuvitteli silmällä pidon olevan sopivaa.. sittemmin rakastui Emilyyn.

Vierailija
14164/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti jo viikko pari sitten kysästä, että mitä Jain kasvoille on tapahtunut.

Onko se käynyt silotuksessa vai mitä hiiveliä?

Vierailija
14165/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän rishin varalle on keksitty? Kenen kanssa alkaa seurustelemaan?

Vierailija
14166/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän rishin varalle on keksitty? Kenen kanssa alkaa seurustelemaan?

Varmaankin Meenan?

Vierailija
14167/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti jo viikko pari sitten kysästä, että mitä Jain kasvoille on tapahtunut.

Onko se käynyt silotuksessa vai mitä hiiveliä?

Mä huomasin tänään! Musta kasvojen alaosa olisi jotenkin leveämpi...oudolla tavalla?

Vierailija
14168/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on yksinkertainen. Jokaisella on oikeus kirjoittaa mitä haluaa. Ei ole oikeutta kieltää.

Tällä mennään

Ja Emmerdalea SAA kutsua miksi kukakin haluaa.

Olipa Emis, Emmu, Emppu, Emmentaali tai daali tai ihan mikä tahansa.

Se ( tunnettu) kommentoija joka puuttuu epäoleelliseen tai äksyää ja kettuilee on se 🐒💩

Mitä tahansa ei saa kirjoittaa ja on epäkohteliasta väkisin kirjoittaa sellaista, joka isoa osaa harmittaa. Isoa osaa harmittaa Emmerdale-nimen vääntely ja sinun typerät äksy-harhasi. Voisit 💩 poistua, ole hyvä.

Siinä olet kyllä oikeassa, että mitä tahansa ei voi kirjoittaa. Mutta tuolla ,  mitätahansa, tarkoitetaan että ei haasta riitaa, eikä lähetä kiukkuisia kommentteja.

Suurinosa on sitä mieltä että se ei vaivaa yhtään, että miksi Emistä kutsutaan, 

vaan se on suurin häirintä kun äksyillään toisten kirjoittamis-tyylistä.

vaimoni kutsuu yleensä Emmerdalea  Empuksi. ja minä Emikseksi. [/q

Vierailija
14169/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on yksinkertainen. Jokaisella on oikeus kirjoittaa mitä haluaa. Ei ole oikeutta kieltää.

Tällä mennään

Se ( tunnettu) kommentoija joka puuttuu epäoleelliseen tai äksyää ja kettuilee on se 🐒💩

Siinä olet kyllä oikeassa, että mitä tahansa ei voi kirjoittaa. Mutta tuolla ,  mitätahansa, tarkoitetaan että ei haasta riitaa, eikä lähetä kiukkuisia kommentteja.

vaimoni kutsuu yleensä Emmerdalea  Empuksi. ja minä Emikseksi. 

Vierailija
14170/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähtee AARON! JUURI ALKAA TV MEILLÄ.

HAH.. Liv syksyllä. Chas pettäää Paddyä.

Joku ei kestänyt aikaisempaa txt tietoa siitä että juuri tapahtuu tänään siitä että juuri illan jaksossa tönäön 4.1 AARON lähteä pois ja ilmiantoi ja poistoon meni.

Jouluna A soitti Paddylle Italiasta ja on ital poikaystävä. Adamista ei tietoa missä on.

Danny osallistui Olen julkkis hakekaa minut pois realityyn Walesissa ja voitti sen. Viimeksi on oli joulu näytelmässä.

Niin mikä oli asiasi?

Vierailija
14171/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä vaikeina aikoina sitä pitäisi yrittää ajatella positiivisesti ja tukea toisiamme. Ei nyt riidellä, jookos. Minulla ainakin on ollut tänään oikein fantastinen päivä!

Vierailija
14172/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en noteeraa mitenkään näitä häirikkö Mielenterveys potilaita.

Toivottavasti Livi pääsee kohta vapauteen ihan lopullisesti.

Ihme kun poliisit eivät juurikaan reakoi sitä että, : kuka poisti päältä valvontakamerat...

Ei ainakaan känninen Livi.

Faith , Cain ja Chas ovat mun suosikkeja.

Vierailija
14173/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei kestänyt aikaisempaa txt tietoa siitä että juuri tapahtuu tänään siitä että juuri illan jaksossa tönäön 4.1 AARON lähteä pois ja ilmiantoi ja poistoon meni.

Jouluna A soitti Paddylle Italiasta ja on ital poikaystävä. Adamista ei tietoa missä on.

Danny osallistui Olen julkkis hakekaa minut pois realityyn Walesissa ja voitti sen. Viimeksi on oli joulu näytelmässä.

Aaronin lähtö oli ok paitsi musiikki josta katsojat eivä pitäneet. Musiikki valinnat ei oikein ole ollet hyviä viime aikoina vrt vuosia sitten esim. viimeksi Bob soitti pim pom Durandurania 90 luvultta uutena vuonna ja Willapakan asiakkaat vaati lopettamaan.

Vierailija
14174/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en noteeraa mitenkään näitä häirikkö Mielenterveys potilaita.

Toivottavasti Livi pääsee kohta vapauteen ihan lopullisesti.

Ihme kun poliisit eivät juurikaan reakoi sitä että, : kuka poisti päältä valvontakamerat...

Ei ainakaan känninen Livi.

Faith , Cain ja Chas ovat mun suosikkeja.

Ai se tekee musta mielenterveyspotilaan, kun yritän selittää oikeuksiani? Nyt alkaa mennä tää nimittely ja syrjintä niin pitkälle, että taidanpa ottaa oikeasti ylläpitoon yhteyttä.

Vierailija
14175/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaronin lähtö oli ok paitsi musiikki josta katsojat eivä pitäneet. Musiikki valinnat ei oikein ole ollet hyviä viime aikoina vrt vuosia sitten esim. viimeksi Bob soitti pim pom Durandurania 90 luvultta uutena vuonna ja Willapakan asiakkaat vaati lopettamaan.

Ai se Aaronin ja Benin biisi? Enpä usko että fiktiiviset hahmot miettii että mistä musiikista katsojat tykkää...

Vierailija
14176/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä oli asiasi?

Pitäisikö sinun mennä hakemaan apua? Joulu meni huonosti näemmä.

Vierailija
14177/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä oli asiasi?

Pitäisikö sinun mennä hakemaan apua? Joulu meni huonosti näemmä.

😂 Ja näemmä myös Uusi vuosi 🤭

Vierailija
14178/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, liittyykö tähän, mut ihan paras kohtaus oli, kun Bernice lauloi Real Slim Shadya. Jotenkin hauskan ristiriitainen.

Vierailija
14179/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mietti miten Liamin lompsa kestää downshiftailla palstalla. Epäilen että on lääkärin tuloilla luonut kätevän sijoitussalkun ja elelee tuotoilla. On muutenkin aika vaatimattomaan elämäntyyliin tyytyvä, että jos muutaman kuukauden vähän puutarhaa kuopsuttelee niin ei varmaan vielä taloudellinen katastrofi uhkaa.

Mutta ei siitä ole kauaa kun Davidin puodissa Liamin maksukortti ei kelvannut ja Leyla pelasti tilanteen.

Vierailija
14180/44652 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä mennään

Mitä tahansa ei saa kirjoittaa ja on epäkohteliasta väkisin kirjoittaa sellaista, joka isoa osaa harmittaa. Isoa osaa harmittaa Emmerdale-nimen vääntely ja sinun typerät äksy-harhasi. Voisit 💩 poistua, ole hyvä.

vaimoni kutsuu yleensä Emmerdalea  Empuksi. ja minä Emikseksi. [/q

Miksi valehtelet? Suurinta osaa todellakin häiritsee sinun Emmerdale-vääntelysi.

Ketju on lukittu.