Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
12381/44652 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tasa-arvoiselta vaikuta Kimin ja Willin suhde

Vierailija
12382/44652 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs toi Chloe yhtäkkiä tupsahti??? Jäikö mulla jotain välistä kun en ole kuullut että olisi sen tulosta ollut puhetta. Enkä muistanut sitäkään että Gemmalla oli tytär. Luulisi että mummonsa olisi jotain intoillut kun kuolleen tyttärensä tytär tulee! Olihan Gemma Bobin naisen tytär, en muista taaskaan nimeä. Kahvilan pitäjää tarkoitan etten muista nimeä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12383/44652 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt muistin, Brenda tietenkin, se Chloen mummo...

Vierailija
12384/44652 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut, että Chloen siskon sydän annettiin Sarahille. En usko että mitään yhteyttä Brendaan... korjatkaa jos olen väärässä

Vierailija
12385/44652 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen luullut, että Chloen siskon sydän annettiin Sarahille. En usko että mitään yhteyttä Brendaan... korjatkaa jos olen väärässä

Ok sit mä ymmärsin väärin kun muistelin että Brendan tyttö oli Gemma, hänkin kuoli, siksipä yhdistin häneen.

Vierailija
12386/44652 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut tuolle Sarahin näyttelijälle, että se on oudon näköinen. Siis todella oudon.

Vierailija
12387/44652 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brendan tytär oli Gemmie ja häneltä jäi poika jota Nikhil Jain veli kasvattaa Kanadassa muistaakseni.

Tämän Chloen siskon Gemman sydän on tosiaan Sarahilla.

Steph piti kellarissa vankina ystäväänsä Shellyä joka oli romanttisessa suhteessa Alanin kanssa. Minun muistikuvieni mukaan Step tappoi Shellyn työntämällä tämän laidan yli laivalta.

Alan muuten perusti majatalon. Oli tosiaan vanhemmiten hyväsydäminen mutta sarjaan tullessaan ahne pisnemies. Tricia oli Stephin tytär hyväsydäminen hänkin.

Vierailija
12388/44652 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brendan tytär oli Gemmie ja häneltä jäi poika jota Nikhil Jain veli kasvattaa Kanadassa muistaakseni.

Tämän Chloen siskon Gemman sydän on tosiaan Sarahilla.

Steph piti kellarissa vankina ystäväänsä Shellyä joka oli romanttisessa suhteessa Alanin kanssa. Minun muistikuvieni mukaan Step tappoi Shellyn työntämällä tämän laidan yli laivalta.

Alan muuten perusti majatalon. Oli tosiaan vanhemmiten hyväsydäminen mutta sarjaan tullessaan ahne pisnemies. Tricia oli Stephin tytär hyväsydäminen hänkin.

Ai niinhän se olikin, Gemmie ja Gemma niin samantapaiset nimet niin siksi hämäännyin ja sotkin ne keskenään. Sit vielä se kun puhui äitinsä kuolleen niin senkin takia sotkin nää. Kiitti tämä valaisi taas paljon!

Vierailija
12389/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brendan tytär oli Gennie (nimestä Genesis) eikä Gemmie. Gennie oli alunperin Schadrach Dinglen lapsi jonka Brenda adoptoi.

Vierailija
12390/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen jotain vilunkia tuon Chloen suunnalta...

Ei kai se ole vilunkia, jos tykkää tytöistä ja on ihastunut Sarahiin?

Vierailija
12391/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se, mutta jotenkin oli metkoja ilmeitä ja oli selin koko ajan jutellessaan Sarahin ja Noahin kaa... ymmärsin et kuollut siskonsa tykkäsi tytöistä, eikä Chloe... vai?

Vierailija
12392/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ärsyttää aina vain toistuva juonikuvio: taviksilla on krooninen rahapula ja isoilla kihoilla on varaa kylvää rahaa ihan mihin vain. Koskaan ei käy oikein ilmi mistä he sitä saa. Sit käy joku epäonninen kömmähdys ja tavis on kusessa rahapulansa kanssa. Ei mene kauaakaan kun joku näistä rikkaista kelmeistä on tarjoamassa rahanippua jotain epäilyttävää toimintaa vastaan. Siitä se soppa vasta syntyykin. Lopulta tavis on vielä pahemmassa pulassa, rikkaalle ei käy mitään. Ja vielä se että rahakkaat on aina jonkusortin kusipäitä ja psykoja. Onko kukaan rikas tässä sarjassa koskaan ollut hyväsydäminen?

Eikös se Alan ollu aika varakas pubin pitäjä ja ystävällinen kans? Muistanko oikein?

Oli kyllä, muistan hänet aina hymyilevänä ja ystävällisen lempeänä setähahmona :) R.I.P. Siihen aikaan pubilla meni loistavasti, nyt Marlon ja Chas ovat ihan nesteessä, se toinen keltainen siis, ei olut... Koronan syytäköhän sekin, kyllähän briteille aina olut maistuu!?

Alan Turner oli hyväntahtoinen ja leppoisa pubinpitäjä, mutta tyttärensä Mary Stephanie "Steph" Stokes oli yksi monista Emmerdalen pahiksista.

Muistan Stephanien, eikös vanginnut jonkun kellariin, kenet?

Shelleyn. Isänsä Alanin naisystävän.

Vierailija
12393/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sanonut tuolle Sarahin näyttelijälle, että se on oudon näköinen. Siis todella oudon.

Itse olet outo.

Hän on näyttelijä ja osaa muuntautua roolihahmoonsa. Ymmärrät kai, että oikeassa elämässä et välttämättä tunnistaisi heitä.

Vierailija
12394/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brendan tytär oli Gennie (nimestä Genesis) eikä Gemmie. Gennie oli alunperin Schadrach Dinglen lapsi jonka Brenda adoptoi.

Niinpä niin; Gennie Walker.

Täällä keskustellaan Emmerdalesta, vaikka ei edes tiedetä hahmojen nimiä.

Vierailija
12395/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh. Täällähän ne keskustellessa selviää...

Hauska toi Chasin ponnari. Harvoin on hiukset kiinni, ni aluks katoin et kuka

Vierailija
12396/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se, mutta jotenkin oli metkoja ilmeitä ja oli selin koko ajan jutellessaan Sarahin ja Noahin kaa... ymmärsin et kuollut siskonsa tykkäsi tytöistä, eikä Chloe... vai?

Jos sisko tykkäsi tytöistä, ei kai se pois sulje, etteikö Chloekin voisi tykätä?

Vierailija
12397/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh. Täällähän ne keskustellessa selviää...

Hauska toi Chasin ponnari. Harvoin on hiukset kiinni, ni aluks katoin et kuka

Chasin hiukset on harventuneet.

On Charitykin muuttunut.

https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/20/750x445/1377490.jpg

Vierailija
12398/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok sit mä ymmärsin väärin kun muistelin että Brendan tyttö oli Gemma, hänkin kuoli, siksipä yhdistin häneen.

Brendan tyttö oli Gennie.

Vierailija
12399/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko olla noin ylimielinen? Vuosikymmenien varrella on ollut satoja hahmoja, ainakin. Jos on joitakin henkilöitä ollut kuvioissa monta vuotta sitten kuten Gennie, niin ei kaikkia nimiä voi muistaa. Ette te nuoretkaan, saati kun elät näihin ikävuosiin kuten me maan matoset ikäloput sarjan ikiystävät!

Vierailija
12400/44652 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjata saa mutta miksi pitää korostaa omaa tietämystään. ketjua olisi kivempi kommentoida jos ei tarttis kaikkea kirjoittamaansa oikolukea moneen kertaan. Gennie muuttui nyt Gemmieksi pahoittelut.

Ketju on lukittu.