Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43621)

Vierailija
1121/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin lapsiystävällisempi kohjelma kuin Salkkarit, jossa joka hikikohtaus näytetään pitkään ja tarkasti.

Vierailija
1122/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi plääh tuota Debbietä. Miten ihmeessä Ross jaksaa roikkua tuon perässä, en tajua? Joskus hän oli lempihahmoni, mutta sitten hänestä tuli tuollainen "lapseni-on-sairas-eikö-kukaan-tajua-miten-rankkaa-minulla-on-eikä-kenelläkään-muulla-ole-koskaan-ollut-lapsia-ai-niin-onhan-minulla-se-toinenkin-lapsi-mutta-eihän-hänestä-tarvitse-välittää-koska-hän-ei-ole-sairas" -marttyyri. 

Mikäköhän muoti tämä hiusten palkkivärjäys on? Sekä Debbiellä että Harrietilla on leukaperistä alaspäin värjätyt latvat. Hirveän raskas vaikutelma. Ei ihme että vetää suupieliä alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkiä muuten mietin, mihinkäs se Moses katosi? 

Mulle tuli sama mieleen eilen!

Charity katosi johonkin, ja Moseksen isi vaan muhinoi poikansa siskopuolen kanssa :D

Käsikirjoittaja taisi unohtaa koko vauvan (?) johonkin.

Entäpä Charityn toinen poika, Noel? Ei ole häntäkään näkynyt.

Noah eikä Noel. Charityn lapset on aina olleet esillä hyvin satunnaisesti samoin kuin esim Samin Samson. Bobin Cathya ja Heathia näkee vieläkin harvemmin

Vierailija
1124/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charity katosi johonkin, ja Moseksen isi vaan muhinoi poikansa siskopuolen kanssa :D

Noah on se toisen pojan nimi eikä Noel. Mutta eipä ole näkynyt.

Vierailija
1125/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Charity lähtenyt Chastityn luokse, sinne Olivian äidin tykö? Olisko tuo ottanut lapsensa silleen äidillisesti mukaan? (tuskin) Sen takiahan se Debbie emännöi pubissakin nyt..

Vierailija
1126/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Charity lähtenyt Chastityn luokse, sinne Olivian äidin tykö? Olisko tuo ottanut lapsensa silleen äidillisesti mukaan? (tuskin) Sen takiahan se Debbie emännöi pubissakin nyt..

No onhan Charity ollut paikalla viimeksi viime viikon jaksoissa. Mosesta ei ole näkynyt ainakaan puoleen vuoteen. 

Vierailija
1127/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noah eikä Noel. Charityn lapset on aina olleet esillä hyvin satunnaisesti samoin kuin esim Samin Samson. Bobin Cathya ja Heathia näkee vieläkin harvemmin

Mutta Bobin lapsien ja Samsonin kohdalla se näkymättömyys on paljon uskottavampaa. Samsonia hoitavat myös Zack ja Lisa ja Samkin on tiukasti kotona. Bobin lapsia hoitaa myös Brenda ja tämä pariskunta ei liehu ympäri maailmaa rötöstelemässä ja h*oraamassa. Mosesin kohdalla on myös outoa se, että hän oli Emmalle niin tärkeä, mutta hän nykyään mieluummin tuppautuu Arthurin ja Laurelin ja Cainin ja Harrietin elämään. 

Vierailija
1128/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Bobin lapsien ja Samsonin kohdalla se näkymättömyys on paljon uskottavampaa. Samsonia hoitavat myös Zack ja Lisa ja Samkin on tiukasti kotona. Bobin lapsia hoitaa myös Brenda ja tämä pariskunta ei liehu ympäri maailmaa rötöstelemässä ja h*oraamassa. Mosesin kohdalla on myös outoa se, että hän oli Emmalle niin tärkeä, mutta hän nykyään mieluummin tuppautuu Arthurin ja Laurelin ja Cainin ja Harrietin elämään. 

Elizaa on näkynyt yllättävän paljon viime viikkoina. Minulle jäi epäselväksi tuliko Elizalle todella joku vamma synnytyksessä? Ihan tavalliselta lapselta vaikuttaa enkä ole huomannut että asiaan olisi enää viitattu.

Vierailija
1129/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi plääh tuota Debbietä. Miten ihmeessä Ross jaksaa roikkua tuon perässä, en tajua? Joskus hän oli lempihahmoni, mutta sitten hänestä tuli tuollainen "lapseni-on-sairas-eikö-kukaan-tajua-miten-rankkaa-minulla-on-eikä-kenelläkään-muulla-ole-koskaan-ollut-lapsia-ai-niin-onhan-minulla-se-toinenkin-lapsi-mutta-eihän-hänestä-tarvitse-välittää-koska-hän-ei-ole-sairas" -marttyyri. 

Mikäköhän muoti tämä hiusten palkkivärjäys on? Sekä Debbiellä että Harrietilla on leukaperistä alaspäin värjätyt latvat. Hirveän raskas vaikutelma. Ei ihme että vetää suupieliä alaspäin.

Nellillä on tosi kauniisti värjätyt hiukset.

Vierailija
1130/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan Charity ollut paikalla viimeksi viime viikon jaksoissa. Mosesta ei ole näkynyt ainakaan puoleen vuoteen. 

Mistä alapeukut? Onko Moses sitten ollut kuvioissa niin, että minulta on mennyt ohi? 

Vierailija
1131/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuota Mosesia nyt ihmettelen sen takia, että kaikkia hänen huoltajiaan ja hoitajiaan on nähty viime aikoina aika paljonkin, mutta Mosesia ei ole missään, ei edes mainita. Bobin lapsia ei luonnollisesti näy, koska häntä ei muutenkaan missään kummoisissa juonikuvioissa näy. Ja hänkin kuitenkin puhuu lapsistaan. 

Vierailija
1132/43621 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elizaa on näkynyt yllättävän paljon viime viikkoina. Minulle jäi epäselväksi tuliko Elizalle todella joku vamma synnytyksessä? Ihan tavalliselta lapselta vaikuttaa enkä ole huomannut että asiaan olisi enää viitattu.

Muistelisin, että hiljattain Meghan nieleskeli kyyneleitään, kun jotkut puhuivat lapsiensa kehityksestä tai jollain tavalla tuli puheeksi se, että Eliza ei ehkä opi samoja asioita kuin muut. Mutta voi olla, että muistan väärin. 

Vierailija
1133/43621 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tuota Mosesia nyt ihmettelen sen takia, että kaikkia hänen huoltajiaan ja hoitajiaan on nähty viime aikoina aika paljonkin, mutta Mosesia ei ole missään, ei edes mainita. Bobin lapsia ei luonnollisesti näy, koska häntä ei muutenkaan missään kummoisissa juonikuvioissa näy. Ja hänkin kuitenkin puhuu lapsistaan. 

Samoin Kylea ei ole näkynyt tai mainittu pitkään aikaan, vaikka Cain ja muut Dinglet ovat olleet pääosissa viime aikoina.

Toki Zak on huoltaja nykyään mutta luulin että poika kuului edes jotenkin Caininkin elämään.

Vierailija
1134/43621 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cp vamma ei näy ulospäin ja jos on lievä, ei välttämättä huomaa edes kanssakäymisessä.

Vierailija
1135/43621 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on outoa tämä keskustelu, kun lapsia ei näy.. Eihän hahmojen elämää näytetä tunnista toiseen. Eikä koko ajan yhdessä.. esim. sillä selittyy Moseksen näkymättömyys, kun Charity ja Ross ei ole yhdessä 24/7, tai Emmakaan niiden kanssa pyöri. Eikö Moses ole myös aloittanut päivähoidon? Moses on myös laajaa Dinglen sukua, että hoitajiahan riittää, kuten Kylen ja Samsonin kohdalla. He kun pitävät yhtä. Nythän Kyle pyörähti Kerryn nelikymppisillä.

Ehkä Vanessan kohdalla olen joskus miettinyt, että missä se muksu on, kun tämä on kuitenkin yksinhuoltaja. Jonka sisko ei ole kertaakaan mielenkiintoa osoittanut.

Leo ja April on niin näkyvästä jonkun vanhempansa kanssa jatkuvasti, ettei niitä tarvii edes miettiä. Rhona, Marlon ja Paddy on saanut homman hoitumaan ja onhan sitten vielä Bob, joka on paljonkin Aprilin kanssa.

Perhana olenhan mä joskus niitä Bobin kaksosia miettinyt.. niitä kyllä näkee todella vähän, mutta Bobin ja Brendan yksityiselämäkin on ollut nyt kortilla yleensäkin. Niitähän näkee vaan kahvilassa tai nythän olivat pitkän aikaa Kanadassa.

Vierailija
1136/43621 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Bobin kahvilan yläkerrassa tällä hetkellä mitään? Sitäkö ei ole tulipalon (viv ja terry kuoli) jälkeen näytetty ollenkaan?

Vierailija
1137/43621 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei tosiaankaan näy ja viinalla lotrataan joka päivä. Voiskohan siitä johtua......

Luvin kyllä lehdestä, että englantilaisilla on todella usealla alkoholiongelma. Ja etelän lomapaikoissa

he ryyppäävät käkenä.

Vierailija
1138/43621 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa täälläkin kapakka, johon menis ryypiskelemään ja saman tien pyydettäisiin töihin tiskin toiselle puolelle. Davidin kaupassa olis myös mukava olla töissä.

Vierailija
1139/43621 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, Charity tuli takaisin, Noah mukana, mutta esitettiinkö siinä että Moses olisi ollut kantokopassa/turvaistuimessa mukana?

Vai kantoiko Charity vaan matkalaukkua?

Poika on nimittäin 2-vuotias.

Vierailija
1140/43621 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä oikeudenkäynti jaksoja onkin jo odoteltu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi