Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Entäs onko Mandyn ponnari irtolisäke vai omat hiukset? Määrätyssä valossa näyttää ponnari ihan erivärisiltä ja -laatuisilta hiuksilta?! Minusta se on irtolisäke, mitä muut tykkää?
Eikku2 kirjoitti:
Joo, ei enää kiinnosta katsoa kuin pätkä sieltä täältä. Vanhasta Emmestä muisto vain.
Harvalla hahmolla enää karismaa, niinkuin monilla oli vuosia sitten.
Juonenkäänteet kököt ja jotain Vinnyä ja isänsä käänteitä esitetään viikkotolkulla.Ikävä on entisiä aikoja Emmerdalessa. Lopun alkua.
Mitkä ovat niitä vanhoja (hyviä) aikoja Emmessä? Kautta aikojen niitä joku kaipailee, mutta tuskin on kaikille sama. Milloin teidän mielestä sarja oli vielä hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Entäs onko Mandyn ponnari irtolisäke vai omat hiukset? Määrätyssä valossa näyttää ponnari ihan erivärisiltä ja -laatuisilta hiuksilta?! Minusta se on irtolisäke, mitä muut tykkää?
Kyllä mun veikkaus on irtolisäke. Ei kait muuten tarttis aina pitää hiuksiaan ponnarilla? Ja ovat jotenkin lisäkkeen "oloiset".
Vierailija kirjoitti:
Williltä kun löytyy tuota kokemusta hauta-arkkujen hankkimisesta ja jopa haudan kaivamisesta, niin hänhän voisi ostaa pois kuleksimasta tuon Faithin hautausauton. Pistäisivät vaikka hautaustoimiston pystyyn Harrietin kanssa.
Hyvä idea, paitsi että Willin ja Harrietin kannattaa muistaa että hautaustoimistot laittaa niitä ruumiita maahan, EI nosta niitä ylös yön pimeydessä :D
Vierailija kirjoitti:
Eikku2 kirjoitti:
Joo, ei enää kiinnosta katsoa kuin pätkä sieltä täältä. Vanhasta Emmestä muisto vain.
Juonenkäänteet kököt ja jotain Vinnyä ja isänsä käänteitä esitetään viikkotolkulla.Ikävä on entisiä aikoja Emmerdalessa. Lopun alkua.
Mitkä ovat niitä vanhoja (hyviä) aikoja Emmessä? Kautta aikojen niitä joku kaipailee, mutta tuskin on kaikille sama. Milloin teidän mielestä sarja oli vielä hyvä?
Mä olen katsonut viime aikoina jaksoja vuosien 2007-2011 tietämiltä. Tuolloin sarjaan oli rantautuneet jo "suuren maailman" jännittävät juonenkäänteet, mutta hahmogalleria oli paljon nykyistä monipuolisempi ja tunnelma idyllisempi.
Miten paljon legendaarisia hahmoja tässäkin jaksossa esiintyy. Ja tuo alkutunnari... 😍
Laajennettuna sanoisin, että aikaväli 1994-2012 oli kultaa. Tuota ennen oli liian hidastempoista ja tuon jälkeen jotenkin liian synkkää ja yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Eikku2 kirjoitti:
Aika ennen kun globalisti mavia alkoi vääristää friikeillä ja tuhota perhe elämää ja arvoja kuten Victorian raskaus ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikku2 kirjoitti:
Mä olen katsonut viime aikoina jaksoja vuosien 2007-2011 tietämiltä. Tuolloin sarjaan oli rantautuneet jo "suuren maailman" jännittävät juonenkäänteet, mutta hahmogalleria oli paljon nykyistä monipuolisempi ja tunnelma idyllisempi.
Miten paljon legendaarisia hahmoja tässäkin jaksossa esiintyy. Ja tuo alkutunnari... 😍
Laajennettuna sanoisin, että aikaväli 1994-2012 oli kultaa. Tuota ennen oli liian hidastempoista ja tuon jälkeen jotenkin liian synkkää ja yksipuolista.
Kun Robert Sugden palasi sarjaan ja Bartonit tulivat v2014 lähtien siihen asti kun Sebastian lähti pois. Olisin kirjoittanut ne 3 lähtemään saman aikaan jonnekkin muualle. Silloin sarja sai ansaitusti paljon palkintoja. Nyt on räpellystä monta vuotta.
Seuraan britti ajassa enkä enää kovin tarkkaan koska ei ole kiinnostavia juonia ja hahmoja enää.
Miksi Cain kiukuttelee kuin pikkulapsi. Taas tätä Dinglejen sotimista, ärsyttävää.
Kyllä tuo Cain on jotenkin lapsellinen ukko
Vaikka Gabby onkin vähän nolo, kun sitkeästi roikkuu Jamien kintereillä kukkakaaligratiineineen, niin kyllä Moiran broidin ideakin kuulostaa tosi julmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Cain on jotenkin lapsellinen ukko
No niin on. Mököttää milloin kenellekkin.
Mulle tuli puun takaa että Mandy on Amanda Dingle.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli puun takaa että Mandy on Amanda Dingle.
Mandy on siis lempinimi Amandasta🙂
Olikohan Paul pyytänyt Alin haukkumaan Mandyä juuri oikealla hetkellä jotta Paul itse saisi Mandyltä pesää?
Kyllä olisi vaikea valita kummalta ottaisi hoidon, gabbylta vai dawnilta. Molemmat viehkeitä, jamiella vaikea valinta edessä
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Paul pyytänyt Alin haukkumaan Mandyä juuri oikealla hetkellä jotta Paul itse saisi Mandyltä pesää?
Miksi Al tekisi sellaisen palveluksen Paulille? Tunteeko ne edes?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi vaikea valita kummalta ottaisi hoidon, gabbylta vai dawnilta. Molemmat viehkeitä, jamiella vaikea valinta edessä
Gabby on kauniimpi, mutta Dawn on ammattilainen.
Kylläpä oli kiva nähdä Tracynkin puuhastelua pitkästä aikaa hyväntuulisena. Tekee varmaan hyvää Natellekin😉 Oli meinaan pitkään yhtä valitusta ja äksyilyä.
Siltä vähän näytti. On muutenkin aika hurja ilmestys, kun on pikimusta tukka, vaalea iho ja kova meikki kirkkaan punaisine huulineen. Hieman sama tyyli kuin Lenita Airistolla.