Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Tracyn osuus sarjassa on jo pitkään ollut narista raskaushormoneista ja vauvan tarvikkeista. Nyt sitten lisättiin mustasukkaisuus raivarit ja yllätys, yllätys -nekin johtui raskaudesta. Jos kaikki naiset olisi tuollaisia miehet eivät varmaan suostuisi tekemään yhtä lasta enempää.
Aivan uskomattoman turha hahmo. En ole koskaan pitänyt hänestä raivostuttavan puhetyylinsä takia, mutta nyt ei pitäisi olla juonellisestikaan mitään tarvetta tuolle. Franck on kuollut, sisko on poissa, vaikka en kyllä pitänyt noistakaan kahdesta hahmosta. Pollardin ruutuaika on riskiryhmätaustan takia ollut todella vähäistä jne. Tämän kokoluokan sarjassa on tietty mahtuu täytehahmoja, mutta niiden soisi olevan huomattavasti vähemmän rasittavia.
Katsoin Emmerdalea pitkästä aikaa. Mukaan oli ilmestynyt niin komea Moiran veli, että taidanpa alkaa taas seuraamaan!
Uskomatonta, että Mandya jotenkin syyllistetään asennoitumisestaan Paulia kohtaan. Dinglet on yleensä omiensa puolella, vaikka he tekisivät väärin, mutta Mandyn pitäisi sietää valehtelua ja manipulointia, koska onhan Paul sentään Vinnyn isä biologisesti. Vinnykin on yksi saakelin nysverö. Kuinka hän kaiken kokemansa jälkeen vielä jaksaa välittää?!? Ymmärtäisin jos Paul olisi hänet kasvattanut. Tunneside olisi kaikesta huolimatta olemassa, vaikkakin ristiriitainen. Mutta tuollainen ilkeä, hylkääjä ihmiskuori kuin Paul on, niin miksi nuo välittää pätkän vertaa.
Ei kai Priya mene tuohon Alin lankaan?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Emmerdalea pitkästä aikaa. Mukaan oli ilmestynyt niin komea Moiran veli, että taidanpa alkaa taas seuraamaan!
Noin mäkin alkuun ajattelin, mutta melko pian alkoi ärsyttämään hahmon yksiulotteisuus. Aina sama virne naamalla joka hetki, eikä sillä ole oikein mitään juonikuviotakaan. Kunhan hengailee virnuilemassa milloin missäkin. Nykyään en kestä katsoa koko tyyppiä enää.
Sama on käynyt Vinnyn kanssa. Miksi se ei edes yritä paeta kun isä käy kimppuun? Senkun jää maahan makaamaan ja antaa toisen vaikka tappaa siihen paikkaan. Olen itsekin lähisuhdeväkivallan uhri, mutta aina on sen verran itsesuojeluvaistoa ollut, että olen sentään yrittänyt paeta tai edes suojata itseä kun toinen hyökkää. Mutta tää vaan makaa tyynenä paikallaan. Mua ahdistaa ja ärsyttää, että tää hakkauskuvio senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu eikä mitään muutosta tapahdu ja kukaan muu ei saa tietää. Kyllä yleensä vähintään lääkäriin pitää tuollaisesta höykkyytyksestä mennä tai edes jollekin asiasta mainitsee. Mut ei. Tää vaan jatkuu.
Kuinka Tracyn ja vauvan käy?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että Mandya jotenkin syyllistetään asennoitumisestaan Paulia kohtaan. Dinglet on yleensä omiensa puolella, vaikka he tekisivät väärin, mutta Mandyn pitäisi sietää valehtelua ja manipulointia, koska onhan Paul sentään Vinnyn isä biologisesti. Vinnykin on yksi saakelin nysverö. Kuinka hän kaiken kokemansa jälkeen vielä jaksaa välittää?!? Ymmärtäisin jos Paul olisi hänet kasvattanut. Tunneside olisi kaikesta huolimatta olemassa, vaikkakin ristiriitainen. Mutta tuollainen ilkeä, hylkääjä ihmiskuori kuin Paul on, niin miksi nuo välittää pätkän vertaa.
Joo, alkaa ärsyttämään koko Vinny. Kuinka nysverö se oikein voi ollakaan? Pelihu_llu faija vetänyt jo turpaan monta kertaa ja jätkä ei saa suutaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Priya mene tuohon Alin lankaan?
Sanos muuta. Vaikuttaa, että on niin rakastunut, että antaa kaiken anteeksi. Debbie on kovempi, ei lämpene noin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hyvin. On myös Cainin lapsenlapsi kyseessä.
Kun tuo mandy on tuollainen ällötys kuin on, niin pitääkö (minunlaisia) katsojia provosoida vielä enemmän ja laittaa se pukeutumaan alati leopardi-kuvioisiin vaatteisiin. Pistäisi nätit normaalit vaatteet päälle ja ottaisi nöyrän asenteen, olisi ihan siedetävä. Mitä tuo kim tekee "työkseen" kun on noin rikastunut? Joe tate teki jotain rakennuttamishommia grahamin avustamana, saattaa kimillä olla samoja touhuja. Onkohan sarjan maskeeraja sairastunut koronaan, paul ja vinny ovat pieksemisten jälkeen täysin naarmuttomia, vaikka vammoja hoidatetaan sairaalassa asti. Tosin molemmat pitelevät kylkeä ja voihkivat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo mandy on tuollainen ällötys kuin on, niin pitääkö (minunlaisia) katsojia provosoida vielä enemmän ja laittaa se pukeutumaan alati leopardi-kuvioisiin vaatteisiin. Pistäisi nätit normaalit vaatteet päälle ja ottaisi nöyrän asenteen, olisi ihan siedetävä. Mitä tuo kim tekee "työkseen" kun on noin rikastunut? Joe tate teki jotain rakennuttamishommia grahamin avustamana, saattaa kimillä olla samoja touhuja. Onkohan sarjan maskeeraja sairastunut koronaan, paul ja vinny ovat pieksemisten jälkeen täysin naarmuttomia, vaikka vammoja hoidatetaan sairaalassa asti. Tosin molemmat pitelevät kylkeä ja voihkivat kyllä.
Joo mua kans on ärsyttänyt jo pitkään, aiemmin jo kirjoitinkin tänne siitä kun ton Mandin pitää noin viimeistä piirtoa myöten noudattaa tota liian kirjavaa leopardityyliä. Jopa "salonkinsa" sisustus on ängetty täyteen samaa leopardityyliä! No sinne on hyvä sit maastoutua jos sattuu joku epämiellyttävä tyyppi tulemaan! ;) Maskeeraajat ja puvustajat tai mitkä lie stylistit taitavat olla koronakaranteenissa...
Miks toi Kim vihaa noin silmittömästi Cainia ja Moiraa kun haluaa tuhota ne molemmat. Vaikka oma poikansa meinas tappaa Moiran kun ajoi sen yli ja pelkurina välttelee vastuutaan ja antaa syyttömien kärsiä puolestaan. Moiralla ainakaan ei olisi mitään syytä joutua niitten silmätikuksi kun oli uhri itse. No ehkä se että on Cainin vaimo...ja Kim jotui jäämään kakkoseks kun halus Cainin itelleen mut on sairasta jos sen takia pitää yritä kaikkensa tuhotakseen heidät!
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Kim vihaa noin silmittömästi Cainia ja Moiraa kun haluaa tuhota ne molemmat. Vaikka oma poikansa meinas tappaa Moiran kun ajoi sen yli ja pelkurina välttelee vastuutaan ja antaa syyttömien kärsiä puolestaan. Moiralla ainakaan ei olisi mitään syytä joutua niitten silmätikuksi kun oli uhri itse. No ehkä se että on Cainin vaimo...ja Kim jotui jäämään kakkoseks kun halus Cainin itelleen mut on sairasta jos sen takia pitää yritä kaikkensa tuhotakseen heidät!
Kim nyt on niin ilkeä ja laskelmoiva ihminen kuin olla ja voi. Itsekkin arvelen hänen Cainia ja Moiraa kohtaan tuntemansa vihan ja kaunan johtuvan alkujaan siitä, kun Cain torjui Kimin lähentelyt.
Onko tapahtunut mitään merkittävää? Olen ollut viikon keskellä korpea erämaamökissä. Mulla on nyt niin veto pois, että en jaksa edes selata keskustelua. Tämän kommentin laitoin viimeisillä voimillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hyvin. On myös Cainin lapsenlapsi kyseessä.
Toivottavasti Tracy poistuisi sarjasta ylipäätään. En jaksa katsoa sitä naamaa yhtään.
Priya antoi taas muistutuksen siitä miten tyhmä hän on...ilmankos häntä on kaikki miehet panneet halvalla. Luulisi että olisi jotain oppinut ja kasvattanut selkärangan ja vähän kovemman kuoren. Al heiluttelee jotain talon kuvia silmien edessä niin heti on hänen pauloissaan taas....säälittävää. Mistä sen tietää onko Al edes ostanut kyseistä taloa, voi olla vain puhetta ja hän näyttää vain jotain random-taloa netistä. Toivottavasti Priya tulee järkiinsä ja unohtaa jo romattiset haaveet Alin suhteen.
Paul voisi jo lähteä sarjasta ja Vinny voisi avata suunsa ja kertoa Mandylle ja Liville Paulin tekemistä pahoinpitelyistä! Vähän toivo ehti herätä kun Mandy oli ostanut menolipun Paulille Lontooseen, mutta ei. Luulisi että äijä itse tajuaisi että olisi paras kadota, häpeäisi edes sen verran.
Kimin pahisrooli on vähän lapsellinen, minua huvittaa ainakin kun sillä on aina niin kovat juonet ja ansat valmiina ja on niin kaikkivoipa....lol! Joskun hänkin kai kohtaa voittajansa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tapahtunut mitään merkittävää? Olen ollut viikon keskellä korpea erämaamökissä. Mulla on nyt niin veto pois, että en jaksa edes selata keskustelua. Tämän kommentin laitoin viimeisillä voimillani.
Ei ihmeempiä, samaa kuin aiemmin: häitä suunnitellaan ja perutaan, petetään kumppaneita ristiin rastiin, synnytykset alkavat ennenaikaisesti, auto-onnettomuuksia, asuntomurtoja, sairaalahoitoa vaativia pahoinpitelyitä päivittäin, ruumiita haudataan lähimetsiin, koululaiset kauppaa huumeita kylällä, sossutädit riistävät pikkulapset äideiltään jne... Kerää voimia vaan rauhassa, hitaasti etenee juoni tässä nyt.
mies47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmeempiä, samaa kuin aiemmin: häitä suunnitellaan ja perutaan, petetään kumppaneita ristiin rastiin, synnytykset alkavat ennenaikaisesti, auto-onnettomuuksia, asuntomurtoja, sairaalahoitoa vaativia pahoinpitelyitä päivittäin, ruumiita haudataan lähimetsiin, koululaiset kauppaa huumeita kylällä, sossutädit riistävät pikkulapset äideiltään jne... Kerää voimia vaan rauhassa, hitaasti etenee juoni tässä nyt.
Hauskasti tiivistetty👏
eri
Ai Luke onkin h_m_stellut aikoinaan. Mutta mitenkähän Victoria siihen suhtautuisi? Eikö se ole pääasia, että nyt ei sekoile muiden kanssa? Ei naisten eikä miesten.
Tracyn osuus sarjassa on jo pitkään ollut narista raskaushormoneista ja vauvan tarvikkeista. Nyt sitten lisättiin mustasukkaisuus raivarit ja yllätys, yllätys -nekin johtui raskaudesta. Jos kaikki naiset olisi tuollaisia miehet eivät varmaan suostuisi tekemään yhtä lasta enempää.