Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43596)

Vierailija
581/43596 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noah on jotenkin ihan väärän ikäinen mun mielessä, tuollainen pikkupoika.

Eikö hän kuitenkin ole Chris Taten poika? Siitä kun Chris kuoli on ihan ikuisuus.

Ja Charity on ehtinyt touhuta vaikka mitä. Ollut kai kaksi kertaa vankilassakin? Ja poika on edelleen noin pieni?

Noah on syntynyt maaliskuun 1. päivä 2004

Mielestäni ihan oikean ikäinen tuossa sarjassa.

Samsonkin venähtänyt näköjään (seuraan vaan sillon tällöin) ja hän on syntynyt 2006 eli on Noahia kaksi vuotta nuorempi.

Noah ei näytä 12-vuotiaalta. Enemmänkin 8-vuotiaalta.

Noahin näyttelijä on syntynyt jo 19.9.2001, joten taitaa se nuori olemus olla ihan omassa päässäsi. :) Kyllä mä olen ollut huomaavinani Noahilla jo pientä äänenmurrosta, ym?

Siis näyttelijä on oikeasti 15-vuotias nyt nähtävissä jaksoissa? Uskomatonta. Näyttääkö hän sinun mielestäsi 15-vuotiaalta?

Mun mielestä näyttää, kun vertaa tyttären kavereihin. Osa pojista alkaa kehittymään vasta tuossa vaiheessa. Muistan kun oma veljeni oli vielä 16 vuotiaana ihan rääpäle ja pikkupoika.

Jos Noahin näyttelijä ei ala kasvamaan, niin hänet vaihdetaan.

Vierailija
582/43596 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei Cain ja Moira palaa enää yhteen. Cain on Harrietin kanssa nykyään enkuissa.

Harriet on sarjan vastenmielisin hahmo, yök.

Oi ei, miksi? Mulla yksi suosikkihahmoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/43596 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei Cain ja Moira palaa enää yhteen. Cain on Harrietin kanssa nykyään enkuissa.

Tylsä, muka-hauska ja ruma (sori).

Vierailija
584/43596 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä hautajaisklippejä kun näytettiin, niin oliko ne Jamesin hautajaiset jo? Eletäänkö nyt kylässä hautajaisten jälkeistä aikaa, vai onko ne vielä edessä päin?

Ei ole ollut hautajaisia. Juuri eilen oli jaksossa että poliisi ei luovuta ruumista vielä.

Kiitos! Niinhän siinä tosiaan sanottiin, en muistanut. :)

Ehkä sittenkin selviää ruumiinavauksessa että ukko on pumpattu täyteen morfiinia.

No, jotenkin se Emma senkin selittää ;)

Ens torstain jaksossa ihmettelevät morfiinin määrää.

Voi vee, miten tyhmiä poliiseja!

Vierailija
585/43596 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mun mielestä taas jännä työura, poliisista papiksi, ja aidosti rohkeaksi ja hyväsydämiseksi kirjoitettu hahmo. Ja minusta myös nätti. Ihanat hiukset.

Vierailija
586/43596 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morfiinin lisäksi poliisi ihmetteli kun Jamesilla ei ollut kenkiä jalassa vaikka oli puku päällä kuitenkin. Eikä kainalosauvoja.

Vierailija
587/43596 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mun mielestä taas jännä työura, poliisista papiksi, ja aidosti rohkeaksi ja hyväsydämiseksi kirjoitettu hahmo. Ja minusta myös nätti. Ihanat hiukset.

Harriet on jätetty liian taustahahmoksi. Hänen taustallaan ja luonteellaan saataisi hyvä voimakas nainen kylään. Valitettavasti hän on nykyään c-tarinoissa kahvilan, pubin ja kirkon vakkarikasvo, ei muuta.

Ehkä sitten Cainin myötä mimmin löytää isompikin porukka.

Ohis

Vierailija
588/43596 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Ross ja Finn jaksavat heilua jossain naamiaisissa heti isän kuoleman jälkeen?

Vierailija
589/43596 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen naishahmo, jonka potentiaalia ei olla hyödynnetty, on Vanessa. Loistonäyttelijä, mutta ainoa iso juoni hänellä on ollut yh:ksi tuleminen.

Vierailija
590/43596 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Emma Barton on kamala ihminen. Se miten pyrki sekoittamaan Ashleyn pään oli todella puhdasta ilkeyttä. Aivan kuin jostain kauhujutusta.

Toivottavasti Emma kamaluus jäi talteen sinne videolle ja kelpaa todistusaineistoksi.

Vierailija
591/43596 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän kuitenkin ole Chris Taten poika? Siitä kun Chris kuoli on ihan ikuisuus.

Ja Charity on ehtinyt touhuta vaikka mitä. Ollut kai kaksi kertaa vankilassakin? Ja poika on edelleen noin pieni?

Samsonkin venähtänyt näköjään (seuraan vaan sillon tällöin) ja hän on syntynyt 2006 eli on Noahia kaksi vuotta nuorempi.

Noahin näyttelijä on syntynyt jo 19.9.2001, joten taitaa se nuori olemus olla ihan omassa päässäsi. :) Kyllä mä olen ollut huomaavinani Noahilla jo pientä äänenmurrosta, ym?

En ole kirjoittaja mutta olen minäkin sitä mieltä että erittäin nuoren näköinen on. Eikä mikään hyvä näyttelijä todellakaan.

Myös roolihahmo on kirjoitettu aika lapselliseksi. Vähän kärjistettynä, tuon ikäisenä Emmerdale tytöt on usein jo raskaana.

Kyllä ne Debbie, Andyt jne olivat paljon parempia tuon ikäisinä sarjassa. Niin hahmoina kuin näyttelijöinä.

Aaronin pikkusiskossa Livissä on ainesta. Hän osaisi näytellä jos käsikirjoittajat saisivat aikaiseksi mielenkiintoisia kuvioita. Ja jotain muuta kuin iänikuisia teiniraskauksia, kiitos!

Livissä on ainesta.

Toivottavasti se Andy palaisi takaisin. Sarja tuntuu jotekin ontolta ilman sitä.

Briteissä on annettu erikoisia kommentteja tänä vuonna. On vihjailtu Andyn paluulla mutta myös Jo:n paluulla.

Se olisi hyvä juoni että ne palaisi yhtä aikaa ja niillä olisi vaikka lapsi!

592/43596 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittaja mutta olen minäkin sitä mieltä että erittäin nuoren näköinen on. Eikä mikään hyvä näyttelijä todellakaan.

Myös roolihahmo on kirjoitettu aika lapselliseksi. Vähän kärjistettynä, tuon ikäisenä Emmerdale tytöt on usein jo raskaana.

Kyllä ne Debbie, Andyt jne olivat paljon parempia tuon ikäisinä sarjassa. Niin hahmoina kuin näyttelijöinä.

Aaronin pikkusiskossa Livissä on ainesta. Hän osaisi näytellä jos käsikirjoittajat saisivat aikaiseksi mielenkiintoisia kuvioita. Ja jotain muuta kuin iänikuisia teiniraskauksia, kiitos!

Livissä on ainesta.

Toivottavasti se Andy palaisi takaisin. Sarja tuntuu jotekin ontolta ilman sitä.

Briteissä on annettu erikoisia kommentteja tänä vuonna. On vihjailtu Andyn paluulla mutta myös Jo:n paluulla.

Josta jostain syystä tykkäsin ihan hitokseen, että voikun tuliskin takas. Andysta en ole koskaan tykännyt, mutta olen tottunut siihen vinkuiitaan.

Kattelin haastatteluja, että Kelvinin oli tarkoitus mennä pullistelemaan lihaksiaan jenkkimarkkinoille, mutta huono kirjanpito nyt sitten palauttais miehen takaisin sarjaan.

Liv on hyvä! :)

593/43596 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Ross ja Finn jaksavat heilua jossain naamiaisissa heti isän kuoleman jälkeen?

Jaksoko? Toinen veti tuskalärvit ja toinen oli ihan happamana.

Mä olin viikko isäni kuolemasta bilettämässä. Ennen hautajaisia. Äitiltä jopa kysyin luvan(abivuosi menossa), hän tuumas, että mene ja pidät hauskaa. No, ei hirveen hauskaa ollut, mutta olipahan jotain muuta hetkeksi.

Vierailija
594/43596 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3910 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livissä on ainesta.

Josta jostain syystä tykkäsin ihan hitokseen, että voikun tuliskin takas. Andysta en ole koskaan tykännyt, mutta olen tottunut siihen vinkuiitaan.

Kattelin haastatteluja, että Kelvinin oli tarkoitus mennä pullistelemaan lihaksiaan jenkkimarkkinoille, mutta huono kirjanpito nyt sitten palauttais miehen takaisin sarjaan.

Liv on hyvä! :)

Tarkoitatko Jo:ta?

Jo ei oikein voi tulla takaisin ilman Andya.

Ainoa juonikuvion minä keksin että jos ne on tavannut uudestaan kun Andy on karkumatkalla ja mennyt yhteen.

Vierailija
595/43596 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätauko :(

Vierailija
596/43596 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.itv.com/emmerdale/picture-preview-mon-26-fri-30-jun

Siis tuo videojuttu tulee vasta nyt ilmi Brittien ajassa.

Vierailija
597/43596 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä kesätaukoa, kaikki jäi niin jännäksi...

Vierailija
598/43596 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut nyt viime aikoina juonipaljastuksia Britanniassa esitettävistä jaksoista ja musta tuntuu, ettei sarja ole edennyt oikein yhtään. Nyky-Emmerdalessa on kyllä ihan kamalasti tylsiä ja turhia hahmoja, joilla ei ole ulottuvuutta. Ja muutenkin sarjasta on tullut jotenkin amerikkalainen kun taas sellainen brittitunnelma on kadonnut kokonaan.

Vierailija
599/43596 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tätä on jo 40 sivua...ääh, täytyy aloittaa lukeminen joskus jo heti aamusta..Emmerdale on paras sarja ikinä, paitsi että siihen on lisätty jo liikaa noita tappamisjuttuja. En ole Salkkareita katsonut enää vuosiin, kyllästyin kun alkoi tulla liikaa dramatiikkaa ja sarja taitaa kääntyä toisten juttuja kuunnellessa pikkuhiljaa sateenkaariväen ohjelmaksi. Toivottavasti Emmerdaleen ei lisätä enempää sitä puolta.

Itse kattelen niitä ihania tapetteja seinillä. Joskus niissä ei ole välitetty kohdistuksista :)

Vierailija
600/43596 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jatkuu, mutta tokihan kaikki fanit tämän tietää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi