Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä hautajaisklippejä kun näytettiin, niin oliko ne Jamesin hautajaiset jo? Eletäänkö nyt kylässä hautajaisten jälkeistä aikaa, vai onko ne vielä edessä päin?
Ei ole ollut hautajaisia. Juuri eilen oli jaksossa että poliisi ei luovuta ruumista vielä.
Kiitos! Niinhän siinä tosiaan sanottiin, en muistanut. :)
Ehkä sittenkin selviää ruumiinavauksessa että ukko on pumpattu täyteen morfiinia.
No, jotenkin se Emma senkin selittää ;)
Ens torstain jaksossa ihmettelevät morfiinin määrää.
Vierailija kirjoitti:
"Moira starts drinking heavily as a means of coping with her grief over the loss of Holly and James and admits to Cain that she had a one night stand with Pete. Cain is devastated and angry but after an intense and bitter row, they sleep together.
In 2017, Moira and Ross set up a chop shop at Butlers as a means to raise money to keep the farm afloat as well as for Sarah Sugden's cancer fund."
Moira makaa Peten kanssa. Eikö se ole hänelle sukua?! Ex - miehensä poika.
Tulispa sille joku uusi ihana rakas.
Pete on Moiran ex-miehen (John) veljenpoika.
Moira ansaitsisi itselleen kunnon ahkeran ja sivistyneen miehen, jonka kanssa pyörittää tilaa. En ole missään vaiheessa ymmärtänyt tätä paritusta Cainin kanssa, koko suhteen alkukin oli niin vastenmielinen ja kaukana romantiikasta.
Cain olisi saanut lähteä Charityn kanssa sinne Ranskaan, täysin loppuunkaluttuja hahmoja molemmat.
Minusta taas Cain on (oli) just sopiva Moiralle. Kumpikin on intohimoisia ja temperamenttisia. Sopivan paha poika Moiran makuun.
Vierailija kirjoitti:
"Moira starts drinking heavily as a means of coping with her grief over the loss of Holly and James and admits to Cain that she had a one night stand with Pete. Cain is devastated and angry but after an intense and bitter row, they sleep together.
In 2017, Moira and Ross set up a chop shop at Butlers as a means to raise money to keep the farm afloat as well as for Sarah Sugden's cancer fund."
Moira makaa Peten kanssa. Eikö se ole hänelle sukua?! Ex - miehensä poika.
Tulispa sille joku uusi ihana rakas.
Ei ole ex-miehen vaan ex-miehen veljen poika.
Vierailija kirjoitti:
Moira ansaitsisi itselleen kunnon ahkeran ja sivistyneen miehen, jonka kanssa pyörittää tilaa. En ole missään vaiheessa ymmärtänyt tätä paritusta Cainin kanssa, koko suhteen alkukin oli niin vastenmielinen ja kaukana romantiikasta.
Cain olisi saanut lähteä Charityn kanssa sinne Ranskaan, täysin loppuunkaluttuja hahmoja molemmat.
Olen samaa mieltä että Cain ja Charity saisi lähteä koko sarjasta. Sen lisäksi että ne on täysin loppuunkuluneita niin ne tuhoaa koko sarjan.
Ollaan yhdessä, ollaan erillään, huijataan, varastetaan ja hakataan.
Muilla hahmoilla sarjassa on paljon mielenkiintoisempia kuvioita ja asioita kuin noilla.
Sitä paitsi Dinglejen määrää pitäisi sarjassa vähentää. Niitä on aivan liikaa
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas Cain on (oli) just sopiva Moiralle. Kumpikin on intohimoisia ja temperamenttisia. Sopivan paha poika Moiran makuun.
Näin minustakin. En ole koskaan tajunnut Cainin ja Charityn juttua, kun Charity vain roikkuu ja lässyttää ja Cainia selvästi vain ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noah on jotenkin ihan väärän ikäinen mun mielessä, tuollainen pikkupoika.
Eikö hän kuitenkin ole Chris Taten poika? Siitä kun Chris kuoli on ihan ikuisuus.
Ja Charity on ehtinyt touhuta vaikka mitä. Ollut kai kaksi kertaa vankilassakin? Ja poika on edelleen noin pieni?Noah on syntynyt maaliskuun 1. päivä 2004
Mielestäni ihan oikean ikäinen tuossa sarjassa.
Samsonkin venähtänyt näköjään (seuraan vaan sillon tällöin) ja hän on syntynyt 2006 eli on Noahia kaksi vuotta nuorempi.
Noah ei näytä 12-vuotiaalta. Enemmänkin 8-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei Cain ja Moira palaa enää yhteen. Cain on Harrietin kanssa nykyään enkuissa.
Harriet on sarjan vastenmielisin hahmo, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä jaksot säväyttäneet. Juonessa monta typerää kohtaa kuten juuri tuo Jamesin pärjäämättömyys Emmaa kohtaan. Paljon jännittävämpää oli Cameronin juonittelut. Ja Peten ja Debbien hääkatastrofi oli kyllä hyvin kirjoitettu. Hommat meni kuin dominopalikat.
Mitäs tyhmää siinä oli? Hänellä oli jalka murtunut ja järjettömässä lääketokkurassa. Mitäs siinä mahdat, kun toinen sitoo tuoliin kiinni? Ei tämä kuitenkaan mikään supersankarielokuva ole. Ihan hyvä, että oli tuon verran realismia, ettei isokaan mies voi rampana ja huumattuna oikein mitään.
James kumautti Emman tajuttomaksi pullolla. Ja sitten lähti könyämään karkuun, murtuneella jalalla, metsään.Mitä jos vaikka olisi itse sitonut Emman? Etsinyt Emman puhelimen? Etsinyt auton avaimet?Joo, siitä tulisi huonoa tv-draamaa.
No joo, tuo metsään lähteminen ei ollut mitenkään järkevää, mutta eiköhän pointti ollut se, että oletti avaimien olevan autossa, mutta kun ei ollutkaan, ei uskaltanut enää mennä sisälle.
Ei uskaltanut, kun ei ollut tehnyt Emmaa vaarattomaksi, vaikka sitomalla.
Millä sä sen teet vaarattomaksi sitomalla kun james oli haavoittunut?
Jos Emma olisi herännyt niin James ei olisi voinut tehdä mitään. Eikä sitä tosiaankaan löydy keskiverto kodista edes köyttä jolla oikeasti pystyisi sitomaan toisen. Sitominen on muuten paljon vaikeampaa kuin luulisi.
Emma oli just sitonut Jamesin, köydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän kuitenkin ole Chris Taten poika? Siitä kun Chris kuoli on ihan ikuisuus.
Ja Charity on ehtinyt touhuta vaikka mitä. Ollut kai kaksi kertaa vankilassakin? Ja poika on edelleen noin pieni?Noah on syntynyt maaliskuun 1. päivä 2004
Samsonkin venähtänyt näköjään (seuraan vaan sillon tällöin) ja hän on syntynyt 2006 eli on Noahia kaksi vuotta nuorempi.
Noahin näyttelijä on syntynyt jo 19.9.2001, joten taitaa se nuori olemus olla ihan omassa päässäsi. :) Kyllä mä olen ollut huomaavinani Noahilla jo pientä äänenmurrosta, ym?
Pojat nyt muutenkin tuossa iässä näyttää nuoremmalta. Pikku riikkisiltä jopa osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minustakin. En ole koskaan tajunnut Cainin ja Charityn juttua, kun Charity vain roikkuu ja lässyttää ja Cainia selvästi vain ärsyttää.
Moira ja Cain ei sovi yhteen.
Moira on hyvä ja ahkera ihminen. Tehnyt paljon virheitä mutta pohjimmiltaan.
Cain on suoraan sanottuna täysi k*****ä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noahin näyttelijä on syntynyt jo 19.9.2001, joten taitaa se nuori olemus olla ihan omassa päässäsi. :) Kyllä mä olen ollut huomaavinani Noahilla jo pientä äänenmurrosta, ym?
En ole kirjoittaja mutta olen minäkin sitä mieltä että erittäin nuoren näköinen on. Eikä mikään hyvä näyttelijä todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä että Cain ja Charity saisi lähteä koko sarjasta. Sen lisäksi että ne on täysin loppuunkuluneita niin ne tuhoaa koko sarjan.
Ollaan yhdessä, ollaan erillään, huijataan, varastetaan ja hakataan.
Muilla hahmoilla sarjassa on paljon mielenkiintoisempia kuvioita ja asioita kuin noilla.
Sitä paitsi Dinglejen määrää pitäisi sarjassa vähentää. Niitä on aivan liikaa
Samaa mieltä. Dinglejä on aivan liikaa. Kun kaksi niistä on vielä Cain ja Charity niin koko sarja pyörii niiden ympärillä.
Emmerdalesta on tullut oikeastaan surkea rikossarja. Jatkuvasti autovarkauksia, murtoja, murhia, raiskauksia jne.
Kymmenen vuotta sitten joku Andyn väkivaltaisuus oli koko sarjan suuri rikos. Nyt sarjassa tapahtuu niin paljon erilaisia rikoksia (jopa murhia) että koko sarjassa ei ole järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittaja mutta olen minäkin sitä mieltä että erittäin nuoren näköinen on. Eikä mikään hyvä näyttelijä todellakaan.
Myös roolihahmo on kirjoitettu aika lapselliseksi. Vähän kärjistettynä, tuon ikäisenä Emmerdale tytöt on usein jo raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näyttelijä on oikeasti 15-vuotias nyt nähtävissä jaksoissa? Uskomatonta. Näyttääkö hän sinun mielestäsi 15-vuotiaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös roolihahmo on kirjoitettu aika lapselliseksi. Vähän kärjistettynä, tuon ikäisenä Emmerdale tytöt on usein jo raskaana.
Kyllä ne Debbie, Andyt jne olivat paljon parempia tuon ikäisinä sarjassa. Niin hahmoina kuin näyttelijöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Debbie, Andyt jne olivat paljon parempia tuon ikäisinä sarjassa. Niin hahmoina kuin näyttelijöinä.
Aaronin pikkusiskossa Livissä on ainesta. Hän osaisi näytellä jos käsikirjoittajat saisivat aikaiseksi mielenkiintoisia kuvioita. Ja jotain muuta kuin iänikuisia teiniraskauksia, kiitos!
Menikö multa ohi vai käsiteltiinkö sitä Kerryn raskautta Rossille loppuun ikinä?:D