Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän olis käynyt pariskunnan, jos Chloe olisikin ollut uudestaan raskaana silloin, kun sitä epäiltiin?
Lääkärin olisi pitänyt silloin sujauttaa Chloelle kierukka, kun hän oli koomassa. Ei enää tekisi kiusaa yhdellekään miehelle vähään aikaan. Ja hänellä taitaa olla täysi työ pitää yhdestäkin lapsesta huolta itsekseen. Mackenzie on taitavampi Reubenin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän olis käynyt pariskunnan, jos Chloe olisikin ollut uudestaan raskaana silloin, kun sitä epäiltiin?
Lääkärin olisi pitänyt silloin sujauttaa Chloelle kierukka, kun hän oli koomassa. Ei enää tekisi kiusaa yhdellekään miehelle vähään aikaan. Ja hänellä taitaa olla täysi työ pitää yhdestäkin lapsesta huolta itsekseen. Mackenzie on taitavampi Reubenin kanssa.
Omituinen fantasia sulla 🙄 kellekään ei sujautella yhtään mitään ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Eletään joulukuuta, mutta Mack lähti ovesta lapsen kanssa niin että lapsella ei ollut takkia eikä myssyä. Oliko edes kenkiä tai sukkia. Seuraavaksi istuskelivat ulkona, ja lapsella oli sentään takki, mutta oli paljain päin. Tosin lehtipuut olivat kirkkaan vihreitä.
Ei vaan marraskuuta edelleen (jouluun on tämän päivän jakson jälkeen päivä ja kuukausi) ja Brittein saarten talvi on ihan eri verrattuna Suomen talveen (siis wanhaan normaaliin että on lunta Hangosta Petsamoon 20+ senttiä ja pakkasta -20 astetta), Briteissä tuo aika on syksyä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu tää jaksojen katsominen:
Itse kun olen tottunut vuosikymmenten ajan katsomaan sarjat kerran viikossa (ennen) tai kerran päivässä, en tosiaankaan tahdo nähdä montaa jaksoa peräkkäin. Siinä on tietty viive, jonka aikana voin pohtia tapahtuneita käänteitä tai tulevia mahdollisia tapahtumia.
Joskus jonkun sarjan, olikohan Okalinnut, katsoin uusintana useamman jakson peräkkäin. Katsomisnautinto jotenkin pilalla. Liian paljon, liian pian. Vähän kuin olis alussa veriteko ja kelattais loppuun, missä syyllinen selviää...
Vaikea selittää. Mutta: näen aina punaista, kun mainostetaan, että kaikki jaksot nähtävissä.... eeeeei näin :(
Tämä nyt on minun vaatimaton mielipiteeni asiasta, mitä mieltä muut ootte?
Mä ymmärrän sua. Tulee jonkunlainen "ähky" jos katsoo kovin monta jaksoa putkeen eikä se ole enää niin kiinnostavaa. Minä
Hommaa itselle Elisa-viihde niin saat tallentavan digiboxin ja voit katsella ne vanhat jaksot pikakelauksella.
Niille jotka haluvat vättää spoilereita pitää välttää television ohjelmatietoja, iltapulua ja telkkua ja muita, lehttien ohjelmatietoja ja muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chloe on just noin sairas ja lapsellinen, ettei mieti yhtään, että Reuben menettää isänsä läsnäolon elämässään, jos he muuttavat kauas. Kuikelolle on nyt vaan tärkeintä satuttaa ja kostaa Macille.
Mites itse tekisit, jos olisit Chloen tilalla? Hyväksyisitkö vajaassa viikossa kaiken ja osaisit tuossa shokissa vaan ajatella lapsen parasta?
Niin makaa kuin petaa. Mitä Chloe luuli saavansa, kun väänsi toista naista rakastavalle miehelle lapsen? Nyt neiti maksaa oppirahoja hölmöyksistään.
Eipähän olisi sitäkään ongelmaa syntynyt jos Charity ei olis heittäny Mackiä pihall kiukuspäissään.
Niin että Mack ei pystynyt hillitsemään itseään vaan Charity kontrolloi hänen mieltään? Mack on itse vastuussa tekemisistään. Ihan kuin Charity olisi kirjaimellisesti tarkoittanut mitä sanoi. Charity on tässä tilanteessa vähiten syyllinen. Olisitko samaa mieltä jos Charity menisi pettämään Mackia riidan päätteeksi? Ihmeellistä naisten syyttelemistä ja miesten tekojen puolustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen fantasia sulla 🙄 kellekään ei sujautella yhtään mitään ilman lupaa.
Pitääkö kaikki olla noin totista. Toinen heittää läppää ja käyttää mielikuvitustaan, niin kyllä on taas yksi totuuden TORVI huutamassa, ettei saa sujautella mitään?! Miten helvetissä sä pystyt kattomaan yhtään mitään telkkarista, kun 90 prossasesti ne ei ole totta? Pitäähän sun pystyä heittäytyämään toisten maailmaan joskus, vai onko oikeasti noin totista?
Äitis oli fantasiaa kun sut sai.
Jatkuvasti tämä tyyppi "oikaisemassa" toisten heittoja. Heittoja, joita voisi olla.. sitten tullaan tiukan faktan kanssa selittämään asiasta faktaa. Hyvin kyllästyttävää.
ohis, joka nauttisi värikkäämmistä keskusteluista, mutta tuo tahvo(T) estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amy on kyllä sarjan ärsyttävin nillittäjä. Sillä ei tunnu olevan oikein mitään virkaa.
Jimmy on paras, sais näkyä enemmän.
Amy on rasittava neuvonantaja. Jimmy nyt ei ole oikein vuosiin muuta sanonut kuin Nicoooo eli ei ihmeempää virkaa hänelläkään koko sarjassa.
Jimmy on valitettavan taustahenkilöksi jätetty, mutta välillä hänellä on osuviakin juttuja. Kuten tällä kertaa Lydian ja Samin suhteen. Ihan vaan yksi lause Lydialle oikeassa kohtaa ja homma alkoi ratkeamaan. Jimmylla on paljon moisia, joten ei todellakaan yhden tekevä.
Vierailija kirjoitti:
Eletään joulukuuta, mutta Mack lähti ovesta lapsen kanssa niin että lapsella ei ollut takkia eikä myssyä. Oliko edes kenkiä tai sukkia. Seuraavaksi istuskelivat ulkona, ja lapsella oli sentään takki, mutta oli paljain päin. Tosin lehtipuut olivat kirkkaan vihreitä.
Mä oletin, että menivät siinä vaiheessa seinäntaakse Macin ja Charityn kotiin, kun lähti vaan sisävaatteissa ja takki oli toisessa kädessä.. Oihan ne sitten siinä puistossa kuitenkin ja Reubenilla takki ja ulkohousut päällä. Ennenkin kiinnittänyt huomiota, että pienillä on harvoin päänsä suojana mitään ja tuulee kuin r*ssä helvetissä. tai käsineitä.
Jatkan tässä samalla, että se puistohan on noin kymmenen metriä kummankin asunnon takaovesta, että tuskin siinä kummosia rattaita tarvii, kun siihen lapsi sylissä kävelee.
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chloe on just noin sairas ja lapsellinen, ettei mieti yhtään, että Reuben menettää isänsä läsnäolon elämässään, jos he muuttavat kauas. Kuikelolle on nyt vaan tärkeintä satuttaa ja kostaa Macille.
Mites itse tekisit, jos olisit Chloen tilalla? Hyväksyisitkö vajaassa viikossa kaiken ja osaisit tuossa shokissa vaan ajatella lapsen parasta?
Niin makaa kuin petaa. Mitä Chloe luuli saavansa, kun väänsi toista naista rakastavalle miehelle lapsen? Nyt neiti maksaa oppirahoja hölmöyksistään.
Eipähän olisi sitäkään ongelmaa syntynyt jos Charity ei olis heittäny Mackiä pihall kiukuspäissään.
Niin että Mack ei pystynyt hillitsemään itseä
Tarkoitat siis, että kaikkiin naisten sanomisiin pitää aina suhtautua varauksella. Voidaan tietysti olettaa, että jos Charity olisi ollut uskollinen Vanessalle eikä olisi ruvennut pussailemaan Mackin kanssa niin ei olisi tätäkään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotka katsoivat ennakkoon viikon jaksot, kuinka olette täyttäneet päivittäisen emmerdale annostuksen ? Mitä tilalle?
Oon koko ajan kattonut viikon jälkeen tai sitten yöllä. Harvoin tulee oltua himassa silloin varsinaiseen lähetysaikaan.
JOs sitten vastais itse kysymykseen. Mä en tarvii päivittäistä emmerdale annosta. Riittää silloin tällöin. Kyllä sen päivittäisen 20 minsasen saa täytettyä vaikka tuijottamalla seinää, viikossako tulee 1,40 minsaa. Silloin voi kattoo leffan tai jotain muuta sarjaa. Nukkua, pelata, lenkkeillä, juoda kahvia, ei ole ongelmia ajan käytön kanssa, päinvastoin.
Sama
On täällä joillain aika pitkät piuhat. Ensimmäinen esittää asiallisen ja helpon kysymyksen Emmerdalea etukäteen katsoville. Sen jälkeen alkaa tippumaan vastauksia kuinka katsellaan jaksoja jopa viikkoja jälkikäteen...Hienosti ymmärretty. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Jotka katsoivat ennakkoon viikon jaksot, kuinka olette täyttäneet päivittäisen emmerdale annostuksen ? Mitä tilalle?
Minä olen nyt katsonut koko britannia leipoo. Huomaan, että aika helposti unohtaa juonen, mitä olikaan tapahtunut emmerdalissa. Pitäneeköhän sunnuntain katsoa uusintana viimeisin jakso.
Mack: Chloe tule takaisin.
Tracy: Caleb meidän hommat on ohitse. *ihan varmasti*
Amelia oli ollut jossain etelässä (Kanariallla tjsp) lomalla kun oli "hieman" ruskettunut.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olen tottunut vuosikymmenten ajan katsomaan sarjat kerran viikossa (ennen) tai kerran päivässä, en tosiaankaan tahdo nähdä montaa jaksoa peräkkäin. Siinä on tietty viive, jonka aikana voin pohtia tapahtuneita käänteitä tai tulevia mahdollisia tapahtumia.
Joskus jonkun sarjan, olikohan Okalinnut, katsoin uusintana useamman jakson peräkkäin. Katsomisnautinto jotenkin pilalla. Liian paljon, liian pian. Vähän kuin olis alussa veriteko ja kelattais loppuun, missä syyllinen selviää...
Vaikea selittää. Mutta: näen aina punaista, kun mainostetaan, että kaikki jaksot nähtävissä.... eeeeei näin :(
No ite katoin ekan jakson fucking queenista, pakko oli kattoo pari seuraavaakin areenasta. Ja seuraavana päivänä loput. Jos tollasta sarjaa kattoo jakso/viikko niin kyllä unohtuu paljon juttuja siinä ajassa. Toki se on eri asia kuin emmerdale. Mutta näin. Itse katson aina kaikki jaksot silloin kun siihen on aikaa, ei tarvii kelloo kytätä yms.
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt kattomaan jonkun elokuvan? Pari tuntia ja ratkaisu..
Lähtiköhän Chloe lopullisesti ????
Vierailija kirjoitti:
Lähtiköhän Chloe lopullisesti ????
Ei vaan lähti lomalle, tulee takaisin kun rahat loppuu.
Mä ymmärrän sua. Tulee jonkunlainen "ähky" jos katsoo kovin monta jaksoa putkeen eikä se ole enää niin kiinnostavaa. Minä olin kesällä kaksi viikkoa ulkomailla, jonka aikana ehti siis tulla 10 päivää tuplajaksoja Emmerdalea. En vaan saanut katsottua niitä jälkikäteen, vaikka olin lomalla. Ja etenkin kun uusiakin jaksoja pukkasi telkkarista. Mulla tulee jopa jonkunlainen pieni "stressi" jos on joku sarja, jota haluaisin katsoa ja siitä on hirveän monta jaksoa katsottavissa. Että miten sitä koskaan ehtii nuo kaikki katsoa.
Moni tuttu kyllä katsoo sarjoja Netflixistä sun muualta yötä myöten, mutta itse tykkään öisin nukkua.