Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Lyydiaa😭😭😭
En todellakaan ymmärrä miksi tämäkin piti kirjoittaa sarjaan.
Ja miksi Lydia koittaa olla, kuin ei olisi mitään hätää ? Ja miten muu perhe ei huomaa Lydian hätää. Ainoastaan Kim pääsi hieman kyselemään. Tosin jos Kim tietäis koko totuuden, hän laittaisi tulemaan aivan varmasti.
Mää en kyllä muista koskaan kenenkään totuudenmukaisesti kertoneen ongelmistaan vaikka ne olisivat kuinka vakavia. Kkauan se kesti ennen kuin Lisaankin kohdistunut raiskaus selvisi.
Itseäni kiukuttaa tuollaiset raiskauskohtaukset, jossa uhri alistuu. Olen ollut tilanteessa, jossa opiskelukaveri kävi päälleni. Olimme porukalla minun luonani ja vieraat tekivät lähtöä. Luulin kaikkien poistuneen ja järkytys oli aikamoinen kun 1 hiippailikin pimeästä eteisestä takaisin. Oli mennyt vessaan piiloon kun muut lähtivät.
Kyllä minä nostin sellaisen metelin, että yritykseksi jäi vaikka koittikin peittää suutani kädellään. Löin, raavin ja hakkasin kaikella mitä käteeni sain. Huusin myös meneväni poliisille, jos minut raiskaisi, ja sen olisin kyllä tehnytkin.
Ehkä sitten isommat halut hällä laantui kun tajusi ettei hiljainen hissukka ollutkaan niin hiljainen tarvittaessa!
Hiljainen alistuva hissukka voi jäädä henkiin, mutta kiljuva ja vastaan taisteleva voi päästä hengestään.
Tekeeköhän Gabby lähtöä sarjasta vai muuten vaan höyryää eikä sitten lähdekään lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Tekeeköhän Gabby lähtöä sarjasta vai muuten vaan höyryää eikä sitten lähdekään lopulta.
Kunpa ei Calebille myisi. En v i e l ä k ä ä n luota ukkoon
Team Cain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Lyydiaa😭😭😭
Ja miksi Lydia koittaa olla, kuin ei olisi mitään hätää ? Ja miten muu perhe ei huomaa Lydian hätää. Ainoastaan Kim pääsi hieman kyselemään. Tosin jos Kim tietäis koko totuuden, hän laittaisi tulemaan aivan varmasti.
Kyllä hän vielä puhuu, kunhan pystyy puhumaan !
Mutta on inhottavaa nähdä tuon sortin väkivaltaa , se yksi kerta olisi riittänyt tähän sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei Calebille myisi. En v i e l ä k ä ä n luota ukkoon
Team Cain
Onhan se Kaaleppi kyllä aika outo lintu. Tulee kylään tavoitteenaan kaapata Kimin omaisuus. Kuitenkin siitä huolimatta ettei onnistu osteskelee taloja, kuljetusliikeitä ja Piilopaikkoja mutta missään ei ole tullut ilmi kuinka on omaisuutensa keränny.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiukuttaa tuollaiset raiskauskohtaukset, jossa uhri alistuu. Olen ollut tilanteessa, jossa opiskelukaveri kävi päälleni. Olimme porukalla minun luonani ja vieraat tekivät lähtöä. Luulin kaikkien poistuneen ja järkytys oli aikamoinen kun 1 hiippailikin pimeästä eteisestä takaisin. Oli mennyt vessaan piiloon kun muut lähtivät.
Kyllä minä nostin sellaisen metelin, että yritykseksi jäi vaikka koittikin peittää suutani kädellään. Löin, raavin ja hakkasin kaikella mitä käteeni sain. Huusin myös meneväni poliisille, jos minut raiskaisi, ja sen olisin kyllä tehnytkin.
Ehkä sitten isommat halut hällä laantui kun tajusi ettei hiljainen hissukka ollutkaan niin hiljainen tarvittaessa!
Minua taas kiukuttaa tuollainen uhrin syyttäminen. Se, että sinä olet osannut jossain tilanteessa toimia noin, ei tarkoita, että kaikki osaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Lydia sais jo huomata että kaikki miehet ovat sikoja ja etsiä itselleen naisseuraa. Mary voisi olla sopiva?
Mary on riittävän vanha ollakseen Lydian äiti ja Mary taas etsii jotakuinkin oman ikäistä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kiukuttaa tuollainen uhrin syyttäminen. Se, että sinä olet osannut jossain tilanteessa toimia noin, ei tarkoita, että kaikki osaisivat.
Eihän siinä uhria syytelty kerrottiin vain omasta selviytymisestä. Lydia jäi liikaa kuuntelemaan satuilua, surullisin silmin. Mies kuvitteli että reitti on selvä ja kävi päälle. Puuttuu vaan, että Lydia tulee raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kyselee moni. Ihan turha juonenkäänne jota sitten vielä pitkitetään.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa kuukauden lomaa ja miettii syntyjä syviä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on inhottavaa nähdä tuon sortin väkivaltaa , se yksi kerta olisi riittänyt tähän sarjaan.
On niitä raiskauksia enemmänkin ollut ihan tällä vuostuhannella.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Kaaleppi kyllä aika outo lintu. Tulee kylään tavoitteenaan kaapata Kimin omaisuus. Kuitenkin siitä huolimatta ettei onnistu osteskelee taloja, kuljetusliikeitä ja Piilopaikkoja mutta missään ei ole tullut ilmi kuinka on omaisuutensa keränny.
Ei ole kerrottu vielä mutta ehkä sitten kun vaimo tulee kylään. Todennäköisesti saanut omaisuutensa hämärähommista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerrottu vielä mutta ehkä sitten kun vaimo tulee kylään. Todennäköisesti saanut omaisuutensa hämärähommista.
Eikös sillä semmosia elkeitä ollukin niissä takaumissa mitä näytettiin?
Vierailija kirjoitti:
Jösses, Sam ei itse ees leipää voi tehdä kun Belle tokaisee että eikö Lydia oo sulle leipää tehnyt niin Samn vaan kitisee etti ei mutta ehkä sitten kun tulee kotiin tekee.
Kyllä ärsyttää Samin idioottimaisuus ja naaman vääntelyt, vaikka kuuluvatkin rooliin. Miten Lydia muka voisi kestää tuollaista miestä. Arrgh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Jösses, Sam ei itse ees leipää voi tehdä kun Belle tokaisee että eikö Lydia oo sulle leipää tehnyt niin Samn vaan kitisee etti ei mutta ehkä sitten kun tulee kotiin tekee.
Kyllä ärsyttää Samin idioottimaisuus ja naaman vääntelyt, vaikka kuuluvatkin rooliin. Miten Lydia muka voisi kestää tuollaista miestä. Arrgh!
Ehkäpä Lydia ottaakin myt ohjat omiin käsiinsä?
Tänään Willapakassa viettävät Haloweenia. Milloin edellisen kerran oli?.Se on pimeyden, satanistien lasten saalistamien juhla 5.11 Pyhän Patrikin päivää jota vietetään? Vaakunassa on mies ratsulla jotka tallovat jaloissa olevaa matelijaa. Se kuva hyvin oleellista asiaa tänäkin päivänä, taistelua vihollisia vastaan. Päivä on myös Anonymous päivä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Willapakassa viettävät Haloweenia. Milloin edellisen kerran oli?.Se on pimeyden, satanistien lasten saalistamien juhla ja sitten on 5.11 Pyhän Patrikin päivää jota vietetään? Vaakunassa on mies ratsulla jotka tallovat jaloissa olevaa matelijaa. Se kuvaa hyvin oleellista asiaa tänäkin päivänä, taistelua vihollisia pahanteljöitä vastaan. Päivä on myös Anonymous päivä.