Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gabbyhän syyllistyy jo häirintään. Hakis sitä munaa jostain muualta.
No joo mutta mistä? Emmerdalen nuoret miehet ovat joko varattuja tai liian nuoria.
Tinderistä? Tai sitten karauttaa taksilla yökerhoon Hotteniin. Onhan hän nousujohteisessa työssä oleva nuori liikenainen.
Hauska kohtaus viime jaksossa se jossa bernice ja bob luulivat harppumiehen kuolleen ja kun se reportteri oli menossa sinne huoneeseen keksivät tarinan aaveesta ja sitten se harppumies(unohdin sen nimen) avasikin oven ja tuli ulos ja bob ja bernice säikähtivät.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kohtaus viime jaksossa se jossa bernice ja bob luulivat harppumiehen kuolleen ja kun se reportteri oli menossa sinne huoneeseen keksivät tarinan aaveesta ja sitten se harppumies(unohdin sen nimen) avasikin oven ja tuli ulos ja bob ja bernice säikähtivät.
Tim. Onneksi oli hengissä, ois ollu liian julmaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tim. Onneksi oli hengissä, ois ollu liian julmaa...
Sinänsä yllättävää, että säily hengissä käsikirjottajien kourissa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä? Tai sitten karauttaa taksilla yökerhoon Hotteniin. Onhan hän nousujohteisessa työssä oleva nuori liikenainen.
No joo mutta taitaa olla liian valikoiva ja ei taida olla aikaa mennä Hotteniin (jos nyt edes sarjan budjetti venyisi yökerhokohtauksien tekoon).
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen toimittajan olisi pysäyttänyt jo silläkin, että olisi sanonut asiakkaan olevan huoneessa?
Sam ei ole edelleenkään mikään järjen jättiläinen.
Miksihän Danille tulee joku kiinteistövero? Nehän ovat siinä kämpässä vuokralla vai onko sekin muuttunut Danin omaksi? Sitäkin on Emmessä sattunut... ;D
Toi Samsonin rahan kiristys on törkeetä😠
Paljonko Noah sai sitä rahaa? Mennyt multa ohi, jos kerrottu
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mielikuva, että lähes 20 000. Olenko itse kuvitellut vai mainitsiko Charity sen silloin kun kertoi Noahille rahastosta.
Tuo Kartanon lapsenhoitaja mies on kätyri.
Mulla on sellainen tunne, että hän on sen Jamien (eläinlääkärin) palkkaama VAKOOJA. Hän vakoilee , että miten siellä pärjätään ja juonitellaanko .
Siksi tämä ( en muista nyt nimeä) lapsenhoitaja ei aloita suhdetta Gabbyn kanssa, koska hän on Jamien palkkaama.
Vaan hän raportoi kaikesta Jamielle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kartanon lapsenhoitaja mies on kätyri.
Mulla on sellainen tunne, että hän on sen Jamien (eläinlääkärin) palkkaama VAKOOJA. Hän vakoilee , että miten siellä pärjätään ja juonitellaanko .
Siksi tämä ( en muista nyt nimeä) lapsenhoitaja ei aloita suhdetta Gabbyn kanssa, koska hän on Jamien palkkaama.
Vaan hän raportoi kaikesta Jamielle.
Homppa Nicky on kätyri ja raportoi isälleen Calebille. He meinaavat putsata Kimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mielikuva, että lähes 20 000. Olenko itse kuvitellut vai mainitsiko Charity sen silloin kun kertoi Noahille rahastosta.
Kyllä n. 20000 e Charity sano. Eikö ne tullut Zoeyltä? Siis tädiltä, jos nimi meni väärin.
Kuinka paljon pieni vauva muka kuluttaa, että sen takia talous menis nurin?
Vaipat ehkä ainoa toistuva maksu. Fiksumpi käyttäis kestoja, etenkin tuossa tilanteessa.
Amelian tilannetaju. Tuli iso lasku ja kyselee noutoruuan perään. Hyvä pointti, että mitä kiinteistölaskua Dan makselee...
Pikkasen liian keposesti kirjoitellaan näitä juonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä n. 20000 e Charity sano. Eikö ne tullut Zoeyltä? Siis tädiltä, jos nimi meni väärin.
Juu niin Charity tuolloin sanoi, että Zoe-tädin perustama rahasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu niin Charity tuolloin sanoi, että Zoe-tädin perustama rahasto.
Ja rahayksikkö varmaan punta. ;D
Mitä tän päivän jaksossa tapahtui? En nähnyt enkä näe uusintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tän päivän jaksossa tapahtui? En nähnyt enkä näe uusintaa.
Gabby yritti vikitellä lastenhoitajaa, Dawn keskeytti. Sam varasti Ericin puodista tavaraa, Eric juoksi perään ja kaatui. Samson kiristi Noahilta rahaa sitä vastaan että jättää Amelian rauhaan. Bob sai Wendyn vihat niskaansa, kirjaimellisesti. David vei Theon hampilääkäriin, näimme Theonkin vihdoin vauva ajan jälkeen. Jai oli huolissaan Leylasta koska tämä tekee Suzyn kanssa taas yhteistyötä.
Minusta Cain on aina töissä, kuten Moirakin. Ahkeria ovat. Mitenköhän eläinlääkäri bisnes nyt pärjää kun Paddy on kadonnut. Ei oo sijaista näkynyt. Rhona juoksee itsekseen kaikki asiakkaat? Vanessakin häipyi. Ja sitten vielä siinä Dawn oppisopimuksella jota pitäs sitäkin neuvoa. Rhona se vasta ylityöllistetty on.