Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Valitettavasti mulla jää murretekstit lukematta, kun niitä on vaikea lukea. Kasvotusten ei ongelmia, mutta lukivika häiritsee luetun ymmärtämistä. Tytär niitä mulle välillä lukee ääneen, muutoin hyppään yli.
Pahoittelut. Mun makuuni tähän ketjuun mahtuis Emmerdale keskustelut ja keskustelijoiden henkkoht jutut murteella tai ei.
Spoilauksista kun usea ei tykkää, niin ne sais loppua. Kuten typoista ja kirjotusvirheistä nipottamiset.
Henkilökohtaiset jutut perustelen sillä, että musta on kiva lukea, että millaisia muut Emmerdale fanit ovat. Ihanne tietty olis, että olis paikka johon mahtuis lähes kaikki. Sais tehdä vakituisemman nikin, jos haluais (tänne en tekis), Ilkiöt ja riitelijät pysyis moderoinnin takia pois ja spoilaukset omassa ketjussaan. Vois jopa olla omat keskustelunsa suomi ja brittitahtiin.
Will ja Kim on nyt kyllä pahoissa vaikeuksissa. Will öykkäröi Samille ja menettää kohta ne vähäisetkin ystävänsä. Kylä asettuu kyl omiensa puolelle. Kihahtikohan Will-ressukalle pissi päähän, kun kartanoon nai?
Ja sit viel nokki Calebia, et "Aviomies on tukemassa bisneksissä, eipä siinä ole muille sijaa".
Siis tosi ärsyttävä on tehty hahmosta, aiemmin oon tykänny nallukasta.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti mulla jää murretekstit lukematta, kun niitä on vaikea lukea. Kasvotusten ei ongelmia, mutta lukivika häiritsee luetun ymmärtämistä. Tytär niitä mulle välillä lukee ääneen, muutoin hyppään yli.
Pahoittelut. Mun makuuni tähän ketjuun mahtuis Emmerdale keskustelut ja keskustelijoiden henkkoht jutut murteella tai ei.
Spoilauksista kun usea ei tykkää, niin ne sais loppua. Kuten typoista ja kirjotusvirheistä nipottamiset.
Henkilökohtaiset jutut perustelen sillä, että musta on kiva lukea, että millaisia muut Emmerdale fanit ovat. Ihanne tietty olis, että olis paikka johon mahtuis lähes kaikki. Sais tehdä vakituisemman nikin, jos haluais (tänne en tekis), Ilkiöt ja riitelijät pysyis moderoinnin takia pois ja spoilaukset omassa ketjussaan. Vois jopa olla omat keskustelunsa suomi ja brittitahtiin.
Hyvä asiallinen kirjoitus 👍💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asiallinen kirjoitus 👍💖
Samaa mieltä🤔😉
Huumoria kehiin, niin monenlaiset, kaiken ikäiset katsoo Emmeä.
Komppaan!
Tätä keskustelua ei tarvitsisi ottaa niin haudanvakavasti ja pitää täysin puritaanisena. Se on selvä kun ihmisiä ollaan, niin aina joku vetää hernemaissipaprikat nenään syystä tahi toisesta, mutta joku muu saattaa hyvinkin tykätä. Mielipide erot on rikkautta. Onneksi emme kaikki ole samasta muotista.
Miten olisi sallivuus, suvaitsevaisuus ja juurikin tuo huumori, vaikka sitten "huonompikin" ? Onko se nyt niin paha asia jos jonkun kissa katoaa saunaan tai jollain on makkarat uunissa ja sen palstalla mainitsee? Pääasia että kissa löytyy eikä makkarat pala!
Oma kantani on, siis subjektiivinen sellainen, että minulle sopii murteet, off topicit sun muut, jopa pienet kinatkin ellei mennä loukkausten tasolle, mutta juonipaljastukset voisivat pysyä niiden omassa ketjussa. Sellainenenhan jo on, ja halukkaat voivat siellä spoilailla ja keskustella eri tahtiin kuin me "hitaat hämäläiset".
Kaikki nettikeskustelijat tietävät trollit ja provosoinnin, eikä niitä monikaan todesta ota, mutta kyllähän ilkeily ja kiusanteko kyllästyttää. Ilmankos ainakin muutama palstalainen on selvösti äänestänyt jaloillaan ja lopettanut kirjoittelun. Tätähän trollit haluavatkin. Trolleja ei pitäisi ruokkia, eikä niille periksi antaa, mutta ymmärrän oikein hyvin että kaikkia ei huvita olla palstalla jossa pentumaista käytöstä "oman elämänsä koulukiusaajien" toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Will ja Kim on nyt kyllä pahoissa vaikeuksissa. Will öykkäröi Samille ja menettää kohta ne vähäisetkin ystävänsä. Kylä asettuu kyl omiensa puolelle. Kihahtikohan Will-ressukalle pissi päähän, kun kartanoon nai?
Ja sit viel nokki Calebia, et "Aviomies on tukemassa bisneksissä, eipä siinä ole muille sijaa".
Siis tosi ärsyttävä on tehty hahmosta, aiemmin oon tykänny nallukasta.
Ja Calebhan ei nokkinut yhtään Williä, kun suorasukaisesti vihjaili tämän olevan jo aika vanha ja ylipainoinenkin. "Kivaa" piilo*ittuilua.
Useampi ei tykkää off-topicista, joten sillä perusteella senkin voi jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan!
Tätä keskustelua ei tarvitsisi ottaa niin haudanvakavasti ja pitää täysin puritaanisena. Se on selvä kun ihmisiä ollaan, niin aina joku vetää hernemaissipaprikat nenään syystä tahi toisesta, mutta joku muu saattaa hyvinkin tykätä. Mielipide erot on rikkautta. Onneksi emme kaikki ole samasta muotista.
Miten olisi sallivuus, suvaitsevaisuus ja juurikin tuo huumori, vaikka sitten "huonompikin" ? Onko se nyt niin paha asia jos jonkun kissa katoaa saunaan tai jollain on makkarat uunissa ja sen palstalla mainitsee? Pääasia että kissa löytyy eikä makkarat pala!
Oma kantani on, siis subjektiivinen sellainen, että minulle sopii murteet, off topicit sun muut, jopa pienet kinatkin ellei mennä loukkausten tasolle, mutta juonipaljastukset voisivat pysyä niiden omassa ketjussa. Sellainenenhan jo on, ja halukkaat voivat siellä spoilailla ja keskustella eri tahtiin kuin me "hitaat hämäläiset".
Kaikki nettikeskustelija
Niin että kaikki jotka sanovat vastaan ja puolustautuvat ovat myös trolleja ja kiusaajia? Kukakohan täällä loukkaa muita. Tämän takia tämä ketju on syvältä, kun "hyvätkin" käyttäytyvät inhottavasti.
Bob on aika hot daddy. Panisin.
Mielummin juttelen tulevista tapahtumista kuin grillimakkarasta ja kissoista. Mutta määräilijöiden vallan alla tässä ollaan.
Kyle on vaarallinen lapsi. Vankilaan joutaisi isänsä kanssa!
T. Nicola
Oha sil Willil paineita kun on köyhä 'kotivävy' vain ja kaikki maat, mannut ja rikkauvet on vaimokullan joka ei aina ole se mukavin 'aitan polulla kulkeva emäntä' vaan itse lohikäärmekuningatar. Ei ole Willil helppoo ei ja tyypin historian tuntie ei o ihme jos välil linnakundin ego nostaa päätää. Mietis omal kohalles jos oisit mies köyhä kuin kirkonrotta ja kaik valta ja varallisuus olis vaimon hyppysis. Sit sinuu ei pietä täysvaltaisena kartanolaisena vaan melkein renkipoikana. Kiivasluontonenhan se Will on, tainnu vähä latvaan nousta muutaki kuin aivonesteit, mut ei se o kiva kun veli Kaaleppikin kattelee pitkin sievää nenänvarttaan ja talon 'isäntä' komennetaan pois kuin koira.
"Tänään aamulla näin naapurin juttelevan kissalleen. Oli selvää, että naapuri kuvitteli kissan ymmärtävän hänen puhettaan. Menin kotiin ja kerroin koiralleni uutisen ja sitten me naurettiin kippurassa."
"Niin että kaikki jotka sanovat vastaan ja puolustautuvat ovat myös trolleja ja kiusaajia? Kukakohan täällä loukkaa muita. Tämän takia tämä ketju on syvältä, kun "hyvätkin" käyttäytyvät inhottavasti"
Ymmärsin että nimenomaa ne muil ilkeilijät ja spoilauksil kiusaajat on trollei. Miten sä noin erilail ymmärsit? En kyl tajuu sun logiikkaa. Ehkä mä kuitenki luin tai tajusin väärin? Oisko aika mennä optikol? Tääl kun kirjoittaa 'hauki on kala' nii porukat lukee että 'hauki on wattumaine kala'. En mä mitää tajuu vai tajuunks?
Vierailija kirjoitti:
"Niin että kaikki jotka sanovat vastaan ja puolustautuvat ovat myös trolleja ja kiusaajia? Kukakohan täällä loukkaa muita. Tämän takia tämä ketju on syvältä, kun "hyvätkin" käyttäytyvät inhottavasti"
Ymmärsin että nimenomaa ne muil ilkeilijät ja spoilauksil kiusaajat on trollei. Miten sä noin erilail ymmärsit? En kyl tajuu sun logiikkaa. Ehkä mä kuitenki luin tai tajusin väärin? Oisko aika mennä optikol? Tääl kun kirjoittaa 'hauki on kala' nii porukat lukee että 'hauki on wattumaine kala'. En mä mitää tajuu vai tajuunks?
No minä jos olen sattunut sanomaan napakasti takaisin kun minua on syytetty jostain mitä en ole tehnyt niin heti leimattiin häiriköijäksi. Ainostaan "hyvät" saavat sanoa vastaan.
Dawn aloittaa taas katutyöt ja on voimaantunut nainen. Will on ylpeä tyttärestään. Dawn menee koululle päivänä, jolloin lasten vanhemmat kertoo työstään.
Harmi, kun Marshall ei voi homofobisen isänsä vuoksi tehdä Arthurin suhteen mitään. Selvästi näkee noiden kahden välillä, että kipinää on
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse mennä optikolle. Ymmärsit mitä tarkoitin.
Lyhyissä kirjoitetuissa viesteissä kuten täällä tai esim. whatsapissa tulee helposti tahattomiakin väärinymmärryksiä. Parempi olisi keskustella livenä niin asiat saataisiin rautalangasta mallilleen väännettyä, mutta pärjätään näillä ja hei, ajatelkaa kaksi kertaa ennen kuin nenäontelo on taas täynnä herneitä palkoineen.
"Ei mennyt tänään täysin putkeen, mutta tehdään huomenna vieläkin parempia virheitä" 😉 (sanonta: hausk.in)
Vierailija kirjoitti:
Bob on aika hot daddy. Panisin.
Mä kyllä jättäisin panemiset Bobin kanssa väliin. Ei kolahda sillä tavalla .Sitä vastoin voisin mielelläni istua ravintolan yleisössä, kun Bob esiintyisi laulaen ja tanssien.
Bernice ja Liam!