Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan oikeassa elämässäkin pitkiä ja kyllästyttäviä asioita.
Kuten koko elämä 🙁
Sinulle 💕
Biisi joka itselleni saa hyvän olon.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne katteli kaupan pihalla? Eric, David ja Jacob, Leylakin tuli siihen. Kudoin samalla, ni missasin...
Tähän kellään vastausta?
Eric oli laittanut kaupan ulkomuodon uuteen uskoon.
Pienet spoilaukset piristävät päivää ja tuovat uusia puheenaiheita. Mitkä tyrannit täällä kehtaavat niistä suuttua? Elämässä on muutenkin jo eripuraa, rentoutukaa! Sarjahan tämä vain on. Se keitä ne haittaa niin se on teidän voi voi.
Kritisoida ja haukkua ei saa, joten vit usti kiitoksia off-topic spämmistä ja sivujen täyttämisestä turhilla viesteillä. Trollit tekevät kaikkensa ettei pysytä aiheessa. Hankkikaa elämä. 🤬
Vierailija kirjoitti:
Pienet spoilaukset piristävät päivää ja tuovat uusia puheenaiheita. Mitkä tyrannit täällä kehtaavat niistä suuttua? Elämässä on muutenkin jo eripuraa, rentoutukaa! Sarjahan tämä vain on. Se keitä ne haittaa niin se on teidän voi voi.
Kaksinaismoralismi.
Cainin kannattaisi tehdä sovinto Calebin kanssa. Olisi sitten Kylenkin kanssa helpompaa. Onneksi Amy pitää pojasta huolta.
Vierailija kirjoitti:
Kritisoida ja haukkua ei saa, joten vit usti kiitoksia off-topic spämmistä ja sivujen täyttämisestä turhilla viesteillä. Trollit tekevät kaikkensa ettei pysytä aiheessa. Hankkikaa elämä. 🤬
Älä kiroile, pliis. Noista ohimennen jutuista näyttää monet tykkäävän, ohita jos et. Mua ei haittaa, ilolla tehty. Ja ilahduttamaan. Spoilit on eri asia, tahallaan yrittää pahoittaa mieliä, olkoonkin vaan 'satua'...
Eipä sullakaan tunnu omaa elämää olevan, kun käyttäydyt rumasti.
Mä en aio päivääni moisella pilata, ihmetyttää vaan toisien ilkeys, eikö olla kotona käytöstapoja opetettu???
Arvatkaas mitä? Oikeasti, tämä tarina on tosi: Täällä yksi avasi ketjun koskien työpaikkansa tapahtumia, kommentteja kertyi hetkessä kolme sivua, tuskin yhtään poikkipuolen sanaa. Tuli arvostusta, kannustusta, neuvoja ja muuta todella asiallista keskustelua.
Ketjujen parhautta. Kaikki eivät todellakaan olleet samaa mieltä asioista, mutta keskustelivat rakentavasti. Tää oli ilo lukea ja osallistua. Näinkin voi tehdä🙂😉
Tämä on todellakin ohi aiheen (mutta aiheellinen)
Mitä luulette, ottaako Leyla hienolta kuulostavan työpaikan vastaan? Tuleekohan Leylalle ja sille miehelle jonkunlainen suhde?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, ottaako Leyla hienolta kuulostavan työpaikan vastaan? Tuleekohan Leylalle ja sille miehelle jonkunlainen suhde?
Olis jotenki liian selkeää jos sekä mies että työ natsais... jää nähtäväksi... Leyla kyllä esiintyi liioitellun iloisesti... ettei viiniä tai pahempaa suonissa???
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että ei ota. Toisaalta jos ottaa, niin tarkoittaa että häipyy sarjasta. Ei tulisi ikävä, mokoma vinkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että ei ota. Toisaalta jos ottaa, niin tarkoittaa että häipyy sarjasta. Ei tulisi ikävä, mokoma vinkuja.
Olisi varmaan kyllä myös viimeinen niitti Leylan ja Jacobin äiti-poikasuhteelle, jos Leyla lähtisi ulkomaille. Toisaalta, Jacob on aika selvästi kyllä ilmaissut, ettei halua Leylaa elämäänsä.
Onko Moirakin tai siis Moiran näyttelijä sortunut joihinkin käsittelyihin? Tuollaiselle Moiralle eivät mitkään toimenpiteet eivät edes sovi kun Moiran nimenomaan kuvittelee haluavan olla ihan luonnollisen ja arkisen oloinen ja vain juhliin sitten laittautuvan aina ihan yli.Moira ei ole mikään pelastajaansa odottava hento neito tai ulkonäköään hyväksi käyttävä. Kumma kun viisikymppisen naisen ei anneta vanhentuvan luonnollisesti tai sitä ei uskalleta itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kiroile, pliis. Noista ohimennen jutuista näyttää monet tykkäävän, ohita jos et. Mua ei haittaa, ilolla tehty. Ja ilahduttamaan. Spoilit on eri asia, tahallaan yrittää pahoittaa mieliä, olkoonkin vaan 'satua'...
Mä en aio päivääni moisella pilata, ihmetyttää vaan toisien ilkeys, eikö olla kotona käytöstapoja opetettu???
Ohita säkin sitten ne spoilerit jos et tykkää! Sinäkin voit ihan yhtä hyvin täällä tahallasi spämmiä muuta kuin Emmerdaleen liittyvää. Tämä on EMMERDALE ketju. Eli ilkeyttäsi puhut muusta. Eikö ole käytöstapoja opetettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo hän joka on varmasti haukkunut spoilaajat luusereiksi ja työttömiksi. Kunnioitusta siis turhaan vaadit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo hän joka on varmasti haukkunut spoilaajat luusereiksi ja työttömiksi. Kunnioitusta siis turhaan vaadit.
No enhän ole, sulla on metkoja mielipiteitä, tuulesta temmattuja...
Tämä riittää tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaas mitä? Oikeasti, tämä tarina on tosi: Täällä yksi avasi ketjun koskien työpaikkansa tapahtumia, kommentteja kertyi hetkessä kolme sivua, tuskin yhtään poikkipuolen sanaa. Tuli arvostusta, kannustusta, neuvoja ja muuta todella asiallista keskustelua.
Ketjujen parhautta. Kaikki eivät todellakaan olleet samaa mieltä asioista, mutta keskustelivat rakentavasti. Tää oli ilo lukea ja osallistua. Näinkin voi tehdä🙂😉
Tämä on todellakin ohi aiheen (mutta aiheellinen)
Se olikin varmasti hyvä keskustelu, kun pysyttiin oikeassa aiheessa.
Joo, teilläkin on metkoja mielipiteitä, tuulesta temmattuja kun keksitte juttuja minusta, kuten mitä olen tehnyt ja sanonut. Joten samalla mitalla takaisin.
Muisti ja -syöpäsairaan ym. elämä on kamalaa. Se voi tulla meidän kaikkien kohtaloksi. Nenä pois omasta navasta.